2007-03-17, 03:30
Medlem
- - -

ja, johanna tog livet av sig.
Citera
2007-03-17, 13:42
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt71
Det är så att obduktionen på Johanna inte är färdig och att tidningarna ringer dagligen till polisen i Malmö för att få ut uppgifter om detta. Jag tyckte det var lite konstigt att den inte är färdig för hon är begravd och allt. Kroppen är undersökt men papperna är inte färdiga. Och när undersökningen är färdig så kollar man upp om det finns något hinder för begravning. Och det fanns det alltså inte. Det är tydligen en hel del papper som skall iordning innan obduktionen räknas som färdig. Och till detta så är det så att det är 'vad nu avdelningen kan heta' i lund som sköter alla obduktioner i skåne och de har upp över öronen att göra. Därför så är den inte färdig.

Så fort den är klar så kommer det säkerligen stå något om hur hon dog. De jag känner inom polisen ville inte ge mig några detaljer alls. De är väldigt måna om att hålla sin tystnadsplikt. Så jag har inget mer att tillföra i ämnet. Men antagligen så kommer man lämna ut det till medier så fort obduktionen är klar.
Bra info! Då vet vi att det iallafall inte handlar om någon medveten mediatystnad.
Citera
2007-03-20, 00:23
Medlem
Obduktionsprotokollet

Johanna dog med 90 % säkerhet av en överdos. Frågan är om/när medierna lägger ut det. Tror inte de väntar på Krantz o övriga i Lund som gör obd.protokollet. Någon borde ha läckt för länge sedan...
Citera
2007-03-20, 07:34
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KING 99
Johanna dog med 90 % säkerhet av en överdos. Frågan är om/när medierna lägger ut det. Tror inte de väntar på Krantz o övriga i Lund som gör obd.protokollet. Någon borde ha läckt för länge sedan...
Källa?
Citera
2007-03-20, 11:35
Medlem
Bluebeast72s avatar
O dom resterande 10%,inkluderar det fallolycka,skållning,uppäten av ett
lejon,skateboard olycka ? Kom med fakta,spekulationernas tid är över,vi vill ha fakta o veta vad som avslutade psykjohannas eländiga liv.
Citera
2007-03-20, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
O dom resterande 10%,inkluderar det fallolycka,skållning,uppäten av ett
lejon,skateboard olycka ? Kom med fakta,spekulationernas tid är över,vi vill ha fakta o veta vad som avslutade psykjohannas eländiga liv.
Visst hade det varit kul om dödsorsaken hade fastställts till att vara en skateboardolycka...?

// Roger P.
Citera
2007-03-20, 12:28
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Visst hade det varit kul om dödsorsaken hade fastställts till att vara en skateboardolycka...?

// Roger P.

Du tycker inte att det är på sin plats att visa lite vanlig jävla respekt för en ung kvinna som nyligen lämnat in?
Citera
2007-03-20, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Du tycker inte att det är på sin plats att visa lite vanlig jävla respekt för en ung kvinna som nyligen lämnat in?
Nu är det inte nyligen längre, nu är det ok att skämta loss.

// Roger P.
Citera
2007-03-20, 12:34
Bannlyst
Jag såg filmen Wallander - Hemligheten, helt okej, den sista Wallanderfilmen, är den sista för att Johanna är död och hennes roll går inte att ersätta, eller ??
Citera
2007-03-20, 13:26
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Jag såg filmen Wallander - Hemligheten, helt okej, den sista Wallanderfilmen, är den sista för att Johanna är död och hennes roll går inte att ersätta, eller ??
Går nog och ersätta, Är väl inte samma snubbe som spelar Wallander i alla filmer?

Hur många har spelat Martin Beck?

En ut en in.
Citera
2007-03-20, 14:15
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Hennes roll går utmärkt o ersätta o ja vet exact med vem oxå, tänkte skriva det på annat ställer, men kan lika väl skriva det här. Hennes ersättare bör bli

Josephine Bornebouch (lr hur d stavas) hon i playa del sol på svt. glasklar casting.
Citera
2007-03-20, 14:20
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

Jag tror att du är medveten om det själv, men lika bra att säga det ändå; du är på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in