2007-06-18, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionata.se
vad betyder "smutsig kulurflata"?
Eftersom Du är kvinna och konstnär så antog nog användaren ame att Du tillhör det vänstervridna miljöfascistoida kulturetablissemang där man vanligen hittar kvinnliga skådespelare och teatermänniskor. Flatreferensen (d.v.s. lesbisk) var nog bara ett ur luften gripit okvädningsord.

Inget att fästa någon vikt vid.

// Roger P.
Citera
2007-06-18, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag har svårt att tro att Malmö Psyk besvarar frågor om hur Johanna Sällström begick självmord. Det är ju alltid så jävla mycket dalt med "respekt för familjen" att sånt är preskriberat. Visst kan man kanske muta någon manlig sköterska med tänjbar moral med en flaska smuggelwhiskey men det är ju ganska onödigt när vi har Dig här. Vad spelar det för roll om Du berättar hur här? Vem kommer att bry sig? Ingen vet vem Du är och Johanna bryr sig inte längre. Du kommer även att lägga den här tråden till handlingarna i och med att den sista pusselbiten läggs på plats.

// Roger P.
malmö psyk har gjort en lex maria på sig själva i detta ärende. j. skulle inte blivit utskriven på egen hand utan någon anhörig. hon fick permission på egen hand av sjukhuset utan tillsyn. detta är lex maria anmälan
Citera
2007-06-18, 03:41
Bannlyst
Citat:
malmö psyk har gjort en lex maria på sig själva i detta ärende. j. skulle inte blivit utskriven på egen hand utan någon anhörig. hon fick permission på egen hand av sjukhuset utan tillsyn. detta är lex maria anmälan
Jovisst, men ingår uppgifter om Johannas modus operandi i denna Lex Maria-rapport? Det känns inte som om man skriver ut tillvägagångssättet i en sådan anmälan, bara det faktum att patienten är död är nog tillräckligt för att ge rapporten bärighet.

// Roger P.
Citera
2007-06-18, 03:53
Medlem
Citat:
Jovisst, men ingår uppgifter om Johannas modus operandi i denna Lex Maria-rapport? Det känns inte som om man skriver ut tillvägagångssättet i en sådan anmälan, bara det faktum att patienten är död är nog tillräckligt för att ge rapporten bärighet.

// Roger P.

jag vet faktiskt inte om det gör det. troligtvis inte eftersom familjen väljer. jag upplever det som att det för johnna är så oviktigt hur hon dog och mer viktigt hur hon levde. hon har trots allt en dotter som ska leva efter henne och vare sig denna dotter vill eller ej så är johanna hennes mor. vi kan väl göra johannas minne så gott som vi kan vi som finns kvar och inte vältra i osmakligherer som kanske i morron finns framför vår egen dörr
Citera
2007-06-18, 03:56
Bannlyst
Citat:
jag vet faktiskt inte om det gör det. troligtvis inte eftersom familjen väljer.
Precis. Så nu hänger det på Dig...

Citat:
jag upplever det som att det för johnna är så oviktigt hur hon dog och mer viktigt hur hon levde. hon har trots allt en dotter som ska leva efter henne och vare sig denna dotter vill eller ej så är johanna hennes mor. vi kan väl göra johannas minne så gott som vi kan vi som finns kvar och inte vältra i osmakligherer som kanske i morron finns framför vår egen dörr
Det är säkert oviktigt för Johanna hur hon dog och det gör säkert inte någon nytta för hennes dotter om vi känner till hur hon tog sig av daga. Däremot så hade det gjort en våldsam nytta för den här tråden om vi efter 1100 inlägg äntligen kom fram till något vettigt.

The people want to know...

// Roger P.
Citera
2007-06-18, 04:01
Medlem
Citat:
Eftersom Du är kvinna och konstnär så antog nog användaren ame att Du tillhör det vänstervridna miljöfascistoida kulturetablissemang där man vanligen hittar kvinnliga skådespelare och teatermänniskor. Flatreferensen (d.v.s. lesbisk) var nog bara ett ur luften gripit okvädningsord.

// Roger P.
jag är nog den mest vanliga kvinna man kan finna på marknaden
Citera
2007-06-18, 04:04
Medlem
Citat:
Precis. Så nu hänger det på Dig...

Det är säkert oviktigt för Johanna hur hon dog och det gör säkert inte någon nytta för hennes dotter om vi känner till hur hon tog sig av daga. Däremot så hade det gjort en våldsam nytta för den här tråden om vi efter 1100 inlägg äntligen kom fram till något vettigt.

The people want to know...

// Roger P.
nä hon har en far och lite till som har haft det jobbigt ett tag OCH som vill lägga detta bakom sig....så nu slut på denns tråd... många inlägg tii ingen nytta..
Citera
2007-06-18, 04:07
Medlem
Citat:

// Roger P.

Tack för rättningen, ja det är ett skällsord, är så trött på alla "djupa" 25 åriga tjejer som precis sett teaaateeer och ska vara så jävla märkvärdiga.. fan va förbannad jag blir.

Det där med flatgrejen känns ganska standard i såna kretsar, samt hår under armarna
Citera
2007-06-18, 04:09
Bannlyst
Nehedu

Citat:
nä hon har en far och lite till som har haft det jobbigt ett tag OCH som vill lägga detta bakom sig....så nu slut på denns tråd... många inlägg tii ingen nytta..

Det kan vi förstå, vi är inte helt hjärtlösa. Så jag föreslår att du skickar ett PM till Roger P med det vi alla som följt tråden vill veta. Då kommer ju inte skvallret från dig och du slipper ha dåligt samvete när det läcker ut...
Se så, sätt fart!
Citera
2007-06-18, 04:10
Bannlyst
Citat:
Hade det då inte varit skönt att lägga ut hela bilden så att folks fantasi stillas? Det är det enda sättet att få tyst på debatten. Annars kommer folk att spekulera om drogberoende och överdoser i det oändliga.

Folks fantasier är ofta sju resor värre än sanningen...

// Roger P.
Citera
2007-06-18, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ame
Mod =/= Självmord.

Gå o krama ett träd eller nåt din smutsiga kulturflata
hur kan man kommentera någon på ett så vidrigt sätt?,
jo! ja vet,
just för att vet vem man är.

Ja så måste ju vara. du känner inte mig, och vet inte vem jag är. därför avspeglar du dina innersta känslor på mig och försöker att få mig att vara "du". "en smutsig kulturflata" det är du! va fantastiskt, jag är ett geni!!!!
Citera
2007-06-18, 04:28
Medlem
Citat:
Hade det då inte varit skönt att lägga ut hela bilden så att folks fantasi stillas? Det är det enda sättet att få tyst på debatten. Annars kommer folk att spekulera om drogberoende och överdoser i det oändliga.

Folks fantasier är ofta sju resor värre än sanningen...

// Roger P.

låt dem spekulera. inget kan vara värre än det som skett....jag kände henne inte personligen, men inom familjen...hon såg sitt yrke som ett yrke ...hur många gånger fanns hon i offentligheten av fri vilja och hur många gånger av plikt????var hon en av dem som hela tiden ville synas i rampljuset???
svara ärligt??
nä!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in