Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
MESSIAHS OBOLO!
Sagolikt, messiahs frälste oss och profeten Valdemarin för oss vidare.
MESSIAHS OBOLO!
MESSIAHS OBOLO!
Hur kan man en jubla efter en sådan skitmatch från AIK's sida? :S
Och hur kan man betrakta Obolo som typ "gud" efter att ha gjort ett mål?
Detta är inte första gången som Trelleborg blir berövade på poång pga dessa sämsta j*vla domare vi har i Sverige, hade TFF fått sin straff i första halvlek som de skulle haft så hade AIK ALDRIG vunnit.
Men samtidigt skäms jag som Trelleborgare efter att Allsvenskans GENOM TIDERNAS SÄMSTA MÅLVAKT nu klantat in 6 mål på 3 matcher. DÖ FEGLER!