2007-08-09, 17:09
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Hörde det där också. Det var något möte som alla huvudansvariga för säkerheten i varje allsvensk klubb var med på.

Bajen och AIK var de enda som ville ha kvar ståplats.

För AIK och BlackArmys del kommer väl ståplats ändå att försvinna i och med att man tvingas flytta till den nybyggda nationalarenan och Råsunda rivs.

Konstigt. MFF borde ju vilja ha kvar ståplats nu när den nya stadion kommer att ha det.
Citera
2007-08-09, 18:46
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
...Har AIK så pass mycket kapital över att de kan öppna en kläd-butik på Drottninggatan?

Lokalens adress är gamla Debehams så man kan ju gissa att det rör sig om en kommande galleria.
Citera
2007-08-09, 19:03
Medlem
Likwits avatar
både GAIS och ÖIS vill ha kvar det. Enbart blåvitt som vill ha bort ståplats för dom tror fortfarande att dom ska vinn CL... (gäller då Göteborgslagen)
Citera
2007-08-09, 20:45
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Lokalens adress är gamla Debehams så man kan ju gissa att det rör sig om en kommande galleria.

Aha! Tänkte inte på att kolla upp adressen närmare. Gjorde en snabb research på "The Terrace" och fick fram att butiken som sagt kommer ligga i gallerian som numera heter "SOUK".

Deras koncept:

Jag ställer mig själv återigen frågan hur AIK Fotboll är inblandade i det hela...
Citera
2007-08-09, 20:54
Medlem
Norra sitt vore inte lika hett.
Citera
2007-08-09, 21:12
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Jag ställer mig själv återigen frågan hur AIK Fotboll är inblandade i det hela...

Svaret får du nog i ett kommande brev om du är säsongskortsinnehavare.

Annars över till Allsvenskan eller så startar vi en ny tråd om AIK:s förhavande vid en eventuell modeaffär eller inte.
Citera
2007-08-09, 21:39
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Svaret får du nog i ett kommande brev om du är säsongskortsinnehavare.

Annars över till Allsvenskan eller så startar vi en ny tråd om AIK:s förhavande vid en eventuell modeaffär eller inte.

Allright! Ska vi diskutera Dulees nya dojjor eller huruvida vi piskar upp Gefle med 3-0 eller 4-0?
Citera
2007-08-09, 22:15
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Allright! Ska vi diskutera Dulees nya dojjor eller huruvida vi piskar upp Gefle med 3-0 eller 4-0?

Jag förstår inte varför inte de andra spelarna följer Dulees exempel med svart-gula dojor, riktigt läckert.
Citera
2007-08-09, 23:53
Bannlyst
Är det ingen som har kollat med Uefa om det är tillåtet för AIK att ha norra läktaren öppen i Uefacupmatcher? Uefa har ju förbud för ståplats på deras matcher och ändå är det folk som står på norra läktaren. Bäst för AIK att de kollar upp det, så att det inte blir tråkigheter i efterhand som böter eller uteslutning. Personligen begriper jag inte hur man kan stå och se på fotboll. Fotboll ska ses sittande. På bandy står man så man kan hålla värmen lättare.
Citera
2007-08-10, 00:19
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Är det ingen som har kollat med Uefa om det är tillåtet för AIK att ha norra läktaren öppen i Uefacupmatcher? Uefa har ju förbud för ståplats på deras matcher och ändå är det folk som står på norra läktaren. Bäst för AIK att de kollar upp det, så att det inte blir tråkigheter i efterhand som böter eller uteslutning. Personligen begriper jag inte hur man kan stå och se på fotboll. Fotboll ska ses sittande. På bandy står man så man kan hålla värmen lättare.
AIK har inte haft ståplats sedan 90-talet. Inga problem således.
Citera
2007-08-10, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
AIK har inte haft ståplats sedan 90-talet. Inga problem således.

Ändå säljer de biljetter till "Norra stå"
Citera
2007-08-10, 01:47
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ändå säljer de biljetter till "Norra stå"

Gör de? På AIKs hemsida och på ticnet säljer de biljetter till "Norra nedre/mellan", inte "Norra stå"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in