2007-07-30, 22:19
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Mittfältare är ju inte direkt en bristvara i truppen och med Hysén på ingång så är det ju ännu egendomligare att han får förlängt.
Varför inte ta ett år i taget om man nu tvunget skall ha kvar skräpet i truppen?

Ja jag trodde att vi gick mot ljusare tider och att det var slut på de här jävla idiot kontrakten med spelare som inte har något på en fotbollsplan att göra men det är tydligen svårt att lära gamla hundar att sitta.

Fan Håkan jag som tycker så bra om dig och så gör du mig såhär ont...

Ja, jag trodde också att Håkans vinnarinstinkt skulle göra att alla sentimentala kontrakt dumpades för alla framtid men så är tydligen inte fallet. Undrar vad han får i månaden för att missa klara målchanser i match efter match?

Håkan har annars gjort spännande värvningar hittils med Hysén som den klart mest imponerande.
Citera
2007-07-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Ja, jag trodde också att Håkans vinnarinstinkt skulle göra att alla sentimentala kontrakt dumpades för alla framtid men så är tydligen inte fallet. Undrar vad han får i månaden för att missa klara målchanser i match efter match?

Håkan har annars gjort spännande värvningar hittils med Hysén som den klart mest imponerande.

Det var en artikel i GP för någon månad sen där det stod att läsa vad han har tjänat på sitt nuvarande kontrakt med sign-on bonus inräknat och det var hissnande summor sett till vad han har presterat.
Citera
2007-07-30, 23:02
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Fy fan för livet............
Halmstad är ett jävla rövhål
Citera
2007-07-30, 23:07
Medlem
Konrad Haifas avatar
Mycket märkligt agerande där. Själv tycker jag att Håkan och klubben har en del kvar att bevisa, men så är jag ju också en välkänd nego-kärring...

Vad tror ni om morgondagen? Omöjligt att förlora poäng hemma mot Ösk kan tyckas, därför räknar jag bara med en.
Citera
2007-07-30, 23:14
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Fy fan för livet............
Halmstad är ett jävla rövhål

Nej, boxa bollen i eget mål är ett rövhål.
Citera
2007-07-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Mycket märkligt agerande där. Själv tycker jag att Håkan och klubben har en del kvar att bevisa, men så är jag ju också en välkänd nego-kärring...

Vad tror ni om morgondagen? Omöjligt att förlora poäng hemma mot Ösk kan tyckas, därför räknar jag bara med en.

Jag sällar mig nog till nego-kärring tankebanorna här, en poäng är inget förvånande i morgon
Citera
2007-07-31, 11:28
Medlem
LastCaresss avatar
Haha, vad tänkte egentligen Dime Jankulovski? Jävla klantarsel.
KFF - Gefle 0-1, mirakel finns alltså inte bara på FM...Jonas Lantto, Gefle fortsätter att producera lovande ynglingar
Citera
2007-07-31, 12:00
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Malmö spelade iaf väldigt bra mot Hansa Rostock i fredags. Verkar som om Malmö börjar hitta formen iaf. Något annat som talar för oss är att vi är bra på bortaplan. Jag tror stenhårt på Malmö.

Kort sammandrag mot Hansa Rostock finns här http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3712&cat=0&list=all

Nu blir du allt rädd!

Hoppas innerligt att Labbe (Labinot Harbuzi) får chansen från start. Han verkar vara i toppform och har varit grym i de senaste två matcherna. En sån talang skall man låta frodas nu när han kommit igång.

Om Åkeby väljer Toivonen från start så ställer även jag mig i skaran som kräver hans avgång.
Citera
2007-07-31, 14:35
Medlem
HBKs avatar
Heja Dime
Citera
2007-07-31, 14:40
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBK
Heja Dime

Ja, vad ska man säga?
Idag känns allt lite lättare, bra match med många chanser.
Tycker så här i efterhand att 2-2 var det mest rättvisa.
Surt att tappa en ledning på två mål dock.
Citera
2007-07-31, 15:33
Medlem
HBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Ja, vad ska man säga?
Idag känns allt lite lättare, bra match med många chanser.
Tycker så här i efterhand att 2-2 var det mest rättvisa.
Surt att tappa en ledning på två mål dock.

Ja Resultatet var nog rättvist.

Snyggt badbolls tifo ni hade

Se nu till att slå DIF i nästa omgång!
Citera
2007-07-31, 17:50
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k_k
Fan va glad jag är för tillfället, först går Gefle och vinner mot Sveriges tråkigaste lag

Det var Sveriges tråkigaste lag som vann. Jag var på matchen så jag vet. Det var spel mot Gefles mål i 90 minuter, ändå vinner Gefle. De hade två (2) skott på mål i hela matchen. Bollinnehavet var 60-40 i KFF:s favör.

Det är fascinerande att Gefle har så totalt olika spelstilar på hemma- och bortaplan. På hemmaplan visar de rätt ofta att de kan spela fotboll. I går på Fredriksskans var det elva man stark trög tjongande massa bakom bollen hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in