2007-05-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedSox
För oss som inte har sett den omtalade serien, så börjar Femman visa Friday Night Lights nästa tisdag.

Har redan sett klart hela serien på nätet. Är sjukt bra serie riktigt nice footballscener. Helt klart värd att se. Till och med bättre än espns gamla dänga playmakers.
Citera
2007-05-25, 18:15
Medlem
Tom Bradys avatar
Keyshawn Johnson har lagt av. Tydligen krävde han 12M$ för två år av Tennesee. Jag förstår att Titans tackar nej men de har i mitt tycke ändå en jättekris på gång när det gäller WR, till exempel har han Gage som fångade typ 10 bollar på fyra år hos Bears en chans att bli starter...
Citera
2007-05-25, 18:17
Medlem
Tom Bradys avatar
Ok då det var fler än 10 receptions men jag är inte imponerad.

http://www.nfl.com/players/playerpage/395963
Citera
2007-05-25, 19:32
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-nutz
Har redan sett klart hela serien på nätet. Är sjukt bra serie riktigt nice footballscener. Helt klart värd att se. Till och med bättre än espns gamla dänga playmakers.

Gamla dänga, jag vet inte, 2005?

Men håller med, har väl redan toutat FNL i 06-tråden men gör det igen. Så jävla bra serie!!
Citera
2007-05-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone

Men håller med, har väl redan toutat FNL i 06-tråden men gör det igen. Så jävla bra serie!!

Mm den känns dock äldre när man kollar på den, dessutom är den från 2003 enligt imdb. Håller med dig om FNL den bästa tv-serien på länge.
Citera
2007-05-26, 01:34
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone

Jag har ett erkännande att göra Cygone (låter mycker coolare med I've a confession to make - man tänker lite mer på ett katolskt biktskåp med de orden).

Jag har fortfarande inte kollat på avsnitten ännu, lutar åt att jag ger de översatta avsnitten en chans istället för de andra.

Taskigt bara att jag måste vara i Nice när första avsnittet sänds... det ska tydligen bara vara 25 grader där och en massa 90-60-90 babes också. Satans otur jag har jämt
Citera
2007-05-26, 02:01
Medlem
billybombs avatar
Citat:
Mm den känns dock äldre när man kollar på den, dessutom är den från 2003 enligt imdb. Håller med dig om FNL den bästa tv-serien på länge.

Serien började visas hösten 2006. Däremot finns det en film med samma namn från 2004 och det är den jag tror du syftar på...
Citera
2007-05-26, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Serien började visas hösten 2006. Däremot finns det en film med samma namn från 2004 och det är den jag tror du syftar på...

Nej nu är du ute och cyklar. Jag syftar på playmakers, espn serien som började visas 2003. Som senare nfl la sig i och klagade på att det var för mycket våld och droger etc, vilket ledde till att serien lades ner. Tråkigt för det var en bra serie.
Citera
2007-05-26, 09:50
Medlem
Cygones avatar
Citat:

2003 kan stämma. Tiden går fort nu när man blivit gammal.

Ska ge FNL en chans i översatt format, men jag är lite rädd för hur de ska lösa en del fotbollstermer. Undrar om de kör det via ngn faktakollare...
Citera
2007-05-27, 13:30
Medlem
Toy_Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Brady
Keyshawn Johnson har lagt av. Tydligen krävde han 12M$ för två år av Tennesee. Jag förstår att Titans tackar nej men de har i mitt tycke ändå en jättekris på gång när det gäller WR, till exempel har han Gage som fångade typ 10 bollar på fyra år hos Bears en chans att bli starter...

Inte en jättekris utan bara en liten kris.
Gage har ju en chans att visa att han är bra, nu när han har en Qb som kan passa bollen.
Bara hoppas att WR tar några kliv framåt och fyller platserna som Drew och Wade lämnat efter sig.
Citera
2007-05-28, 12:49
Medlem
Hallå boys!
Hur står det till här inne? Kollade runt lite på NFL.com, och upptäckte att Tamap Bay värvat Garcia OCH Plummer. Kan någon förklara de värvningarna?
Citera
2007-05-28, 13:08
Medlem
Toy_Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandon Lang
Hallå boys!
Hur står det till här inne? Kollade runt lite på NFL.com, och upptäckte att Tamap Bay värvat Garcia OCH Plummer. Kan någon förklara de värvningarna?

Nej.

Skulle inte Plummer lägga skorna på hyllan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in