Intressant iakttagelse (tror jag): I urval två, i BIex-kvotgruppen hade Örebro universitet (20,7) högre lägsta antagningspoäng än Göteborgs universitet (20,63).
Dessutom börjar jag vid UU till hösten. Någon mer som gör?
Intressant iakttagelse (tror jag): I urval två, i BIex-kvotgruppen hade Örebro universitet (20,7) högre lägsta antagningspoäng än Göteborgs universitet (20,63).
Ryktet om GU och KERAI sprider sig. Eller så är det bara doften av fêsk som avskräcker folk.
Har tenta i slutet av augusti. Dock har jag en hel del annat att göra samtidigt. Funderar på hur jag ska effektivisera pluggandet.
Har gjort inlämningsuppgifter löpande och klarat dem bra utan större svårigheter. Är det klokt att bara plugga ex-tentor?
Om du enbart vill göra det absolut viktigaste, så ja, då är det klokt att göra extentor. Det är det enskilt viktigaste man kan göra under tentaplugget enligt mig.
Jag har blivit antagen till juridisk översiktskurs på distans i Luleå, Umeå och Uppsala.
Vet dock inte vilken man bör tacka ja till, något säger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera då de andra iaf främst Luleå är mer inriktat på teknik men tar mycket gärna emot tips och tankar!
Jag har blivit antagen till juridisk översiktskurs på distans i Luleå, Umeå och Uppsala.
Vet dock inte vilken man bör tacka ja till, något säger mig ju att Uppsala kan vara att rekomendera då de andra iaf främst Luleå är mer inriktat på teknik men tar mycket gärna emot tips och tankar!
Uppsala givetvis, men även Umeå kan rekommenderas i och med att det är på distans och att du därmed slipper sätta din fot i staden.