2010-01-17, 23:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockz123
Nja hmm, när ja är på tjack så skriker jag ungefär var 5e minut "JAG E TJACKAD" lite jobbigt på stan :P

sen på CB så gillar jag att vara naken konstigt nog, det har blivit lite till en börda då jag offentligt blottade mig mitt inne i sthlm city inför en massa folk, efter en WW holk

annars är det ingenting

Du har sannolikt Tourettes. Det förvärras av centralstimulantia, så du kanske skall ta det litet lugnt med tjacket.
Citera
2010-01-17, 23:33
Medlem
jockz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Trollar du? :P Först att du har försökt landa tjackrace med 2c-b och nu detta

Önskar det vore så väl.. Detta är inte en kul vana, utan en börda. därför ja försöker hålla mig till de nyttigare drogerna såsom subutex, benzo och cb.

Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Du har sannolikt Tourettes. Det förvärras av centralstimulantia, så du kanske skall ta det litet lugnt med tjacket.

jag lider utav tourettes, adhd och schizofreni. CS gillar ja inte så mkt, men ibland kan d va gött med ett par gubbar kola lr tjo. PeaCe !
Citera
2010-01-17, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockz123
Önskar det vore så väl.. Detta är inte en kul vana, utan en börda. därför ja försöker hålla mig till de nyttigare drogerna såsom subutex, benzo och cb.

det är bra att du bara tar nyttiga droger, se upp så du inte röker för mycket brajj
Citera
2010-01-21, 11:24
Medlem
InFlagrantis avatar
När men efter några dagars vakenhet gör allt för att dölja sin slirighet för omgivningen. Man går till diskbänken för att hämta ett glas vatten tex, glömmer helt plötsligt vadfan man gör där, känner att folk tittar och kommer upp med en improviserad paniklösning. Lyfter ur knivarna ur diskstället och lägger dom i lådan, putsar av kranen med handen, rynkar ögonbrynen o låtsas leta efter något.. bara för att sen gå och sätta sig och återgå med det man egentligen gjorde..

Jag kan dessutom, om jag letar efter något som jag lagt bort, grundligt undersöka ett stort tomt bord/tomma ytor flera gånger för att se om min grej inte ligger där på "nånstans" när dom helt uppenbart inte gör det..
Citera
2010-01-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
När men efter några dagars vakenhet gör allt för att dölja sin slirighet för omgivningen. Man går till diskbänken för att hämta ett glas vatten tex, glömmer helt plötsligt vadfan man gör där, känner att folk tittar och kommer upp med en improviserad paniklösning. Lyfter ur knivarna ur diskstället och lägger dom i lådan, putsar av kranen med handen, rynkar ögonbrynen o låtsas leta efter något.. bara för att sen gå och sätta sig och återgå med det man egentligen gjorde..

Jag kan dessutom, om jag letar efter något som jag lagt bort, grundligt undersöka ett stort tomt bord/tomma ytor flera gånger för att se om min grej inte ligger där på "nånstans" när dom helt uppenbart inte gör det..
Haha!

Det där är något som händer mig varje gång jag varit på MDPV, dock är jag fortfarande lika förtjust i substansen.

Men i alla fall, under MDPV-ruset händer det allt för ofta att jag nojjar upp mig själv med att jag glömt kvar någon zip-påse eller liknande, med risk för att någon utomstående senare skall hitta den, detta slutar med att jag krälar omkring på golv, bord, säng, i förråd, för att inte nämna de mest absurda platserna.
Detta beteende pågår dessutom i flertalet timmar, tills jag med 100% säkerhet kan försäkra mig själv om att objektet jag letat, egentligen ligger i soppåsen, där det slängdes från första början.

Sedan sitter jag där och dumförklarar mig själv och skäms.
Citera
2010-01-21, 16:12
Medlem
InFlagrantis avatar
Jag har slängt mat för att det ska se ut som jag ätit....
Fan vad sorgligt när man tänker på det...
Citera
2010-01-21, 21:38
Medlem
Flummtummes avatar
Mitt pundigaste beteende är att jag tvättar händerna var 10.e minut när jag går på white stuff.
+ jag pillar alltid med någonting, typ är jag hemma städar jag frekvent tills det inte finns något kvar att städa xD
Citera
2010-01-23, 14:19
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
Ne du e inte ensam. Jag är i skveri land aka mdpv psyk bryt motherfucker stadie. Skön mening där haha. Håll mig sällskap i neverland för fan...

ett tips till er som har kört lite för mkt och för länge, få fan inte för er att prata med människor ni känner.
Kan ju vara så att föregåendetalare syftar på ketamin, för mig veterligen finns det inget tjackhål?
Citera
2010-01-23, 14:28
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Kan ju vara så att föregåendetalare syftar på ketamin, för mig veterligen finns det inget tjackhål?

