2014-08-06, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Vilken av upplagorna r det? Anne Ramberg? Den jevla avtalslagsmoderniseringsfascisten! (Fr vrigt det nya lngsta ordet i SAOL)

Christina Ramberg, en kontroversiell kvinna p SU. Det r nog de senaste 2-3 upplagorna som hon varit med i.
Citera
2014-08-06, 19:08
Medlem
Icecrypt08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Christina Ramberg, en kontroversiell kvinna p SU. Det r nog de senaste 2-3 upplagorna som hon varit med i.

Men intressant och en jvligt pedagogisk lrare, frmodligen en av de bsta.
Citera
2014-08-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecrypt08
Men intressant och en jvligt pedagogisk lrare, frmodligen en av de bsta.

Hade hyfsat underhllande frelsningar i alla fall, kommer jag ihg.
Citera
2014-08-06, 21:08
Medlem
Intressant iakttagelse (tror jag): I urval tv, i BIex-kvotgruppen hade rebro universitet (20,7) hgre lgsta antagningspong n Gteborgs universitet (20,63).

Dessutom brjar jag vid UU till hsten. Ngon mer som gr?
Citera
2014-08-06, 21:41
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte.trevlig
Intressant iakttagelse (tror jag): I urval tv, i BIex-kvotgruppen hade rebro universitet (20,7) hgre lgsta antagningspong n Gteborgs universitet (20,63).

Yes
Citera
2014-08-06, 22:19
Medlem
eXtremos avatar
Citat:

Ryktet om GU och KERAI sprider sig. Eller s r det bara doften av fsk som avskrcker folk.
Citera
2014-08-07, 00:50
Medlem
Lnar trden lite.

Lser just nu JIK p distans.

Har tenta i slutet av augusti. Dock har jag en hel del annat att gra samtidigt. Funderar p hur jag ska effektivisera pluggandet.

Har gjort inlmningsuppgifter lpande och klarat dem bra utan strre svrigheter. r det klokt att bara plugga ex-tentor?
Citera
2014-08-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bische10
Yes

D ses vi kanske p nollningen

Citat:
Ursprungligen postat av DPRK
Lnar trden lite.

Har tenta i slutet av augusti. Dock har jag en hel del annat att gra samtidigt. Funderar p hur jag ska effektivisera pluggandet.

Har gjort inlmningsuppgifter lpande och klarat dem bra utan strre svrigheter. r det klokt att bara plugga ex-tentor?

Den hr trden frn 2013 knns spot-on.
Citera
2014-08-07, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPRK
Lnar trden lite.

Om du enbart vill gra det absolut viktigaste, s ja, d r det klokt att gra extentor. Det r det enskilt viktigaste man kan gra under tentaplugget enligt mig.
Citera
2014-08-07, 13:42
Medlem
mastejags avatar
Inte helt passande hr men testar nd.

Jag har blivit antagen till juridisk versiktskurs p distans i Lule, Ume och Uppsala.

Vet dock inte vilken man br tacka ja till, ngot sger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera d de andra iaf frmst Lule r mer inriktat p teknik men tar mycket grna emot tips och tankar!
Citera
2014-08-07, 14:02
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
D ses vi kanske p nollningen

Det gr vi!
Citera
2014-08-07, 14:07
Medlem
Legal-Eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastejag
Inte helt passande hr men testar nd.

Jag har blivit antagen till juridisk versiktskurs p distans i Lule, Ume och Uppsala.

Vet dock inte vilken man br tacka ja till, ngot sger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera d de andra iaf frmst Lule r mer inriktat p teknik men tar mycket grna emot tips och tankar!
Uppsala givetvis, men ven Ume kan rekommenderas i och med att det r p distans och att du drmed slipper stta din fot i staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in