2007-06-19, 12:27
Medlem
spoons avatar
Nasn

Vet inte om det har avhandlats här än men comhem har skaffat in NASN just nu pågor en gratis visning fram till den 30:de. Efter det är den valbar i 8 favoriter. Kanalen kan även köpas till för 29:- tror jag.
Dom kommer visst visa 4st matcher per helg, Live och även college football.
Idag så visas det
Citat:
Chicago vs Colorado - AFL
Matt D'Orazio and the Rush go head to head with their Central Division rivals, John Dutton and the Crush at the Pepsi Center in Denver
17:30.
Kanal plats 110 på comhem!

Det är Bengals år iår! iaf på vilka som får skaka galler
Citera
2007-06-19, 12:39
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Vet inte om det har avhandlats här än men comhem har skaffat in NASN just nu pågor en gratis visning fram till den 30:de. Efter det är den valbar i 8 favoriter. Kanalen kan även köpas till för 29:- tror jag.
Dom kommer visst visa 4st matcher per helg, Live och även college football.

Grymma nyheter, Canal Digital hade NASN förra säsongen och sände kilovis med collegefotboll. Kommer absolut köpas in över hösten till mitt ab!
Citera
2007-06-19, 15:16
Medlem
Frank Gores avatar
Betyder detta att Canal Digital har släppt rättigheterna till NASN då eller?
Det vore ju ytterst tråkigt för mig som kör på den varianten men jag förstår att ni som har ComHem jublar.
Citera
2007-06-21, 10:27
Medlem
hgus1259s avatar
Kapar tråden lite eftersom jag inte vill starta en ny.

NFL Europa på Viasat Sport 3.

Är det NÅGON som hör/fattar vad danskepellen säger som kommenterar. Jag har verkligen i två matcher försöka att förstå men lyckas bara höra något enstaka begripligt ord typ Offside, Incomplete och tre. Men sen är det fullständigt obegripligt. Vad säger ni, är det jag som skall ta bort vaxet eller kommentatorn som ska bort och ersättas med PA??

/Hgus
Citera
2007-06-21, 11:51
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Gore
Betyder detta att Canal Digital har släppt rättigheterna till NASN då eller?
Det vore ju ytterst tråkigt för mig som kör på den varianten men jag förstår att ni som har ComHem jublar.

Canal Digitals hemsida:
http://www.canaldigital.se/templates/generalarticle____8960.aspx

ComHem:
http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_allakanaler

Så antagligen har bägge distributörerna rätt att sända NASN
Citera
2007-06-22, 21:15
Medlem
Twin Peakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
. Vad säger ni, är det jag som skall ta bort vaxet eller kommentatorn som ska bort och ersättas med PA??

/Hgus
NEJ NEJ NEJ vem som helst förutom Gullö!
Såg dessutom att min favvo #83 i Colts Brandon Stokeley flyttat till Broncos
Citera
2007-06-22, 23:10
Medlem
Cygones avatar
Och, för att upprepa mig ad nauseum:

http://www.footballoutsiders.com

Nu under (riktigt låg) lågsäsong kör de Play of The Day, där de några gånger i veckan (nej, inte varje dag, konstigt nog) lägger upp en rätt djup analys av enstaka spel. Klockrent.

Det bästa vore såklart om de kunde kombinera med ett klipp på spelet i fråga, men det kanske är att be (NFLs licensavdelning) om mycket.

Notera även min nya, snyggare avatar. Våldsamt snygg, faktiskt.
Citera
2007-06-24, 16:53
Medlem
Så vilka vinner nu SB

Ja vi kan ju spekulera i vilka som kommer vinna Superbowl denna säsong.
Personligen tror jag på Patriots eller Colts. Då Patriots har värvat t,ex Moss så har Brady fått en riktigt högkvalitiv Receiver som om allt vill säg väl kan ta många viktiga yards åt New England.
Trots att Colts tradat bort Rhodes vilket ju iof inte är så farligt så tror jag d ehar en stor chans att plocka titeln igen.
Fortsätter bara Manning passa till de där åtskilliga TD och försvaret spelar som i fjol så kan d emkt väl vinna.

SÅ gott folk vad tror ni??
Citera
2007-06-24, 17:17
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luppansmamma
Personligen tror jag på Patriots eller Colts. Då Patriots har värvat t,ex Moss så har Brady fått en riktigt högkvalitiv Receiver som om allt vill säg väl kan ta många viktiga yards åt New England.
Trots att Colts tradat bort Rhodes vilket ju iof inte är så farligt så tror jag d ehar en stor chans att plocka titeln igen.
Fortsätter bara Manning passa till de där åtskilliga TD och försvaret spelar som i fjol så kan d emkt väl vinna.

Patriots är alltid en het kanidat. En inre röst säger mig att Eagels kommer att gå långt, om laget räcker till SB får vi väl se. Men för att vara feg så får jag väl säga som du att Patriots kommer ta hem detta i slutändan.
Citera
2007-06-24, 20:26
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luppansmamma

Finns bara 3,5 lag som kan ta hem SB och alla spelar de i AFC, så vinna AFC finalen blir svårare än att vinna Superbowl (i år igen...). Lagen är Chargers, Patriots och Colts (Med halvan för Broncos och Bengals...)

Cygone: Din nya avatar är riktigt läcker!! Snyggt jobb.
Citera
2007-06-24, 20:34
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Finns bara 3,5 lag som kan ta hem SB och alla spelar de i AFC, så vinna AFC finalen blir svårare än att vinna Superbowl (i år igen...). Lagen är Chargers, Patriots och Colts (Med halvan för Broncos och Bengals...)

Cygone: Din nya avatar är riktigt läcker!! Snyggt jobb.

Packers vinner SB i år. Ni läste det här först. Och sist.

Jepps.
Citera
2007-06-25, 21:33
Medlem
Twin Peakss avatar
Håller bara Colts försvar samma klass som ifjol och Peyton får vara hel så tror jag Colts blir svårslagna i år också,med en liten reservation för Patriots
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in