Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Ja då borde AIK faktiskt lämna bottenstriden och risken för nedflyttning vara borta.
Aik har egentligen aldrig varit aktuella för nedflyttning då det huserar flertalet andra föreningar som håller sämre standard. Men de har däremot befunnit sig på fel sida utav tabellen, om nu målet är sm-guld 2007?
Vi blåränder ställs inför andra problematiska frågeställningar när nu Jonson är tillbaka och herr Quirino toppresterade mot Elfsborg, Dahlberg är alltid farlig och på hugget. Så vilka av dessa tre herrar bör spela på topp mot gais? För Dr Jones räknar jag bort då han har sett ointresserad ut den senaste tiden och bör få kämpa lite för sin plats, samma sak borde egentligen gälla för Sjölund och Arneng, men tyvärr verkar de givna i Siggi och Pauls startelva. Något som enligt mig bör ifrågasättas.