Citat:
"Down the Rabbit-Hole," the Chapter 1 title, has become a popular term for going on an adventure into the unknown. In drug culture, "going down the rabbit hole" is a metaphor for taking hallucinogenic drugs.

Man kan ju tänka sej att det i överförd bemärkelse kan syfta lite bredare än bara hallucinogener (vilket jag gissar är vad ursprungspostaren menade).
Citera
2010-01-26, 15:25
Medlem
pillerkrilles avatar
Av någon anledning kastade jag en hel del piller i en soptunna(det låg såklart i paket). Fyra dagar senare går jag och en polare tillbaka och letar fram dem..
Citera
2010-01-27, 09:51
Medlem
tottiishas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
När jag gick i gymnasiet, hade jag för vana att tvätta händerna i dricksvattenautomaten i skolmatsalen, vilket folk av någon anledning reagerade starkt mot. Vattnet rann ju ändå bort, menar jag, så ingen behövde ju råka dricka mitt smutsvatten, om någon trodde det. Och vatten som vatten, right? Duger det att dricka, så duger det nog att tvätta sig i...

När jag sedan började läsa på universitetet, låg jag ofta och slappade på institutionernas olika bänkar och blev ofta approcherad av främlingar, som undrade "är det något fel med dig" eller "mår du inte riktigt bra", ungefär som om man inte kunde ligga och ta det litet lugnt var som helst.

Senare har jag fått förklarat för mig, att jag har en del pundiga beteenden för mig. Har ni det också?

Haha! Ja jag lider av kronisk städnojja! Var aldrig sån innan ja börja me droger... Nu vars ja än är, hemma hos mej själv eller polare liksom, såå går ja o plockar o plockar skräp o ställer i ordning typ plockar av bordet o grejjer o diskar o pillar, o om ja ska lägga tvdosorna eller andra grejjer på bordet tillrätta så lägger ja dom automatiskt o oftast omedvetet i stoleksordning! Alltiiid...

Kan iofs vara ett desperat behov av kontroll på nått sätt, men uppfattas som jävligt pundigt.. Speciellt om man då råkar vara tvärfjuttad så då jävlar blir det rent o fort som fan går de!!!!!

Men ja är sån att är de stökigt runt omkring så blir de stökigt i huvet.........Vilket de oftast är!!
Senast redigerad av tottiisha 2010-01-27 kl. 09:53.
Citera
2010-02-03, 00:31
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tottiisha
Haha! Ja jag lider av kronisk städnojja! Var aldrig sån innan ja börja me droger... Nu vars ja än är, hemma hos mej själv eller polare liksom, såå går ja o plockar o plockar skräp o ställer i ordning typ plockar av bordet o grejjer o diskar o pillar, o om ja ska lägga tvdosorna eller andra grejjer på bordet tillrätta så lägger ja dom automatiskt o oftast omedvetet i stoleksordning! Alltiiid...

Kan iofs vara ett desperat behov av kontroll på nått sätt, men uppfattas som jävligt pundigt.. Speciellt om man då råkar vara tvärfjuttad så då jävlar blir det rent o fort som fan går de!!!!!

Men ja är sån att är de stökigt runt omkring så blir de stökigt i huvet.........Vilket de oftast är!!

Själv kan jag räkna till två gånger, då jag skulle ha drabbats av s. k. städnoja, och det hann förlöpa fyra år mellan tillfällena.

Den första gången var 2005, när jag drabbades av en allergisk chock och var tvungen att ta ut alla blommor, som en påtänd polare hade fått för sig att sno från rabatterna och bära in i mitt lilla studentrum; jag vill minnas ha frågat honom, om han hade rånat blomsteraffären. Hur som helst passade jag också på att torka och dammsuga för att eliminera eventuella pollenrester, vilket bedömdes vara ett fall av städnoja.

Den andra gången var 2009, då jag städade i syfte att väcka en annan polare, som hade somnat i soffan. Eftersom han aldrig vaknade, blev jag slutligen tvungen att städa mycket noggrant för att fortfarande kunna städa i syfte att väcka honom; detta misslyckades för övrigt, och han vaknade först efter att ha sovit ut.

Annars blir jag också stökig i huvudet av att ha stökigt omkring mig, men amfetamin tar bort stöket i huvudet, och då stökar jag inte heller ned så mycket.

Edit: Jag var givetvis påtänd vid bägge tillfällena (samt en övervägande majoritet av tiden däremellan) .
Senast redigerad av Arkomann 2010-02-03 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in