Det här är flera år sedan då man rökte konsumerad stora mängder brunt dagligen och jag vaknar och ska ta en morgonholk men hade tydligen inget kvar att röka ringer runt o jagar men inge napp och letar efter nån bit som kanske ligger hemma, Men hittar inget har sånt rökabs för måste ha en morgonholk så va fan gör man inte ? Jag skrapar min älskade pipa för nu var det panik trycker ner det i pippan med lite tobak och drar in stenhårda bloss så att lungorna småpiper när man andas ut
smakar as riktigt as blir så jäkla väck efter ett par bloss och känner mej helt plötslig illamåeende, Och måste in på toan omgående lägger ifrån mej pipan och springer in på toan hinner inte ens ta upp toalocket drar en kastspya som hette duga raktöver wcstolen mår bättre direkt, När allt kommit upp då kom jag på att jag inte rökt ur pippan så jag kliver på igen och röker som det vore det sista stoppen nånsin blir lika illamåeende igen o spyr men sätter spyan i toastolen den här gången,
sen med svåra problem med att ta mej till sängen (vart för mkt) så brännde jag av i sängen på 2 blå Det är för mej idag obegripligt att vara så röksugen att man röker skrap från en pipa tills man spyr och röker sen vidare för att igen spy då jäklar är man sugen på att röka, Men är man sugen så är man jävligt pundigt beteende men då var man nöjd för man lyckades bli väck men kraftig ågren sen för att man hade skrapat pipan som man vårdat o rökt in en längre tid men alla rökögon vet ju att när nöden kräver så skrapar man