2007-08-30, 23:39
  #5953
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Nån som vet om Bajen-AIK kommer sändas på tv?


ALLA matcher tv-sänds numera. Är du född igår eller?
Citera
2007-08-31, 01:45
  #5954
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Gällde säsongskort över hela stadion. AIK:are om hade köpt någon annan biljett än till den tilldelade "klacken" fick inte komma in då man var tvungen att visa säsongskort vid alla ingångar.

Var du ens på den matchen?

Så BP släppte inte in folk som inte var gnagare? förstår jag dig rätt då? mycket märkligt....
Citera
2007-08-31, 09:27
  #5955
Medlem
Kuggarns avatar
Håhåjaja... Nu har ÖSK skrivt konktrakt med en alban som spelat 8 träningslandskamper för sitt hemland. Två träningar och en dvd med highlights räckte tydligen. Känns han som en frälsare eller? Barsom kan möjligtvis vara ok men den andre snubben och alla andra misslyckade värvningar får en att fundera på om man scoutar spelare på samma sätt som Grunden BOIS...
Citera
2007-08-31, 12:55
  #5956
Medlem
AT4s avatar
Och Kevin Walker går från ÖSK till AIK, den spelaren finns det mycket i inför framtiden.
Citera
2007-08-31, 13:02
  #5957
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Och Kevin Walker går från ÖSK till AIK, den spelaren finns det mycket i inför framtiden.

Ja där ser man. Klart han inte vill spela kvar när man är dum mot pappa.
Citera
2007-08-31, 13:39
  #5958
Medlem
m4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Och Kevin Walker går från ÖSK till AIK, den spelaren finns det mycket i inför framtiden.

Jaså.. Gnaget ligger på hårt inför slutstriden
Citera
2007-08-31, 15:01
  #5959
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Vet inte så mycket om sagde Walker. Känns lite märkligt att de värvar just honom efter att farsan fått sparken. Jag menar, när har den någonsin kommit något bra från Örat? Pierre Bengtsson har kanske bett om att få en lekkamrat?

Rubarth och Tjerna kanske?
Citera
2007-08-31, 15:14
  #5960
Medlem
Bombardir: Matchen är iof på måndag....
Citera
2007-08-31, 15:18
  #5961
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianO
Bombardir: Matchen är iof på måndag....

Tänk till Einstein...
Citera
2007-08-31, 15:34
  #5962
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Rubarth och Tjerna kanske?
Som sagt. AIK får gärna skicka hem dem. Djurgården kunde kanske skicka hem Mattias Jonsson också...
Citera
2007-08-31, 15:35
  #5963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
ALLA matcher tv-sänds numera. Är du född igår eller?

Vet någon om Bajen-AIK kommer sändas på en kanal som inte är pay-per-view?

Bättre?
Citera
2007-08-31, 15:38
  #5964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Så BP släppte inte in folk som inte var gnagare? förstår jag dig rätt då? mycket märkligt....

Okej, jag var och cyklade Vättern Runt. Trodde vi snacka om när AIK mötte bajen på Söderstadion.

Glöm mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in