2007-09-25, 22:58
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
I Kalmar tänker vi spela cupfinalen på torsdag. Men vafan, kom ni på lördag i stället.

Haha, jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev lördag... Speciellt inte som jag ska åka ner nu i övermorgon...

/feldgrau
Citera
2007-09-25, 23:06
Medlem
Crookens avatar
Så jävla gött!
Men Johannesson och hans linjetattare undrar man ju vad dom gör?

Dom sista minuterna av matchen idag var fan inte roliga, men det kan man ju offra för serieledningen
Citera
2007-09-25, 23:06
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Vänta en liten stund bara så står snart intressemannen med sin intresseflagga och sitt intresseblock utanför din dörr för att ta anteckningar på vad du tycker om den.
Det är fler inlägg om hans tatuering än matchen så nog finns det ett intresse allt, men du kanske har planer att ta efter din idol och fixa en liknande? Fast istället för Vini, Vidi, Vici borde du tatuera in Alea iacta est, det skulle få dig att framstå som djup och filosofisk.
Citera
2007-09-25, 23:08
Medlem
Mad Fer Its avatar
En fråga, det klagas på dålig foptboll igår. Men vad ska man försöka prestera på en plan som är så vattensjuk att mannen som beordrat vattningen säger" det blev kanske lite för mycket"?
Citera
2007-09-25, 23:13
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Det är fler inlägg om hans tatuering än matchen så nog finns det ett intresse allt, men du kanske har planer att ta efter din idol och fixa en liknande? Fast istället för Vini, Vidi, Vici borde du tatuera in Alea iacta est, det skulle få dig att framstå som djup och filosofisk.

varför inte tatuera in "Si hoc legere scis, nimis eruditionis habes" så är man jävligt filosofisk då...

(så nu fick du nåt att googla också...)
Citera
2007-09-25, 23:27
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Det är fler inlägg om hans tatuering än matchen så nog finns det ett intresse allt

Det kan ju bero på att vi Blåvita är i ett lyckorus medan ni övriga sitter hemma och försöker hitta fel. Det värsta ni kunde hitta verkar dock ha varit Wernblooms tatuering... Men vad vet jag.

Citat:
men du kanske har planer att ta efter din idol och fixa en liknande? Fast istället för Vini, Vidi, Vici borde du tatuera in Alea iacta est, det skulle få dig att framstå som djup och filosofisk.

Nej, jag nöjer mig med IFK:s föreningsmärke.

/feldgrau
Citera
2007-09-25, 23:28
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
varför inte tatuera in "Si hoc legere scis, nimis eruditionis habes" så är man jävligt filosofisk då...

(så nu fick du nåt att googla också...)

kastar tillbaka denna till dig "Dolores capitis non fero. Eos do"
Citera
2007-09-25, 23:40
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
kastar tillbaka denna till dig "Dolores capitis non fero. Eos do"

För att fortsätta OffTopic då så:
Quiquid latine dictum sit altum viditur

Dock för att anknyta till det Mad It Fear säger så vattnades ju planen före matchen på Ullevi med, men det kom mera ifrån himlen än bevattningssystemet.
Citera
2007-09-25, 23:46
Medlem
feldgraus avatar
Jag tror att Wernbloom har fått tillräckligt med tips på nya texttatueringar nu... /MOD

Tionde raka utan förlust i Allsvenskan för Blåvitt för övrigt.

/feldgrau
Citera
2007-09-25, 23:56
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
En fråga, det klagas på dålig foptboll igår. Men vad ska man försöka prestera på en plan som är så vattensjuk att mannen som beordrat vattningen säger" det blev kanske lite för mycket"?

Jag håller med dig om att vattnet påverkade matchen så att passningsspelet var dåligt.

Man kan vattna i juli men inte i september, det är fuktigt i gräset som det är. Det är Rikard och Nebojsa som får skärpa sig där.
Citera
2007-09-26, 00:05
Medlem
Trodde för ett ögonblick att jag klickat fel och hamnat i Tatueringsforumet

Boom boom Wernbloom gör det igen, fy fan vilken revansch han har tagit sedan han petades, underbart med sådana fighters som honom!

Euforin är väldigt stor nu även om jag gör mitt bästa för att hålla den i schack då jag misstänker att tragik är vad jag kommer att översköljas med i framtiden...

Men så är det ju det där med hoppet trots allt.

Vart kan jag hitta tv-bilder på det bortdömda målet?

Sen måste jag få avsluta med en stockholmare..

MVH/Serieledarna
Citera
2007-09-26, 00:11
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Vart kan jag hitta tv-bilder på det bortdömda målet?

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21874&lid=sport&from=menu, klicka dig vidare på "Se matchbilder".

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Sen måste jag få avsluta med en stockholmare..

MVH/Serieledarna

Känns oerhört skönt att man slipper mongon som på fullt allvar skriver sånt...

Mvh
/serieledande feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in