2008-05-09, 15:36
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackhead2
Shit vad du är aktiv här på forumet. Blir verkligen nyfiken på vad du är för person. du borde göra en blogg

Så aktiv är jag inte. Jag skriver drygt sex inlägg om dagen och står för ungefär 1/4 av inläggen i den här tråden. Mestadels skriver jag i Centralstimulantia och Opiater och andra opioider samt diverse trådar runt om i drogforumet, där jag har någonting att tillägga; men jag gör också utflykter till FB:s övriga fora, även om säkerligen 90 % av mina dryga fyratusen inlägg har postats i drogforumet.

Läs igenom den här tråden, så kommer du i princip att "lära känna mig".
Citera
2008-05-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackhead2
Shit vad du är aktiv här på forumet. Blir verkligen nyfiken på vad du är för person. du borde göra en blogg

Jag tycker Arkomann ska hålla sig till forumet alt. skriva på sina memoarer, trevligare på så sätt, känns speciellt på något sätt när han håller till där han gör i forumet

Hmm, kom på att jag nog inte gjort några inlägg under påverkan av "GABA-droger" annat än alkohol. Men impulsivitet blir det mycket av bensodiazepiner, så det du säger att man bara skriver utan att se tillbaka stämmer nog bra

[EDIT]Skapligt aktiv är du nog
Citera
2008-05-10, 03:44
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Jag tycker Arkomann ska hålla sig till forumet alt. skriva på sina memoarer, trevligare på så sätt, känns speciellt på något sätt när han håller till där han gör i forumet

Hmm, kom på att jag nog inte gjort några inlägg under påverkan av "GABA-droger" annat än alkohol. Men impulsivitet blir det mycket av bensodiazepiner, så det du säger att man bara skriver utan att se tillbaka stämmer nog bra

[EDIT]Skapligt aktiv är du nog

Jag är ju inte direkt inaktiv, men jämför man med Nemesis1 och hans dryga 12 inlägg per dag, eller Ruskigbuss och hans dryga 24 inlägg om dagen, så ligger jag i lä. Den senare skriver ju dock inte i drogforumet.

Det är nog rätt pundigt att vara speciellt aktiv i drogforumet i vilket fall som helst.
Citera
2008-05-10, 05:00
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag är ju inte direkt inaktiv, men jämför man med Nemesis1 och hans dryga 12 inlägg per dag, eller Ruskigbuss och hans dryga 24 inlägg om dagen, så ligger jag i lä. Den senare skriver ju dock inte i drogforumet.

Det är nog rätt pundigt att vara speciellt aktiv i drogforumet i vilket fall som helst.

Håller med dig med att vara aktiv nästan dygnet runt i drogforumet. Fb och Drogdelen är alltid uppe i ett fönster och sitter och läser flera timmar varje dag. Ibland blir jag frusterad för att det inte skrivs några inlägg och man inte har något nytt att läsa.

Ett pundig sak jag höll på med en natt med förmycket i mig var att jag satt på vardagsrumsgolvet med en pincett och plockade små dammkorn eller vad det var. Ifrån golvet och mattan. Vips hade 5 timmar spenderats sittandes på huk.

En annan rolig sak efter något dygn är när jag får för mig att jag ska leta andra substanser som man gömt i lgh. Men man har inget gömt någonstans. Kan spendera flera timmar åt det.
Citera
2008-05-10, 05:22
Medlem
MagicMacks avatar
Mitt pundigaste beteende ... hum, det kan vara allt från att försöka skrapa ihop småskräp till en joint, eller kanske Kola i omklädningsrummet på jobbet? eller att smyga ut och röka gräs på lunchrasten.

Eller att ta något uppåt på en vardag när man skall jobba dagen efter, och man tror verkligen att man skall slippa AT

tacka gud att jag inte mår bra av alkohol, det skulle sluta illa ...
självkontroll saknar jag, det måste vara något jag har ärvt, om det är möjligt.
Citera
2008-05-12, 20:44
Medlem
Arkomanns avatar
Jag snackade på MSN med en polare.

"Jag är totalt fucked up. VÄCK!!!!!", skriver han. OK, tänker jag och tolkar "väck" som en imperativ av väcka, varför jag skickar en vibb, så att han skall vakna. Men då skickar han en vibb tillbaka!

"Oj, du menade 'väck i skallen', inte 'väck mig'. Jag är nog också litet fucked up. ", kommer jag på.

"Hahahaha:P. Snacka om."
Citera
2008-05-12, 23:04
Medlem
Untouchable_Es avatar
Stoppa tuggade tuggummin i jackfickan för att kunna tugga mer senare, samt att alltid sitta på höger sida när man åker buss under påverkan för att polisen inte ska kunna se en lika lätt ifall dom kommer i motsatt körriktning..
Senast redigerad av Untouchable_E 2008-05-12 kl. 23:10.
Citera
2008-05-13, 01:27
Medlem
BigFatCones avatar
det är helt klart pundigt beteende att leta i det närmaste ihjäl sig efter whatever för att hitta det flera timmar senare under den enda sak man inte lyfte på..
Citera
2008-05-13, 17:06
Medlem
Förutom att skrapa fram på marken så måste mitt oundigaste vara detta

Åt lite filmjök med jordgubssmak, det tar slut så jag slägger det. Blir sugen 1 timma senare och tar upp det i papperskorgen och klipper ut det till fyra bitar och börja suga på dom framför datorn.

