Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Ja, off season just nu, en månad kvar till draft, de stora FA-signingarna är klara. Finns liksom inte så mkt att läsa nu, vilket gör att jag började tänka på hur bra de olika skribenterna på de (stora) sidorna är.
Doctor Z,
Personlig, nostalgisk krönikör på SI.
Doug Farrar,
En i FO-gänget som skriver för Fox.
Dr Z är grym, dessutom vin-pretto... Var dessutom tvungen att hissa FO iallafall, så Doug Farrar blir det, även om
Mike Tanier's Rundown var den kolumn jag aldrig, aldrig missade förra året.
TMQ (Easterbrook) var den första kolumnisten jag läste regelbundet, och tack vare honom jag hittade FO, men jag börjar kunna hans kolumner nu. Stop me before I blitz..., preposterous punts osv..
MMQ (P. King) är IMO horribel. Det värsta är att han skriver små guldkorn av insikt lite till och från, inblandat i ett träck av damlandhockey, emotionellt dravel och personliga kaffeerfarenheter (tro mig, ni vill inte låta en kille som lever sitt kaffeliv på Starbuckslatte styra era kaffeval).
I övrigt tycker jag ESPNs kolumnister i allmänhet är rätt ok, Pasquarelli & Clayton. Bill Simmons är till och från rolig (främst när Pats loosar), om än noll objektiv. Czar (SI) och Schefter (NFL.com) läser jag också gärna. De jag inte nämnt har jag ingen uppfattning om.
På tal om saken. Ron Jaworski till MNF! Whoohah! Hoppas bara inte det betyder att de lyfter honom från NFL Matchup (klart bästa pregameshowen)...