Det är nog ganska pundigt, att istället för att gå och lägga sig om sänggången är försenad till två-tre sitta kvar framför datorn nykter men trötthetsskev och tycka att det är helt okej med limeläsk som skådebröd och flugor en halv masse som sällskap att prostituera fram dumma tankar med.
JA, naturligtvis, det riktigt pundiga är ju att glömma bort att delge själva kärnan i detta avseende pundighet, nämligen att man sitter uppe för att det rent tekniskt inte spelar någon roll om man väljer sängen eller fortsatt vaken ansträngning utan man sitter där och suger ut små bitar av amfetaminergt nyanserade upplevelseelement, åtminstone delupplevelse som man brukar ha på morgnarna när man tjackat sig dit men är svåra att skilja från endera sömnbristen eller drogen.
Nu har jag iallafall bättre grepp om dagen redan från dess början, än jag hade haft om jag sovit så att den hade fått tjuvstarta.
Det är nog också lite lagom pundigt att ha en plasthink modell papperskorg i sitt pundarhögkvarter, där dator, droger, och leksaker av vikt, förvaras, inklusive kjoltyg och eventuella vilsiga kamrater, och när man speedat måstemåstemåste, kissakissakissa, och med klapprande käkar studsat lite konstaterar att den blå hinken som man projekterat runt lite med och prövat som prydnad nog fungerar utmärkt som potta och det är ju redan rester från en avloppsrensning i den sedan det var en sådan och hinken bodde under vasken i köket. Väl formad tänks tanken klart och läderlarven får sippra ur sig lite vätskor ned i den blå i några omgångar under faderullandet, och då börjar morning blues fästa på lite i tjackigheten och den briljanta idén att fotografera hink med innehåll med webcamen och göra något fint av det hela online bubblar upp sprudlande fräsch och glädjande.
(om det har hänt? svar ja.)
Edit: För jag har ju inget bättre för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av uglan
Vet inte vart jag skulle lägga den här men det har visat sig att Arkomann är en riktig nyskapare inom mode:
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/fash.jpg
Äh, den däringen ser ju inte ens ut som en billig kopia av Arkomann, än mindre är han ju på riktigt och där råder också en viss dissonans mellan bild och verklighet ej önskvärd varken som tankeföda eller som anledning att kissa argumentativt i ansiktet på forumfolk, framförallt på grund av den dåliga kvalituttan på aktuellt tilltag.
Jag gissar, att Arkomann hade i än radikalare dagar än idag (torsdag, slapp dag, nykter kanske?) kunnat tänka sig en pinhead med rätt slags knarkpumpar med vackra nålar som sitter lagom men inte utan tydlighet, om det ingick droger, eller ett förlagsavtal på den där autobiografin som förs på tal då och då på forumet, eller kanske det räcker med åtta och ett halvt tusen svenska kronor växlat till en västafrikansk valuta med exotiska djur och avrättnings-/tortyr-metoder avbildade på sedlarna.