Intressant iakttagelse (tror jag): I urval tv, i BIex-kvotgruppen hade rebro universitet (20,7) hgre lgsta antagningspong n Gteborgs universitet (20,63).
Dessutom brjar jag vid UU till hsten. Ngon mer som gr?
Intressant iakttagelse (tror jag): I urval tv, i BIex-kvotgruppen hade rebro universitet (20,7) hgre lgsta antagningspong n Gteborgs universitet (20,63).
Ryktet om GU och KERAI sprider sig. Eller s r det bara doften av fsk som avskrcker folk.
Har tenta i slutet av augusti. Dock har jag en hel del annat att gra samtidigt. Funderar p hur jag ska effektivisera pluggandet.
Har gjort inlmningsuppgifter lpande och klarat dem bra utan strre svrigheter. r det klokt att bara plugga ex-tentor?
Om du enbart vill gra det absolut viktigaste, s ja, d r det klokt att gra extentor. Det r det enskilt viktigaste man kan gra under tentaplugget enligt mig.
Jag har blivit antagen till juridisk versiktskurs p distans i Lule, Ume och Uppsala.
Vet dock inte vilken man br tacka ja till, ngot sger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera d de andra iaf frmst Lule r mer inriktat p teknik men tar mycket grna emot tips och tankar!
Jag har blivit antagen till juridisk versiktskurs p distans i Lule, Ume och Uppsala.
Vet dock inte vilken man br tacka ja till, ngot sger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera d de andra iaf frmst Lule r mer inriktat p teknik men tar mycket grna emot tips och tankar!
Uppsala givetvis, men ven Ume kan rekommenderas i och med att det r p distans och att du drmed slipper stta din fot i staden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!