2007-08-12, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Har tillbringat 2 timmar av kvällen med att lira augustis nyhet, Madden 08. Mycket är sig likt, har inte direkt utforskat de nya funktionerna, men hoppas säsongspremiären slutar som det gjorde för mig, 84-0 till Denver emot Homoville.

Känns det annorlunda än 07. Jag tänker framförallt på jukes och spins och sånt. Är blockningen bättre under runs, springer man fortfarande in i sina linemen och stuttersteppar hur länge som helst?

En fråga till bara hur har du fått tag på det släpps väl inte förräns den 14 augusti i Usa?
Citera
2007-08-12, 13:15
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-nutz
Känns det annorlunda än 07. Jag tänker framförallt på jukes och spins och sånt. Är blockningen bättre under runs, springer man fortfarande in i sina linemen och stuttersteppar hur länge som helst?

En fråga till bara hur har du fått tag på det släpps väl inte förräns den 14 augusti i Usa?
Nja, layoutmässigt ät det lite snyggare, jukes och spin är samma och visst springer man fortfarande in i linjegubbarna, fast jag ska nog inte uttala mig för mkt efter gårdagens ynka testning.

Sen visar det sig att vissa mindre nogräknade tydligen skeppar sina varor over-sea lite tidigare än vad de ska enligt sina avtal
Citera
2007-08-13, 08:06
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
NFC West Svårt att tippa 4 ruttna lag
49ers - Minst dåliga. Smith/Jackson == Montana/Rice. Eller inte.
Cardinals - Leinart! Leinart! Leinart! Och Russ Grimm.
Seahawks - Shaun Alexander är washed up.
Rams - Sämre än 'zona! Ja dom är sämre än 'zona!
........

Med den här typen av fyllotippning blir det knappast någon "Respekt" t-shirt till dig.
Fast någon måste ju ösa in pengarna som ska delas ut till vinnarna också...

Har det tyvärr lite schletet med tid just nu men jag ska försöka hinna posta mitt tips (dvs ett riktigt tips, dvs som det ska se ut, dvs facit) före FFL-draften.
---------------

Är i övrigt nu anmäld till både Pigskin och Eliminator.

Pigskin är lite mer av LattjoLajbankaraktär men Eliminator är en tävling för riktiga män!
Hey! Btw - Vem var det som vann Eliminator förra året?
Citera
2007-08-13, 08:23
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Pigskin är lite mer av LattjoLajbankaraktär men Eliminator är en tävling för riktiga män!
Hey! Btw - Vem var det som vann Eliminator förra året?
Jag! (I stort sett i alla fall... Eller jag hade mest poäng i alla fall. Även om det tydligen var en till som hade lika många poäng som mig och av nån konstig anledning hamnade före mig i tabellen... Men jag tycker jag vann... )
Citera
2007-08-13, 13:41
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Vet ni stora starka män i den här tråden om det finns någon sida på internet eller någonstans man kan ladda ner och kolla på hela NFL-matcher?
Citera
2007-08-13, 14:06
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Vet ni stora starka män i den här tråden om det finns någon sida på internet eller någonstans man kan ladda ner och kolla på hela NFL-matcher?
www.tenyardtorrents.com
Citera
2007-08-13, 14:37
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
www.tenyardtorrents.com

man tackar, antar att man måste regga sig för att få tillgång till godbitarna? För vid första glans så såg det magert ut.
Citera
2007-08-13, 14:45
Medlem
Cygones avatar
Citat:
man tackar, antar att man måste regga sig för att få tillgång till godbitarna? För vid första glans så såg det magert ut.

Korrekt. Killen som har siten håller just nu på att flytta över till ny server då den gamla tydl inte orkade med, så vet inte om det kan dyka upp driftsavbrott närmsta tiden med.

Oavsett vilket överlägset bästa källan till NFL-matcher jag känner till, och jag har ändå letat lite...
Citera
2007-08-13, 15:35
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Reggat mig osv nu, var en mäktig sida ju.

Tusen tack för tipset!
Citera
2007-08-13, 16:21
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Fast första matchen man laddar ner har något fel på den alternativt jag har inte rätt codec.

EDIT: funkar nu
Citera
2007-08-13, 16:40
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Fast första matchen man laddar ner har något fel på den alternativt jag har inte rätt codec.

Sannolikt det senare - jag har upptäckt att rätt många av cappersarna på TYT gärna experimenterar med nya codecs. Det brukar alltid stå i posten vilken codec som gäller, exakt vilken match tankade du?
Citera
2007-08-13, 16:49
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
Sannolikt det senare - jag har upptäckt att rätt många av cappersarna på TYT gärna experimenterar med nya codecs. Det brukar alltid stå i posten vilken codec som gäller, exakt vilken match tankade du?

Jag drog hem Pre-season bears vs texans, trodde FFDShow skulle räcka för mp4 men behövde tydligen vlc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in