2022-02-20, 12:28
Medlem
Pervers på amfetamin

Den klassiska tjack-kåtheten är ju ingen hemlighet direkt. Brukar själv sväva iväg i perversioner som normalt inte gör mig upphetsad, tvärt om så enklas jag av det jag tycker är upphetsande på tjack nykter. Jag har den extremt fula ovanan att höra av mig till prostituerade när jag är påverkad, inte i syfte att köpa sex men går bara igång på att se vilka nasty grejer jag kan få dom att göra för pengar. Är det någon annan som har någon kåt-dille när ni är på CS? Har också hört av mig till tidigare ragg/kvinnliga bekanta när jag är på..man vill ju bara skjutstationer själv dagen efter.
Citera
2022-02-20, 12:31
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Jag knarkar inte själv, men bland mina bekanta verkar det snarare som om de vågar göra saker de trycker tillbaka när de är nyktra när de är höga.

Din drog avslöjar helt enkelt vem du egentligen är.

Testa att ta ut svängarna nykter istället för att skylla på drogen.
Citera
2022-02-20, 12:35
Medlem
En av våra kändiskvinnor uppvisar det beteendet. Och jag var föremålet för den perversionen. Jag kommer aldrig avslöja hennes namn eller var det skedde men det hon ville/gjorde var hyfsat chockande och inte fullt i hennes "stil" när man ser henne orera i press och tv. Så under den typen av berusning händer det säkert ett och annat. Det är ingen ovanlig drog bland både allmänheten och "fint" folk.

Jag gissar att många i den senare kategorin vaknar med riktig ångest när det händer, risken att förstöra sin framtid är ju överhängande.
Senast redigerad av StefanO12 2022-02-20 kl. 12:41.
Citera
2022-02-20, 20:41
Medlem
Ja, och värre blir det ju längre man håller på och inte stoppar sig själv. Rent hemskt är det och nu när man levt ren ifrån skiten en längre stund så rent av äcklas jag utav mig själv. Kan knappt kolla mig själv i spegeln ens.

Skulle säkert kunna gå samma utan tjack, bara att med tjack så spårar porrberoendet så jävla snabbt utför. Gjorde aldrig något olagligt innan jag stoppade mitt missbruk iallafall, annat än att ta själva tjacket då förstås.
Citera
2022-02-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rorido92
Den klassiska tjack-kåtheten är ju ingen hemlighet direkt. Brukar själv sväva iväg i perversioner som normalt inte gör mig upphetsad, tvärt om så enklas jag av det jag tycker är upphetsande på tjack nykter. Jag har den extremt fula ovanan att höra av mig till prostituerade när jag är påverkad, inte i syfte att köpa sex men går bara igång på att se vilka nasty grejer jag kan få dom att göra för pengar. Är det någon annan som har någon kåt-dille när ni är på CS? Har också hört av mig till tidigare ragg/kvinnliga bekanta när jag är på..man vill ju bara skjutstationer själv dagen efter.

Är nog väldigt vanligt. Vet många som nästintill blir sexmissbrukare i samband med långvariga tjackrace. Kan man runka en hel natt och börja med musikvideos för att avsluta med BDSM-porr så är det klart att det skenar iväg över längre tid också.

Håller inte med att det avslöjar vem man är, nästan tvärtom skulle jag säga.
Man tappar bort sig själv efter långt missbruk och det värsta med att sluta är att hitta sig själv igen. Man får helt enkelt ge fan och ha lite självdiciplin för att inte det ska skena iväg.

Ha en partner att leka och utforska mer är nog det bästa. Där kan man få modet att säga vad man verkligen vill prova.
Citera
2022-03-02, 22:39
Medlem
Nasofermens avatar
Tagit dom 2 sista E,na och kände efter ca 10min att jag blev spyfärdig men vägrade att slösa bort dom sista som inte gett påslag än så jag spydde i en kastrull o såg maaaasaa oupplösta E bitar bland spyorna så höll mig för näsan och klunkade i mig spyorna o inväntade påslaget som givetvis kom som det skulle 🥳🥳🥳
Citera
2022-03-02, 23:19
Medlem
DojoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Tagit dom 2 sista E,na och kände efter ca 10min att jag blev spyfärdig men vägrade att slösa bort dom sista som inte gett påslag än så jag spydde i en kastrull o såg maaaasaa oupplösta E bitar bland spyorna så höll mig för näsan och klunkade i mig spyorna o inväntade påslaget som givetvis kom som det skulle 🥳🥳🥳
Fyfaan, haha!
Citera
2022-03-03, 09:11
Medlem
Hamnade i tidningen för ett tag sedan pågrund av att jag o min vän hade dragit ladd o efter klubben hamnat på en efterfest som spårade och någon blev knivhuggen så vi hoppade ut genom fönstret utan skor och jacka mitt i vintern, va så rädda så vi ringde polisen själva, insatsstyrkan kom men då hade dom dragit, och sen tog dom in oss på pisse.
Pinsamt.
Citera
2022-04-13, 19:51
Medlem
Min amfetamin kran hörde av sig en gång och skrev: ”mår du bra gubben? har inte hört från dig på ett tag!”
Citera
2022-04-14, 08:40
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prippsblau
Min amfetamin kran hörde av sig en gång och skrev: ”mår du bra gubben? har inte hört från dig på ett tag!”
Haha han var väl orolig att han hade misst en kund. Eller är ni vänner utöver att du köper tjack av honom?
Citera
2022-04-14, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Haha han var väl orolig att han hade misst en kund. Eller är ni vänner utöver att du köper tjack av honom?

Jag är själv vän med min kran och får höra från honom när han tycker det är dags att jag tar en paus.
Citera
2022-04-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Haha å fyy fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in