När jag skulle sova en natt, kunde jag inte tänka på annat än droger(hade dragt tjack och kunde inte sova).
Jag byggde upp ett scenario i mitt huvud då jag satt med mina kompisar vid en uteservering, körde ståupp för dom och allt jag skämtade om handlade om knark.
Minns att jag låg och skrattade för mig själv vid gryningen efter legat i sängen en eller två timmar och bara kört ståupp i mitt huvud.
I skolan: Barnen ska lära sig alfabetet.
A-apa, B-banan, C-cykel brukar vara det vanliga.
A - Amfetamin, B - Brajj, C - Crack, D - Dos, E - Ecstasy, F - Fultjack, G - Gram/gubbe
*telefonen ringer*
- Tjack! de "E" BÄNG-T, allt brajj eller?
Samtalet flödade med knark i olika sammanhang, kommer inte ihåg.
Men nånting..
- Ska bara ut på balkongen och ta lite friskt syra osv osv
- Hare brajj, vi horse!
Sen döpte jag om olika ting till knarkrelaterade saker som.. mobiltelefon blev knarkofon,
rumskamrat blev pundarbroder, alla viktenheter och valutor blev till pund, Salt,socker,bakpulver och allt vitt pulver blev till -amfetamin, kokain, mephedrone, methedrone osv osv..
dom enda färgerna som fanns var brunt och grönt, en kokhandbok blev till.. ja.. kokshandbok.. ni fattar..
aftonbladet - affebladet/amfetaminbladet
Det där hade jag skitkul med i mina tankar
Sen när jag är på krog/festtoan och ska ha dos.. brukar jag prata lite tyst med min påse med pulver i.. "heej på diiig!"
Sen har jag många gimmickar när det är dags för att knarka!
Några catchphrases: Nu är det dags för DOS!
Skika/tala högt även i nyktert tillstånd och överdriva pundbeteende med att säga: TJACK TJACK TJACK!!! *låtsas tugga, snyta sig med handen, huvudet på sned, göra hundljud samtidigt som jag säger tjack*