2007-07-30, 21:51
Bannlyst
GAIS har fanemig stolpe in hela tiden nu. Såhär bra är inte GAIS, däremot har de ett förbaskat flyt. Var det inte Häcken som hade samma typ av röta för ett par-tre år sedan och slutade 7:a eller 8:a?

// Roger P.
Citera
2007-07-30, 21:52
Medlem
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,70295&_dad=portal&_schema=PORTAL& element_id=2764260

Vart är spysmilien när man behöver den?

Denna får duga
Citera
2007-07-30, 21:56
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,70295&_dad=portal&_schema=PORTAL& element_id=2764260

Vart är spysmilien när man behöver den?

Denna får duga

Vad ör du upprörd över min vän? Ja får det ej att funka
Citera
2007-07-30, 21:57
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It

Förmodligen att Selacovic har fått nytt kontrakt...
Citera
2007-07-30, 21:59
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Förmodligen att Selacovic har fått nytt kontrakt...

Men men men det är ju en bra nyhet? För alla som inte är blåvita dvs
Citera
2007-07-30, 22:00
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Men men men det är ju en bra nyhet? För alla som inte är blåvita dvs

Katastrofvärvning utan dess like och så förlänger vi, hoppas han har en utköpssumma på en krona.
Citera
2007-07-30, 22:01
Medlem
Citat:

Ojdå det gick visst inte att direktlänka till Officiella, men Heinze har rätt Sellas nya kontrakt till 2010 är vad som gör mig upprörd.

EDIT: Såg att jag hade blandat ihop Heinze och Crooken.
Citera
2007-07-30, 22:04
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ojdå det gick visst inte att direktlänka till Officiella, men Crooken har rätt Sellas nya kontrakt till 2010 är vad som gör mig upprörd.

Med all rätt dessutom. Han kan på sin höjd användas på mittfältet för han har fin teknik men karln har inte att göra i ett straffområde. Att han kallas anfallare är för mig ett mysterium.

Jag hoppas att de i samband med detta förlänger Bergs abonnemang till 2015 utan någon som helst "lägsta pris" klausul. Senaste vi hade någon som var i toppen av skytteligan vad A.Andersson och det var ju inte igår direkt.
Citera
2007-07-30, 22:10
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Senaste vi hade någon som var i toppen av skytteligan vad A.Andersson och det var ju inte igår direkt.

Vilka är vi? Marcus Berg leder skytteligan.
Citera
2007-07-30, 22:11
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Vilka är vi? Marcus Berg leder skytteligan.

Precis...det är därför de ska förlänga hans kontrakt så han stannar... trodde det framgick.
Citera
2007-07-30, 22:12
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Precis...det är därför de ska förlänga hans kontrakt så han stannar... trodde det framgick.

Jag läste slarvigt. Jag läste Bengts abonnemang...
Citera
2007-07-30, 22:15
Medlem
Citat:
Med all rätt dessutom. Han kan på sin höjd användas på mittfältet för han har fin teknik men karln har inte att göra i ett straffområde. Att han kallas anfallare är för mig ett mysterium.

Jag hoppas att de i samband med detta förlänger Bergs abonnemang till 2015 utan någon som helst "lägsta pris" klausul. Senaste vi hade någon som var i toppen av skytteligan vad A.Andersson och det var ju inte igår direkt.

Mittfältare är ju inte direkt en bristvara i truppen och med Hysén på ingång så är det ju ännu egendomligare att han får förlängt.
Varför inte ta ett år i taget om man nu tvunget skall ha kvar skräpet i truppen?

Ja jag trodde att vi gick mot ljusare tider och att det var slut på de här jävla idiot kontrakten med spelare som inte har något på en fotbollsplan att göra men det är tydligen svårt att lära gamla hundar att sitta.

Fan Håkan jag som tycker så bra om dig och så gör du mig såhär ont...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in