Och det var inte så dåligt faktiskt
Citera
2008-05-13, 23:18
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Förutom att skrapa fram på marken så måste mitt oundigaste vara detta

Åt lite filmjök med jordgubssmak, det tar slut så jag slägger det. Blir sugen 1 timma senare och tar upp det i papperskorgen och klipper ut det till fyra bitar och börja suga på dom framför datorn.

Och det var inte så dåligt faktiskt

"1 timma"...

Nein du, pundigt blir det när du efter att ha sett igenom burkar och sådant i kylen och konstaterar att veckogamla saker ur soppåsen verkar rimligare att äta. En vecka, det är 167 timmar längre än du väntade på dina filmjölksresters pundighetsmognad.
Citera
2008-05-14, 18:18
Medlem
Värsta jagvet var väll när jag var hoss en polare som hadde hur mycket godis som hällst som han bjöd på.
dag1: 4 st blåa mittsar
dag2: Svamp + rökte CB som om det var som cigg.
dag3: lapp syra (DOI höll i sig i 36-37 timmar =/).+ Bong en jävla massa.
dag4: fortfarande på syran men tog tjack efter 20 timmars trippande.
dag5: tjackad Och bränd hela tiden. så fort bängheten gick över då var det kris och rullade en ny så fort det gick.
dag6: Åkte hem så jag kunde sova ut fick med mig en 2:a tjackad "Tack för att du var med o fixade en soft "hälg"...Vänta du ska få lite godis till o ha hemma med så kör vi poker över nätet. hör hur det prasslas i köket så kommer han med en redline påse som innehöll ren dos...Här ickebankad 2:a"
dag7: Inte fan sov jag utan snortade på skrivbordet.
dag8: Deckade (ätnligen sömn) och vaknade 12-15 timmar senare av att mamma ringer och frågar hur det är (var ensam hemma medans hela familjen var bortresta). dagen fortsätter med en fet och kaffe i trädgården. senare när bängheten var över så var det att dosa igen.
dag9: Vaknar på mitt tangentbord, drar en lina och lägger mig i sängen och somnar.
dag10: sover
dag11: drar i mig det sissta och städar huset innan familjen kommer hem.
dag12: spliff innan skolan och så var det bara att leva normalt igen.
Sov då samman lagt 22-25 timmar på dom dagarna (vet inte om jag somnade någonstanns mellan dag 1 och 6). åt mat för 400kr.
rökte upp 14 packet cigg, rökte upp 10G röka, snortade i mig kanske 4G=/.
Duschade 1-2 gånger om dagen och bytte kläder .

Det mina damer o herrar är det pundigaste med om
Citera
2008-05-14, 22:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placha
Värsta jagvet var väll när jag var hoss en polare som hadde hur mycket godis som hällst som han bjöd på.
dag1: 4 st blåa mittsar
dag2: Svamp + rökte CB som om det var som cigg.
dag3: lapp syra (DOI höll i sig i 36-37 timmar =/).+ Bong en jävla massa.
dag4: fortfarande på syran men tog tjack efter 20 timmars trippande.
dag5: tjackad Och bränd hela tiden. så fort bängheten gick över då var det kris och rullade en ny så fort det gick.
dag6: Åkte hem så jag kunde sova ut fick med mig en 2:a tjackad "Tack för att du var med o fixade en soft "hälg"...Vänta du ska få lite godis till o ha hemma med så kör vi poker över nätet. hör hur det prasslas i köket så kommer han med en redline påse som innehöll ren dos...Här ickebankad 2:a"
dag7: Inte fan sov jag utan snortade på skrivbordet.
dag8: Deckade (ätnligen sömn) och vaknade 12-15 timmar senare av att mamma ringer och frågar hur det är (var ensam hemma medans hela familjen var bortresta). dagen fortsätter med en fet och kaffe i trädgården. senare när bängheten var över så var det att dosa igen.
dag9: Vaknar på mitt tangentbord, drar en lina och lägger mig i sängen och somnar.
dag10: sover
dag11: drar i mig det sissta och städar huset innan familjen kommer hem.
dag12: spliff innan skolan och så var det bara att leva normalt igen.
Sov då samman lagt 22-25 timmar på dom dagarna (vet inte om jag somnade någonstanns mellan dag 1 och 6). åt mat för 400kr.
rökte upp 14 packet cigg, rökte upp 10G röka, snortade i mig kanske 4G=/.
Duschade 1-2 gånger om dagen och bytte kläder .

Det mina damer o herrar är det pundigaste med om

fan, 4 gram tjack och 10 gram röka på 12 dagar är ju ingenting..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in