Citat:
Ursprungligen postat av
rorido92
Den klassiska tjack-kåtheten är ju ingen hemlighet direkt. Brukar själv sväva iväg i perversioner som normalt inte gör mig upphetsad, tvärt om så enklas jag av det jag tycker är upphetsande på tjack nykter. Jag har den extremt fula ovanan att höra av mig till prostituerade när jag är påverkad, inte i syfte att köpa sex men går bara igång på att se vilka nasty grejer jag kan få dom att göra för pengar. Är det någon annan som har någon kåt-dille när ni är på CS? Har också hört av mig till tidigare ragg/kvinnliga bekanta när jag är på..man vill ju bara skjutstationer själv dagen efter.
Är nog väldigt vanligt. Vet många som nästintill blir sexmissbrukare i samband med långvariga tjackrace. Kan man runka en hel natt och börja med musikvideos för att avsluta med BDSM-porr så är det klart att det skenar iväg över längre tid också.
Håller inte med att det avslöjar vem man är, nästan tvärtom skulle jag säga.
Man tappar bort sig själv efter långt missbruk och det värsta med att sluta är att hitta sig själv igen. Man får helt enkelt ge fan och ha lite självdiciplin för att inte det ska skena iväg.
Ha en partner att leka och utforska mer är nog det bästa. Där kan man få modet att säga vad man verkligen vill prova.