2009-02-08, 10:35
Medlem
Fan ska man rösta på en död människa för?

Om man nu öht röstar på sån skit....
Citera
2010-01-22, 01:21
Medlem
fann denna sorgliga videon på youtube.. oerhörd tung, blev väldigt tårögd.. suck.. vila i fred johanna!

http://www.youtube.com/watch?v=JO95Ke7obQ8
Citera
2010-01-22, 08:10
Medlem
Varje självmord är givetvis tragiskt.Men var hon verkligen så sror som skådespelare..??
Citera
2010-01-22, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Varje självmord är givetvis tragiskt.Men var hon verkligen så sror som skådespelare..??

Hon var värdelös som skådespelare. Hon var värdelös som privatperson. Bara nollor begår självmord!
Citera
2010-01-22, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
fann denna sorgliga videon på youtube.. oerhörd tung, blev väldigt tårögd.. suck.. vila i fred johanna!

http://www.youtube.com/watch?v=JO95Ke7obQ8

tror inte på att det endast var tsunamin som gjorde henne deprimerad. har alltid haft känslan att hon haft psykproblem och aldrig känt sej trygg i sig själv.
Citera
2010-01-22, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
tror inte på att det endast var tsunamin som gjorde henne deprimerad. har alltid haft känslan att hon haft psykproblem och aldrig känt sej trygg i sig själv.

du ser tusentals amerikanska soldater återvända hem från krig i afghanistan/irak för att sedan begå självmord. De kan inte leva med vad de upplevt så jag tror definitivt på att vad hon varit med om påverkat henne mycket illa.

jag tror aldrig att hon riktigt fick bearbeta sina känslor efter katastrofen pga mkt jobb. Det ska till väldigt mkt om man har en liten dotter och ändå väljer det oundvikliga.

dessutom är det så himla lätt att fejka för läkarna att man är på uppgång när man befinner sig på psyket. Jag vet inte hur många gånger jag har varit med om eller läst att "friska människor" fått permission och sedan valt att begå självmord. Det hände min polares kompis, det hände simone (trasdockan), det hände Johanna, ja listan kan göras lång tyvärr..
Citera
2010-01-22, 13:42
Bannlyst
jag känner ingen respekt för henne... Lämna sin dotter i sticket och ta sitt eget liv.. Själviska slyna hoppas att hon brinner i hellvetet ( om hon va troende ) annars fuckit..

Hoppas dottern har de bra.
Citera
2010-01-22, 16:32
Bannlyst
Hon hade frisören Benny Rosenqvist som "andlig coach".......

"I artikeln berättar några som stod Johanna nära om hennes svårigheter och hennes mörker i livet. Bland andra citeras Benny Rosenqvist, som är andlig coach, författare och frisör.
Han berättar bl.a. om hennes dåliga självförtroende. Han berättar också om en s.k. reading han gjort med Johanna som hans klient, då de tillsammans mött andevärlden och nuet och sett visioner om framtiden.
"
Citera
2010-01-22, 20:37
Bannlyst
Vilken tragisk tråd och vilka obetydliga jönsar som behagar att av okunskap häckla.
Mina djupaste sympatier går till hennes närmaste och jag hoppas att de aldrig bekantar sig med FB och alla dessa tragiska inlägg då de måste smärta dem hårt att läsa så empatilösa inlägg som förekommer här.
Därest ni inte kände till Johannas djupaste sorger så tycker jag bara att ni ska hålla käft!
Citera
2010-01-22, 20:41
Medlem
Heruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av member82
Vad fan har soldater med det här att göra?

Att fler dör av självmord än i trafiken visar hur många fega kräk som finns i det här landet. Vi kanske borde vara tacksamma för att de tar livet av sig så deras gener inte sprids vidare. Säfström han tyvärr med det också innan sin död. Nu får hennes barn gå ensam för att hennes mamma inte ville leva längre. En stor egoist är vad Säfström är!

Vem fan är Säfström?
Citera
2010-01-22, 20:45
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Hon hade frisören Benny Rosenqvist som "andlig coach".......

Alltså... En förvirrade och deprimerad ung kvinna tar livet av sig.
Tragiskt förstås. Undrar bara varför en del uttrycker hat mot henne,
som t.ex. member82. Det är lite som att sparka på den som ligger
eller rättare sagt den som redan är död.

Vem vet, det kanske var den "andlige coachen" som fuckade upp henne?
Citera
2010-01-22, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herul
Vem fan är Säfström?
Bra fråga, memeber82 är onekligen en smula förvirrad, så jäkla pinsamt för dennes barn att ha en sån förälder som inte har bättre koll på tillvaron. Stackars barn.
En stor egoist som inte styr upp sin tillvaro bättre innan h*n börjar yra om andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in