2007-07-19, 01:16
Medlem
HBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Fick inte Bajen spela på Söderstadion? Fick för mig att man spelade där mot Cork?

Bajen spelade på Råssunda när dom möte cork
Söderstadion är inte godkänd för europacups spel
Citera
2007-07-19, 11:47
Medlem
k_ks avatar
Tack Bajen för att ni slog Kalmar!
Citera
2007-07-19, 12:11
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k_k
Tack Bajen för att ni slog Kalmar!

Ja, just ”slog” passar bra i sammanhanget.
Citera
2007-07-19, 12:11
Medlem
ubersantas avatar
Då har väl allsvenskan äntligen börjat utkristallisera sig lite med topp-mellan-bottenskikt.

Personligen hoppas jag ju att Trelleborg håller sig kvar. Gillar lille-lille-lillebror i söder.
Citera
2007-07-19, 12:13
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon

Naww stackarn, gjorde Santin sig illa på fotbollsplanen?

Själv är jag glad att bajen vann (Burrrrr) men det är inte du, antar jag?
Citera
2007-07-19, 12:27
Bannlyst
Vad säger ni om den här såkallade gräsdebatten som aftonbladet förstorat upp? Lite dålig stil av kalmar att använda samma argument om han nu inte skämtade? Och just det plakatet dem hade bild på, jag förstod inte riktigt det med håret.
Citera
2007-07-19, 14:26
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Vad säger ni om den här såkallade gräsdebatten som aftonbladet förstorat upp? Lite dålig stil av kalmar att använda samma argument om han nu inte skämtade? Och just det plakatet dem hade bild på, jag förstod inte riktigt det med håret.

För att Tony G ser ut som Inga Gill (stavning på tanten) på skallen?
Citera
2007-07-19, 15:22
Medlem
Förvisso har Nanne lyckats med värningar förr men jag tycker det är löjligväckande när man slår upp tidningen och kan konstatera att Kalmar FF värvar brasilianska spelare bara för nationalitetens skull (fenomenet nämns bland annat i i senaste Goal - kort förenklat att man helt enkelt tar för givet att en brasiliansk spelare nödvändigtvis måste vara bra). Tydligen gick det i dagsläget inte att få spelare från brasiliens högstaliga enligt Nanne, varför inte kolla på andra alternativ då?

Sosseklubben kanske borde se över administrationen så får de kolla på det europeiska transferfönstret också. Har hellre en kommunist eller fascist i klubben än en sosse och ett kommunalråd som verkligen företräder byråkratin och de höga skatterna på spelarlönerna. Kommer kommunen äga arenan också?
Citera
2007-07-19, 15:33
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon

Som Santos gjorde menar du?

Att Santin inte kunde stå emot lokomotivet Sulan var inte oväntat, onödigt hårt? absolut, rött kort? aldrig i livet ...

"Han nästan dödade mig. Det var en väldigt tuff tackling, säger Sántin."

Axel mot axel, Santin måste vara gjort av vekt virke om han nästan dör av en kroppstackling.

Nog om det, skönt att se spelet fungera bra igen, angenäma problem att vi ska få in Eguren i denna startelva också. Nu måste vi bara lära oss att spela bra på bortaplan också. På söndag gäller det...
Citera
2007-07-19, 21:56
Medlem
Rikard Norling blev röstad som den sämsta tränaren i Allsvenskan av Aftonbladets läsare... Varför är alla emot AIK?
Citera
2007-07-19, 22:01
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Rikard Norling blev röstad som den sämsta tränaren i Allsvenskan av Aftonbladets läsare... Varför är alla emot AIK?

Helt obegripligt, han är ju ett geni!
Citera
2007-07-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda

Frågan borde vara: Varför ser inte aikarna det som alla andra ser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in