2009-08-28, 21:38
Medlem
Brudfans avatar
När jag är riktigt fjuttad så lutar det till höger för min del. Resultatet av detta är då att jag alltid skevar o svänger åt höger. Så jag försöker gå rakt fram, men skevar alltid så jag gör en shysst kurva åt höger.

Som tur är, så brukar mina polare alltid hålla armkrok så jag går rakt, men fötterna skevar ändå, så det blir lite fina dubbelsteg in i mellan

Det måste se rätt lustigt ut :P
Citera
2009-08-28, 23:53
Medlem
PenisJuices avatar
Sen jag började med stimulanter har jag börjat motionera mycket mer.

ÅH NEJ!
Citera
2009-08-29, 14:26
Bannlyst
haha jag måste berätta om vad jag va med om förra veckan. Jag skulle träffa min subutex kran för första gången (jag har tidigare bara beställt av han via telefon) men nu hade han vägarna förbi min stad. Han har alltid låtigt vettig på telefon. Vi kom fram till att vi skulle ses och ta en öl, jag tänkte själv klart att detta skulle ske på en pub, men när vi träffas så säger han att han bara vill köpa ett sex pack och sätta sig i parken, ja visst tänkte jag, när vi är inne i affären så plockar han också med sig plast muggar, när vi kommit fram till drickorna så verkar han leta efter något specielt så jag frågar vad han leter efter, "vatten" svarar han och förklarar att han tänkte passa på att sjuta lite sub senare (där av vad han behövde plast muggarna till) tyvärr finns det inget vanligt rent vatten så han frågar mig om det funkar att sjuta med loka haha, jag svarar att jag inte riktigt vet. Han köper en loka med typ björnbärs smak, han betalar och vi börjar gå mott parken. När vi kommer till parken e det ganska gott om andra människor där men det verkar inte han bry sig om, han krossar subben mot en sten och borstar ner det i muggen och häller på loka, tyvärr är han helt värdelös på att injektsera så jag får förklara för han hur man gör, men han lyckas endå inte träffa rätt så efter ca 10 försök ger han upp och dricker upp lösningen i stället. Det bör också sägas att killen såg alment smutsig ut och hade trasiga kläder.

Han berättar att han bodde i något typ av hem pga av att han torskat, jag frågade vad han torskat för, då berättar han att han hade gått in i en affär och stulit en kniv, sen beställer han en taxi och åker till en mack, där rånar han macken men råkar skära sig själv i ansiktet haha, han tar taxin där i från. När han vaknar upp dagen efter så inser han att det e lika bra att gå till polisen själv mant.

ja detta va en väldigt intressant kväll.
Mvh
Citera
2009-08-29, 15:35
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalp
. . . råkar skära sig själv i ansiktet . . .

låter som ett original det där...
Citera
2009-08-29, 15:51
Medlem
Bastumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalp

ja detta va en väldigt intressant kväll.
Mvh

Verkligheten kallas det
Citera
2009-08-29, 16:17
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Min väns far, som jobbar som åklagare och är i 60-års åldern, har en del pundiga beteenden.
Exempelvis, då min vän skulle ut, blev han erbjuden en starköl, av sin givmilde far.

- Vill du ha en öl, nu när du ska ut?

- Javisst, men vill inte du ha den?

- Nejdå, jag brukar bara köpa två åt gången, eftersom det blir bättre pris.

-Jasså, det betvivlar jag, det blir knappast någon mängdrabatt, om man bara köper två åt gången?

- Nej, men det blir bättre öresavrundning då.
Haha, n1.
Citera
2009-09-07, 09:27
Medlem
hoffmanintowns avatar
För ett tag sen när jag skulle borsta tänderna så kom jag på den smarta ideen att lägga tjack på tandborsten! Det gjorde jag o det funkade skitbra men det är no inte så bra för tänderna

Igår när jag städade hittade jag lite tjack fan va glad ja blev o va mkt roligare det blev o städa;P
Citera
2009-09-07, 12:03
Medlem
boy-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
För ett tag sen när jag skulle borsta tänderna så kom jag på den smarta ideen att lägga tjack på tandborsten! Det gjorde jag o det funkade skitbra men det är no inte så bra för tänderna

Igår när jag städade hittade jag lite tjack fan va glad ja blev o va mkt roligare det blev o städa;P
haha tjack på tandborsten XD N1!!
Citera
2009-09-07, 12:28
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boy-A
haha tjack på tandborsten XD N1!!

Klassiker, ju. Man får komma ihåg att inte spotta efteråt, bara.
Citera
2009-09-08, 22:01
Medlem
Panzerkampfs avatar
När jag skulle sova en natt, kunde jag inte tänka på annat än droger(hade dragt tjack och kunde inte sova).

Jag byggde upp ett scenario i mitt huvud då jag satt med mina kompisar vid en uteservering, körde ståupp för dom och allt jag skämtade om handlade om knark.
Minns att jag låg och skrattade för mig själv vid gryningen efter legat i sängen en eller två timmar och bara kört ståupp i mitt huvud.

I skolan: Barnen ska lära sig alfabetet.
A-apa, B-banan, C-cykel brukar vara det vanliga.
A - Amfetamin, B - Brajj, C - Crack, D - Dos, E - Ecstasy, F - Fultjack, G - Gram/gubbe

*telefonen ringer*
- Tjack! de "E" BÄNG-T, allt brajj eller?
Samtalet flödade med knark i olika sammanhang, kommer inte ihåg.
Men nånting..
- Ska bara ut på balkongen och ta lite friskt syra osv osv

- Hare brajj, vi horse!

Sen döpte jag om olika ting till knarkrelaterade saker som.. mobiltelefon blev knarkofon,
rumskamrat blev pundarbroder, alla viktenheter och valutor blev till pund, Salt,socker,bakpulver och allt vitt pulver blev till -amfetamin, kokain, mephedrone, methedrone osv osv..
dom enda färgerna som fanns var brunt och grönt, en kokhandbok blev till.. ja.. kokshandbok.. ni fattar..
aftonbladet - affebladet/amfetaminbladet

Det där hade jag skitkul med i mina tankar

Sen när jag är på krog/festtoan och ska ha dos.. brukar jag prata lite tyst med min påse med pulver i.. "heej på diiig!"

Sen har jag många gimmickar när det är dags för att knarka!
Några catchphrases: Nu är det dags för DOS!
Skika/tala högt även i nyktert tillstånd och överdriva pundbeteende med att säga: TJACK TJACK TJACK!!! *låtsas tugga, snyta sig med handen, huvudet på sned, göra hundljud samtidigt som jag säger tjack*
Citera
2009-09-08, 22:57
Medlem
KaiTracids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerkampf
text

Hahahah som när jag tjackat då går alla runt å säger tjack hela tiden enligt mig
Citera
2009-09-18, 16:59
Medlem
zoN-s avatar
Detdär med att kunna sätta sig överallt, jag tycker det är helt naturligt att sätta sig ner på asfalten bara om man inte gör något, men folk tycker det är väldigt konstigt

det är ju skönt att sitta ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in