2007-08-13, 17:08
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ja men man kan inte sluta fira midsommar bara för att inte Abdullah är van vid det eller inte tycker om sill förstår du.

Våra berikare.

Men nu är det så jävla offtopic så jag riskerar nog spöstraff när någon Mod vaknar till liv så vill du fortsätta det här så tar vi det i en tråd bättre lämpad för ämnet eller någon tråd där offtopic inte existerar.

Yes, vi avslutar där. Tack för att du tog dig tid att svara i alla fall.

OnT: Tror på 1-1 DIF-BAJEN
Citera
2007-08-13, 18:35
Medlem
Superostens avatar
Citat:
Säg att någon kastar in en banan som jag eller någon annan halkar på - det är inte så kul som det låter. //Dumbo

Livsfarliga bananer
Citera
2007-08-13, 18:56
Medlem
Mad Fer Its avatar
Jobb på annan ort är djävulens påfund!
Men en 100 på 9-1 till fina 344ggr pengarna och middag på lokala "sport"baren är bokat.

nieett nieett nieeeeett.
Citera
2007-08-13, 18:59
Bannlyst
Lägg ner banandebatten. Det har ingenting överhuvudtaget att göra med rasism. Dembo är apa det är primärt. Hans hudfärg har absolut INGENTING med nånting att göra.

Känner han sig utsatt för en "rasistchock" ska han tammefan ta och läsa på lite. En gammal fin tradition det där att kasta bananer efter apor. Fråga ex. Kim Källström.
Citera
2007-08-13, 20:17
Medlem
P.Gs avatar
Segt att missa derbyt. Dessutom har jag en oroväckande känsla i magen.
Citera
2007-08-13, 22:05
Medlem
Var det någon mer än jag som tyckte det såg ut som att någon från hammarby-klacken slängde in en mobiltelefon på planen precis när straffen slogs?
Citera
2007-08-13, 22:08
Medlem
Cruachans avatar
Ahh, fantastisk kväll. Hoppas Åkeby väljer att fortsätta med den här elvan nu, fast Dixon ska såklart ta JIH plats. Kanske blir det t.o.m. två vinster på rad, då är vi minsann med i toppen igen.
Citera
2007-08-13, 22:14
Medlem
LastCaresss avatar
Vackert mål av Dahlberg!
Citera
2007-08-13, 22:15
Medlem
NoTruces avatar
Varför blev det straff? Såg inte matchen.
Citera
2007-08-13, 22:25
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Varför blev det straff? Såg inte matchen.

Va antagligen den mest givna straffen i allsvenskan i år. Såg lite onödigt ut från Hammarby-backen ändå, såg ut som Djurgårdaren höll på att komma i dålig vinkel.

Måste varit skönt för Benny att ta den straffen som revansch på målet, för där såg han riktigt tam ut. Kul match o se! Och jävlar va allsvenskan blir spännande nu! DIFs vänding mot Elfsborg kan ha varit guldet...
Citera
2007-08-13, 22:31
Medlem
Mad Fer Its avatar
YES! Sweet as! Aki , vilken vinnare.

Ps, vilken jävla pub stäner 22??? Vilket skämt.
Citera
2007-08-13, 22:33
Medlem
Normalsvennes avatar
Reflektioner.

Tifot "vann" Dif, Patetiska bajen kör sitt vanliga(Finns det inte någon som inte har braijat bort alla celler) Tifo dvs mycket rök+konfetti och bröla som påtända socfall.

BennY: Han hade en bra dag på jobbet, inga speciella misstag+ för straffräddning.
Backlinjen gjorde inte bort sig, ingen stack ut tycker jag.Homogent.
Mittfältet skulle inför matchen vara avgörande, och det var det, efter Sebastian utgick så visade det med tydlighet vad han betyder.

Fittjapajasen med flickfrillan på högerkanten är bara för mycket.Kan ingen fimpa hans Canal+ abbonemang, ty hans efterapningar av C Ronaldo är fan patetiska.

Paulinho, osynlig.Petter kan mycket men orutinen lyser igenom.

Dif var sådär, stabilt men ändå inte.
Kebba gjorde en allt annat en bra insats.
Aki var bäst på plan, slet, fimpade Sebastian.Nyttig.

Topparna gjorde ett rätt, målet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in