2007-07-03, 22:05
  #4345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Det är inte bra för mitt lag och sen gör domaren en katastrofal insats. Jag ser helt enkelt hellre att trelle vinner än att AIK hakar på toppen. Vad är det som är så konstigt?
Ledtråd: Trelleborgs FF är ett skånelag och deras klack skanderar "vi hatar MFF" när speakern mot all förmodan meddelar att Malmö gjort mål. Men det är bra att du visar solidaridet med andra skånekonkurrenter.
Citera
2007-07-03, 22:07
  #4346
Medlem
MeatAbstracts avatar
MESSIAHS OBOLO!

Sagolikt, messiahs frälste oss och profeten Valdemarin för oss vidare.

MESSIAHS OBOLO!


cst Luktar det fortfarande videovärningar?

MESSIAHS OBOLO!
Citera
2007-07-03, 22:10
  #4347
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
MESSIAHS OBOLO!

Sagolikt, messiahs frälste oss och profeten Valdemarin för oss vidare.

MESSIAHS OBOLO!


cst Luktar det fortfarande videovärningar?

MESSIAHS OBOLO!
Om du tycker att Trelleborg var en värdemätare så fine för mig. Jag väntar med mina slutsatser till efter dubbelmötet mot Elfsborg.
Citera
2007-07-03, 22:11
  #4348
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Om du tycker att Trelleborg var en värdemätare så fine för mig. Jag väntar med mina slutsatser till efter dubbelmötet mot Elfsborg.

Haha, din jävla pajas. Gjorde Obola ett enda jävla fel under matchen? Han var ju helt fläckfri. Videovärvning?
Citera
2007-07-03, 22:12
  #4349
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Ledtråd: Trelleborgs FF är ett skånelag och deras klack skanderar "vi hatar MFF" när speakern mot all förmodan meddelar att Malmö gjort mål. Men det är bra att du visar solidaridet med andra skånekonkurrenter.

Jag varken visar solidaridet eller det motsatsa mot Trelleborg , och inte Landskrona heller för den delen. Och det är jag långt ifrån ensam om. Trelleborg som klubb är inget som direkt skapar hatiska känslor, och det är du förmodligen redan medveten om.
Citera
2007-07-03, 22:16
  #4350
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Om du tycker att Trelleborg var en värdemätare så fine för mig. Jag väntar med mina slutsatser till efter dubbelmötet mot Elfsborg.

Du drog dina slutsatser innan dem ens hade entrat plan. Försök inte smita din hammarbyare.
Citera
2007-07-03, 22:21
  #4351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Du drog dina slutsatser innan dem ens hade entrat plan. Försök inte smita din hammarbyare.
Ganska komiskt att en bajare beskyller andra lags spelare för att vara "videojuggar" när det är Hammarby som startade fenomenet. Då borde man veta bättre.
Citera
2007-07-03, 22:24
  #4352
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Du drog dina slutsatser innan dem ens hade entrat plan. Försök inte smita din hammarbyare.
Det där var den värsta förolämpning jag någonsin har hört. Jag är Djurgårdare.
Vagabondens inlägg känns inte ens värt att svara på.
Citera
2007-07-03, 22:27
  #4353
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det där var den värsta förolämpning jag någonsin har hört. Jag är Djurgårdare.
Vagabondens inlägg känns inte ens värt att svara på.

Jag vet
Det kändes bra. Och du förtjänade den.
No hard feelings, jag bjuder på kaffe nästa gång Obolo dominerar
Citera
2007-07-03, 22:30
  #4354
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Jag vet
Det kändes bra. Och du förtjänade den.
No hard feelings, jag bjuder på kaffe nästa gång Obolo dominerar
Det är ingen fara, jag bjuder på en kaffe om han fortsätter hålla samma nivå säsongen ut.
Citera
2007-07-03, 22:32
  #4355
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Kalmars Fabio blev tydligen skogstokig över förra matchens petning. Så nu sitter han och surar på ett plan till Brasilien.... Hej då, Kalmar
Fabio är en känslosam konstnär. Han för såna ryck ibland. Dessutom står inte KFF och faller med Fabbe. Förlusten av Ari är betydligt värre.
Citera
2007-07-03, 22:58
  #4356
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
MESSIAHS OBOLO!

Sagolikt, messiahs frälste oss och profeten Valdemarin för oss vidare.

MESSIAHS OBOLO!

MESSIAHS OBOLO!

Hur kan man en jubla efter en sådan skitmatch från AIK's sida? :S
Och hur kan man betrakta Obolo som typ "gud" efter att ha gjort ett mål?

Detta är inte första gången som Trelleborg blir berövade på poång pga dessa sämsta j*vla domare vi har i Sverige, hade TFF fått sin straff i första halvlek som de skulle haft så hade AIK ALDRIG vunnit.

Men samtidigt skäms jag som Trelleborgare efter att Allsvenskans GENOM TIDERNAS SÄMSTA MÅLVAKT nu klantat in 6 mål på 3 matcher. DÖ FEGLER!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in