2011-08-28, 05:57
Medlem
Cielles avatar
Fastna en hel dag framför datorn enbart för att lyssna på musik (och byta låt såklart, hela tiden!) för att jag inte ägde en musikapparat jag kunde ta med ut. Tog 12 timmar från det att jag bestämt mig för att gå ut tills dess jag gjorde det..

hällt ut tabletter och vin i hela lägenheten (bodde hemma vid tillfället) då min mor var vaken, 6 dagar i rad.. Sista dagen gick jag till skolan och blir hotad med polisen och går då därifrån. Slår ut en tand när jag ska dricka vatten.

Finns massor att berätta!
Citera
2011-08-28, 06:23
Medlem
Turkishs avatar
Personligen brukar det mesta kännas pundigt när det väl börjar närma sig småtimmarna och alla från festen gått hem. Extra pundigt är det när man söker igenom hela golvet efter minsta kokainspår. Inte så kunglig längre då...
Citera
2011-08-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Haha, standard!
Tjack eller?

Haha, yes box tror det va tredje gången jag tog det.
Citera
2011-08-31, 15:49
Medlem
Borne27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Testade tjack själv och satt o spelade spel bara.

Slutade med att jag spelade custom-banan "The card game" i Starcraft 2 i typ 12 timmar utan att jag ens tänkte på det ....

hahahha gjorde min dag!
Citera
2011-09-02, 14:40
Bannlyst
Jag kan somna precis vart som helst när som helst, på tåget, på central stationen. Oftast sitter man och noddar tills man somnar in utan att bry sig ett skit.
Citera
2011-09-03, 03:30
Medlem
Haacks avatar
Min högst personliga favorit när det kommer till mina olika "pundar"-fasoner är vara i min studio helt ensam (har den ej hemma) och vara riktigt speedad och euforisk och lite sådär halvknäppt okontrollerat påtänd och bara göra vad som faller en in och se lite vad som händer. Leka med ljud och exprimentera.

Jag kan ju inte lämna lokalen och sätta mig på tuben och åka hem med mitt galna uppseende/tillstånd så jag "måste" liksom vara där till jag är "klar". Har blivit en hel helg ibland utan att åka hem. Kan tex fastna i ett specifikt ljud och fila på det i flera timmar- i nio fall av tio blir det ju bara dynga och knappt lyssningsbart i efterhand (olikfärgat brus). Men det är nästan aldrig ointressant och jag har gör då och då musik/mix som jag aldrig skulle gjort annars och som jag kan använda.

/Haack
Citera
2011-09-03, 10:30
Medlem
Pundigaste betéende.. Att gå ute på stan och känna sig som en pundare och därmed projicera sig som en sådan. Blicken ned i marken av skam ! Speciellt klädd rätt så dräggigt.
Annars att verkligen längta bort ifrån verkligheten till lala-land.. På ett sätt är det pundigt,
men det äro förståeligt.
Citera
2011-09-07, 23:12
Medlem
Malrs avatar
Skulle ta mitt sista MXE för en lätt tripp, men fann till min fasa att det inte var riktigt den mängd som får en iväg till någon intressant mark (plus att jag råka klanta bort en liten mängd på sängen, ni vet det bara försvinner in i sängen, helt jävla hopplöst). Så jag tänker till, jag har ett par påsar som är "dimmiga" av resterna av godsaker. Så jag doppar en tops i lite vatten och skrapar av allt av innehållet för att sedan ta bort bomullen och snusa under tungan. Eftersom MXE har grym biotillgänglighet sublingualt borde det fungera bra. Det vart ytterligare en näsa på ca 25mg så förhoppningsvis kommer man väl iväg lite.

Det tyckte jag var rätt pundigt i alla fall...
Citera
2011-09-11, 07:51
Medlem
Soulsoaps avatar
Det här är flera år sedan då man rökte konsumerad stora mängder brunt dagligen och jag vaknar och ska ta en morgonholk men hade tydligen inget kvar att röka ringer runt o jagar men inge napp och letar efter nån bit som kanske ligger hemma, Men hittar inget har sånt rökabs för måste ha en morgonholk så va fan gör man inte ? Jag skrapar min älskade pipa för nu var det panik trycker ner det i pippan med lite tobak och drar in stenhårda bloss så att lungorna småpiper när man andas ut

smakar as riktigt as blir så jäkla väck efter ett par bloss och känner mej helt plötslig illamåeende, Och måste in på toan omgående lägger ifrån mej pipan och springer in på toan hinner inte ens ta upp toalocket drar en kastspya som hette duga raktöver wcstolen mår bättre direkt, När allt kommit upp då kom jag på att jag inte rökt ur pippan så jag kliver på igen och röker som det vore det sista stoppen nånsin blir lika illamåeende igen o spyr men sätter spyan i toastolen den här gången,

sen med svåra problem med att ta mej till sängen (vart för mkt) så brännde jag av i sängen på 2 blå Det är för mej idag obegripligt att vara så röksugen att man röker skrap från en pipa tills man spyr och röker sen vidare för att igen spy då jäklar är man sugen på att röka, Men är man sugen så är man jävligt pundigt beteende men då var man nöjd för man lyckades bli väck men kraftig ågren sen för att man hade skrapat pipan som man vårdat o rökt in en längre tid men alla rökögon vet ju att när nöden kräver så skrapar man
Citera
2011-09-22, 12:47
Bannlyst
Jag brukar boka möten och luncher med folk som jag sedan glömmer av,varpå jag måste ljuga mig ur situationen gång på gång.Det måste vara ganska vanligt i pundarvärlden va?
Citera
2011-09-22, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graveland
Kunde sitta och spamma högerklick med musen i minst 3 dygn i rad hemma i mörkret. Helt jävla otroligt, gjorde fan inget annat.

Haha, det där är fan riktigt stört! Just nu borde jag förbereda ett spinningpass samtidigt som jag skulle möta en vän för lunch. Jag glömde av båda. Blir jobbigt att ljuga sig ur detta nu...
Citera
2011-09-22, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dasslock
Kom på en grej jag gjort bort mig med flera gånger. Hade tidigare för vana att glida riktigt äckeltjackad på fester och hålla masken medans man sippade öl bara för sportens skull.

Nackdelen var att jag har för vana att om jag är tjackad och väntar på t.ex att någon ska komma förbi tycker jag det knackar på dörren var tredje sekund. I vilket fall satt jag på förfest med ca 5 pers varav den enda jag känner är min flickvän, hon är i sin tur den enda som vet att jag är tjackad.

Då helt plötsligt hör jag att det knackar på dörren ser den öppnas och dom två polare som jag väntade på stiger in i lägenheten, varpå jag brister ut tjena "steffe" och "sara" ungefär och säger fyfan vad skönt med lite vettigt sällskap.

Min dåvarande tjej sa bara "Vad fan snackar du om?" och alla i lägenheten tokstirrar på mig.

kan tillägga att klockan var ca 19:00 och dom skulle anlända runt 22:00 hugget. Blev rätt skeptiskt behandlad efter det, många oroliga blickar etc.

Hahaha, HERREJÄVLAR. Klockrent, jag skrattar ihjäl mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in