Gällde säsongskort över hela stadion. AIK:are om hade köpt någon annan biljett än till den tilldelade "klacken" fick inte komma in då man var tvungen att visa säsongskort vid alla ingångar.
Var du ens på den matchen?
Så BP släppte inte in folk som inte var gnagare? förstår jag dig rätt då? mycket märkligt....
Håhåjaja... Nu har ÖSK skrivt konktrakt med en alban som spelat 8 träningslandskamper för sitt hemland. Två träningar och en dvd med highlights räckte tydligen. Känns han som en frälsare eller? Barsom kan möjligtvis vara ok men den andre snubben och alla andra misslyckade värvningar får en att fundera på om man scoutar spelare på samma sätt som Grunden BOIS...
Vet inte så mycket om sagde Walker. Känns lite märkligt att de värvar just honom efter att farsan fått sparken. Jag menar, när har den någonsin kommit något bra från Örat? Pierre Bengtsson har kanske bett om att få en lekkamrat?