Sån där skönt oförtjänt seger som verkligen biter i hjärtat på motståndarna *lutar mig tillbaka och aaah*.
Var fan på tiden f.ö, malmö är fan skit, ibland undrar man varför man orkar bry sig öht

Avgå Åkeby ditt feta svin.
Liksom vad hade vi, typ ett skott på mål?