2012-06-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Givetvis skall det vara källor som du kan länka till. En tidningsartikel. En intervju. Någonting beständigt.

Så fyra källor. Du har inte svarat på min fråga. Thomas Bull anställer han?
Citera
2012-06-27, 00:37
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Okej, två helt skilda svar på hur vida betygen ska bifogas tillsammans med jobbansökningar eller inte.

Vilka betyg pratar du om? Betygen från juristutbildningen? Skulle nog se märkligt ut om du inte bifogar dessa om du söker arbete inom juridikens värld, åtminstone om du inte har mångårig relevant arbetserfarenhet.
Citera
2012-06-27, 00:37
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Okej, två helt skilda svar på hur vida betygen ska bifogas tillsammans med jobbansökningar eller inte.
Angestextrem vet inte vad han talar om, gå in här ( http://www.mannheimerswartling.se/sv/Karriar/Lediga-tjansteransok1/ ), tryck på någon av de tre tjänsterna och sedan på "Ansök", då ser du att MSA vill ha dina gymnasiebetyg och betyg från juristprogrammet.
Citera
2012-06-27, 00:38
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Vilka betyg pratar du om? Betygen från juristutbildningen? Skulle nog se märkligt ut om du inte bifogar dessa om du söker arbete inom juridikens värld, åtminstone om du inte har mångårig relevant arbetserfarenhet.

Precis, syftade på betygen från avslutad juristutbildning (nu är det iof inte aktuellt på långa vägar, men bara av ren nyfikenhet, eventuellt inför framtiden).
Citera
2012-06-27, 00:39
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
För övrigt har jag helt tappat fokus i den här tråden. Vad fan är det ni tjatar om och vad i helvete har Thomas Bull med saken att göra? Såg att han sökt tjänst som justitieråd. Har han någon annan bakgrund än rent akademisk? Skulle ju vara fullständigt livsfarligt att slänga in en fullblodsakademiker i Högsta domstolen!
Citera
2012-06-27, 00:40
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angestextrem
Så fyra källor. Du har inte svarat på min fråga. Thomas Bull anställer han?
Nu vet jag inte varifrån du fick "fyra källor", men det är i alla fall inte källor som skulle ha något värde i en rättssal. Du bör komma med skriftliga källor, för att någon skall ta dig på allvar. Att du under ett flertal inlägg har dansat runt frågan visar att du är en ängslig liten skit med prestationsångest, som är nervös över att få ett Ba, då mamsen inte blir glad om sonen inte får AB. Du kommer emellertid aldrig att få raka AB:n då du misslyckades stort på din tenta. Du var helt enkelt för dålig. Du dög inte. Det du presterade räckte inte till.

Så upp till bevis nu. Presentera skriftliga bevis. Beständiga bevis.

Citat:
Skulle ju vara fullständigt livsfarligt att slänga in en fullblodsakademiker i Högsta domstolen!
"JustR Bull tillägger för egen del..."
Citera
2012-06-27, 00:41
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Angestextrem vet inte vad han talar om, gå in här ( http://www.mannheimerswartling.se/sv/Karriar/Lediga-tjansteransok1/ ), tryck på någon av de tre tjänsterna och sedan på "Ansök", då ser du att MSA vill ha dina gymnasiebetyg och betyg från juristprogrammet.

Gymnasiebetyg? Haha. Vafan. Har ingen aning om var jag kan tänkas förvara dessa. Tur jag inte har för avsikt att ge in någon ansökan till MSA.
Citera
2012-06-27, 00:50
Medlem
Citat:

Lite väl inskränkt att ge länk till Swartling? Tror du att alla vill jobba där?
Citera
2012-06-27, 00:52
Medlem
Citat:
För övrigt har jag helt tappat fokus i den här tråden. Vad fan är det ni tjatar om och vad i helvete har Thomas Bull med saken att göra? Såg att han sökt tjänst som justitieråd. Har han någon annan bakgrund än rent akademisk? Skulle ju vara fullständigt livsfarligt att slänga in en fullblodsakademiker i Högsta domstolen!

eXtremo kan inte erkänna att hans källor suger.

Kolla här... http://tinypic.com/view.php?pic=2u6iu6r&s=6
Jag kollade hans så kallade källa i mer detajl och ja..

Om vi ska vara seriösa så har vi kommit fram till att eXtremo är en riktigt dryg jävel. Tio gånger värre än en betygshetsare. Så slutsatsen är att jag vinner.
Citera
2012-06-27, 00:54
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte varifrån du fick "fyra källor", men det är i alla fall inte källor som skulle ha något värde i en rättssal. Du bör komma med skriftliga källor, för att någon skall ta dig på allvar. Att du under ett flertal inlägg har dansat runt frågan visar att du är en ängslig liten skit med prestationsångest, som är nervös över att få ett Ba, då mamsen inte blir glad om sonen inte får AB. Du kommer emellertid aldrig att få raka AB:n då du misslyckades stort på din tenta. Du var helt enkelt för dålig. Du dög inte. Det du presterade räckte inte till.

Så upp till bevis nu. Presentera skriftliga bevis. Beständiga bevis.

"JustR Bull tillägger för egen del..." :D

Ser vi återigen en som flyr från ämnet.
Citera
2012-06-27, 01:00
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angestextrem
eXtremo kan inte erkänna att hans källor suger.

Kolla här... http://tinypic.com/view.php?pic=2u6iu6r&s=6
Jag kollade hans så kallade källa i mer detajl och ja..

Om vi ska vara seriösa så har vi kommit fram till att eXtremo är en riktigt dryg jävel. Tio gånger värre än en betygshetsare. Så slutsatsen är att jag vinner.
Äntligen en bra källa. Mot den finns det inget jag kan sätta emot, så hatten av för dig. Jag får erkänna att jag hade fel.
Citera
2012-06-27, 01:07
Medlem
RobertPacinos avatar
Till Angestextrem: andas.

Du har ju spårat ur fullständigt människa; leta upp många år gamla inlägg för att pika någon över ett stavfel, sitta och redigera bilder i paint, typ 20 inlägg med svordomar och anklagelser om att andra människor har beteendestörningar.

Nä du, jag skulle tippa på att det är du som har någon form av autistisk störning.
Inget fel i det, vi kan inte rå för våra gener, men det finns hjälp att få och jag föreslår att du söker den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in