2007-07-03, 14:22
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Älska Sandkvist? Han höll på att kosta oss 2 poäng när han nu var så tvungen att bara sparka ner berg i straffområdet.

Istället räddade han oss till tre poäng. Inse att han och försvaret är de enda som håller någorlunda klass i vår trupp för tillfället. Han har en aggresiv spelstil i 1mot1-situationer, och har räddat oss vid liknande ingripande åtskilliga gånger. Då kan jag acceptera en straffpark som den igår.
Citera
2007-07-03, 14:24
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tipparsven
Instämmer med easy_dan, jag tror på seger för AIK med 4-0 ikväll och succé för de nya gossarna från Argentina.

Hahaha. Det krävs inte mycket för att hybrisen ska vakna till liv i Solna.

Man vågar inte ens tänka tanken på hur mycket skriverier det kommer bli om nu argentinarna, mot förmodan, skulle göra succé.
Citera
2007-07-03, 14:34
Moderator
vfs avatar
IFK saknar allt flyt, MFF fick flytet och hade tur.
Jag förstår precis hur NH känner sig och lika skönt
som det är att känna det, lika illa är det att vara
på motsatta sidan.

Hata alla gröthalsar som inte kan prata begripligt.

Jag är inte bitter........
Citera
2007-07-03, 15:05
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Hahaha. Det krävs inte mycket för att hybrisen ska vakna till liv i Solna.

Man vågar inte ens tänka tanken på hur mycket skriverier det kommer bli om nu argentinarna, mot förmodan, skulle göra succé.

Eller så syftar du på fåtalet personers hybris. Sett till utvecklingen på den annars sedvanligt hysteriska platsen GF, så är faktiskt allt väldigt lugnt och ingen tar ut något i förskott. Varesig det gäller Argentina eller vinst mot TFF. Har man gått på matcher där tff, ösk etc kommer på besök vet man hur frustrerande det kan vara.

Jag hoppas och tror på vinst idag.
Jag hoppas på att Argentina x2 gör succé direkt. Det behövs.
Jag hoppas Nils-Eric också gör succé.

Låt oss säga. 2-0 då.

Annars så tror jag på ett tillknäppt Örjans Vall i andra matchen för dagen.
1-1.
Citera
2007-07-03, 15:22
Medlem
Jag fick precis en bekräftelse på att det blir 4-0 till AIK ikväll.
Citera
2007-07-03, 15:48
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Jag fick precis en bekräftelse på att det blir 4-0 till AIK ikväll.
nä, blir bara 3-0. Det duger!
Citera
2007-07-03, 16:31
Medlem
pettson2s avatar
Sätter en FB-dollar på att gnaget torskar idag. Hybris och gnaget kan bara sluta på ett sätt.
Citera
2007-07-03, 16:45
Medlem
Även fast man inte följer AS till 100% ska det bli intressant att se vad argentinarna klarar av.

Ska det bli frälsare eller nya Quirinos?
Citera
2007-07-03, 17:04
Medlem
Cruachans avatar
AIK vinner med 1-0 och Jimmy Tamandi gör målet.
Citera
2007-07-03, 17:05
Bannlyst
Både Erik Sundin och Thylle är nog sugna på att norpa minst en pinne. Jag tror på avgjort. Det är ett resultat som TFF inte spelar särskilt ofta så det skulle inte förvåna mig om så blir fallet idag. Alternativ två är en 1-0-vinst för TFF. AIK har Allsvenskans största hybris och om inte de två nya argentinarna producerar under första halvlek så kan det bli kramp i de gulsvarta skallarna. "Vi får inte tappa poäng mot gröthalsarna hemma, vi får inte tappa poäng mot gröthalsarna hemma". Då är det lätt att det blir segt och tillknäppt.

TFF har verkligen allt att vinna i en sån här match. Alla, inklusive TFF själva, kalkylerar med en klar skånsk förlust mot AIK-MFF-HIF-Göteborg-DIF-Bajen borta. Det är inte där vi ska ta våra poäng, det är i hemmamatcherna mot BP, GAIS, ÖSK och Gefle. Allt annat är bonus och det är inte omöjligt att vi får en bonuspoäng idag.

// Roger P.
Citera
2007-07-03, 17:46
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antrax
kan medela alla mffare att våra bästa forwards är borta dahlberg och jonson....dessutom är yksel kass?

Fast Yksel är trots allt ordinarie.

Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Älska Sandqvist och Molins.

Och Junior.

En rätt rolig artikel om går dagens match.

http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/artikel.asp?id=179290
Citera
2007-07-03, 17:54
Medlem
Nowhere Hills avatar
Trelleborg kommer att bli fullkomligt slaktade ikväll, vinst med bekväm marginal. Nu till tunnelbanan och Solna sen ser vi om man får återkomma med bortförklarningar senare ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in