Det var ju fan att AIK inte kunde komma fyra och få spela Intertoto cupen nästa år, men men.
Femma får ses som en mellansäsong och kommer vi topp tre nästa år så känns det ändå bra, det är ju de här marginalerna som IFK hade på Råsunda som gör att man vinner guld tillslut så grattis till dem men jag tror att man får de svårt i Europa om man inte får in en ny Marcus Berg.
Skönaste är ändå att konstatera att BP är bättre än Dif

.