Det är så att obduktionen på Johanna inte är färdig och att tidningarna ringer dagligen till polisen i Malmö för att få ut uppgifter om detta. Jag tyckte det var lite konstigt att den inte är färdig för hon är begravd och allt. Kroppen är undersökt men papperna är inte färdiga. Och när undersökningen är färdig så kollar man upp om det finns något hinder för begravning. Och det fanns det alltså inte. Det är tydligen en hel del papper som skall iordning innan obduktionen räknas som färdig. Och till detta så är det så att det är 'vad nu avdelningen kan heta' i lund som sköter alla obduktioner i skåne och de har upp över öronen att göra. Därför så är den inte färdig.
Så fort den är klar så kommer det säkerligen stå något om hur hon dog. De jag känner inom polisen ville inte ge mig några detaljer alls. De är väldigt måna om att hålla sin tystnadsplikt. Så jag har inget mer att tillföra i ämnet. Men antagligen så kommer man lämna ut det till medier så fort obduktionen är klar.
Bra info! Då vet vi att det iallafall inte handlar om någon medveten mediatystnad.
Johanna dog med 90 % säkerhet av en överdos. Frågan är om/när medierna lägger ut det. Tror inte de väntar på Krantz o övriga i Lund som gör obd.protokollet. Någon borde ha läckt för länge sedan...
Johanna dog med 90 % säkerhet av en överdos. Frågan är om/när medierna lägger ut det. Tror inte de väntar på Krantz o övriga i Lund som gör obd.protokollet. Någon borde ha läckt för länge sedan...
O dom resterande 10%,inkluderar det fallolycka,skållning,uppäten av ett
lejon,skateboard olycka ? Kom med fakta,spekulationernas tid är över,vi vill ha fakta o veta vad som avslutade psykjohannas eländiga liv.
O dom resterande 10%,inkluderar det fallolycka,skållning,uppäten av ett
lejon,skateboard olycka ? Kom med fakta,spekulationernas tid är över,vi vill ha fakta o veta vad som avslutade psykjohannas eländiga liv.
Visst hade det varit kul om dödsorsaken hade fastställts till att vara en skateboardolycka...?
Jag såg filmen Wallander - Hemligheten, helt okej, den sista Wallanderfilmen, är den sista för att Johanna är död och hennes roll går inte att ersätta, eller ??
Jag såg filmen Wallander - Hemligheten, helt okej, den sista Wallanderfilmen, är den sista för att Johanna är död och hennes roll går inte att ersätta, eller ??
Går nog och ersätta, Är väl inte samma snubbe som spelar Wallander i alla filmer?
Hennes roll går utmärkt o ersätta o ja vet exact med vem oxå, tänkte skriva det på annat ställer, men kan lika väl skriva det här. Hennes ersättare bör bli
Josephine Bornebouch (lr hur d stavas) hon i playa del sol på svt. glasklar casting.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!