2008-08-05, 05:03
Bannlyst
Jaha ja, då blir det att läsa här en timme då.
Citera
2008-08-05, 05:10
Medlem
Metamfetamin, valium, xanor, tramadol

Jag och 2 till kom över några gubbar met och hade en del benzo som var tänkt att kliva ner på och jag har tramadol på recept och när vi varit igång några timmar tyckte min kompis att vi kunde ju käka några valar var innan vi drog nästa lina men då tyckte jag att vi kunde ju lika gärna krossa dom o snorta valarna också. det sluta me att vi krossade 15 valium o 10 upjohn o hur många tramadol vet ja ej men dom va slut dagen efter. men vi blandade ihop allt i en röra o sen satt vi där o snorta som idioter och nu efteråt när ja tänker på de så är de nog de pundigaste ja kan komma på ja gjort..
Citera
2008-08-05, 17:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subtronic
Den var saknad
Jag kom på skitmånga pundiga beteenden, som jag inte hade nämnt tidigare, medan tråden var låst, men nu kommer jag inte ihåg ett enda.

Edit: pundigt beteende att komma på många grejer och glömma allihop...?
Citera
2008-08-05, 17:26
Medlem
Snorta pulver från golvet när man har tappat lite lär väl kvalificera.
Lika när man plockar bort tangenter på tangentbordet för att kunna få i sig det man tappat där :P
Citera
2008-08-05, 17:36
Medlem
Jag som hade för mig att denna tråd var beteenden, alltså vanor och ovanor som man gör regelbundet och inte det pundigaste man åstadkommit i sin karriär?

När det gäller mina egna beteenden så anser inte jag att dom är pundiga, men blir jämt o ständigt kallad pundare. Det kan vara att ta upp mat som man tappat på golvet, för att peta bort det som rört marken och äta, äta sånt som man inte "ska" äta med händerna, som spaghetti, eller ligga ner o ta en cigg på trottoaren inne i stan.
Citera
2008-08-05, 17:43
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smkz
Lika när man plockar bort tangenter på tangentbordet för att kunna få i sig det man tappat där :P

Ja eller klippa upp påsen när kolan är slut och sen slicka insidan på den i hopp om att få i sig något iaf

Varje gång jag kör cs så har jag alltid den där påsen i handen och går och gnuggar den mellan tummen och långfingret konstant, lägger inte ifrån mig den såvida jag inte går utan för dörren då kör jag samma grej fast den ligger i fickan. Annars brukar jag ständigt sitta och lukta i min haschpipa när jag inte har drogat, jag kan inte sluta med det
Citera
2008-08-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smkz

Jo, det känner man igen.
Citera
2008-08-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuffaRoll
Jag som hade för mig att denna tråd var beteenden, alltså vanor och ovanor som man gör regelbundet och inte det pundigaste man åstadkommit i sin karriär?

När det gäller mina egna beteenden så anser inte jag att dom är pundiga, men blir jämt o ständigt kallad pundare. Det kan vara att ta upp mat som man tappat på golvet, för att peta bort det som rört marken och äta, äta sånt som man inte "ska" äta med händerna, som spaghetti, eller ligga ner o ta en cigg på trottoaren inne i stan.

Precis, definitionen på begreppet "pundare" verkar vara sned bland många, även här på forumet.

Att få hem sin nya digitalbox för att sedan direkt efter att man plockat ut den ur kartongen skruva isär den för att se vad som får den att gå. Det är pundigt.
Pundig och pedant går ganska mycket hand i hand enligt mig också
Citera
2008-08-05, 20:15
Medlem
När man sitter på ett café och omedvetet gör två linor av sockret från en bakelse med skeden från kaffet.
Citera
2008-08-05, 22:21
Medlem
Sänggavels avatar
Ett_Hund!
Oerhört bra initiativ! vi har saknat denna tråd något fruktansvärt. kom igen nu, fler pundiga beteenden tack!!
Citera
2008-08-05, 23:25
Medlem
Töjs avatar
Rolig tråd.
Orkar inte tänka efter och vet inte om det tidigare nämnts, men..

Att man tycker att man är så väldigt mycket smartare än alla som inte knarkar.
Att dom missar så mycket eftersom dom tar avstånd ifrån droger.
Tycker t.om. synd om icke-knarkare ibland, när man filosiferar, pga vad de missar

Och så får vi inte glömma (de kanske vanligaste pundarbeteendena); Snutnojja, hat mot snutar
Citera
2008-08-06, 00:12
Medlem
Sänggavels avatar
vi hittade just massa stora korn tjack i tangentbordet efter att ha råkat välta till påsen haha, vad gör man=? jo man vänder på tangentbordet o skakar ur det o skrapar ihop sig en lina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in