2007-05-29, 00:15
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Nahe? Vad fan har det med saken att göra?
Det har mycket med saken att göra man kan få upp bra stämning utan att vifta med över 1000 grader varma bloss som kan orsaka skador. Sedan lär bengaler visst vara förbjudet.
Citera
2007-05-29, 00:16
Bannlyst
Bra match.
Citera
2007-05-29, 00:23
Medlem
General Hests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det har mycket med saken att göra man kan få upp bra stämning utan att vifta med över 1000 grader varma bloss som kan orsaka skador. Sedan lär bengaler visst vara förbjudet.

Pyro är och kommer alltid att vara en rejäl stämningshöjare.
Citera
2007-05-29, 00:27
Medlem
NoTruces avatar
Grejen med pyros är att de är förbjudna. End of story. Bryt mot reglerna och du har inget där att göra. Det är inte ens sunt förnuft. Det är en simpel regel som till och med den mest korkade av huligan borde kunna fatta ... sedan att den i praktiken inte verkar få några efterföljder är ju en annan femma.
Citera
2007-05-29, 00:28
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Grejen med pyros är att de är förbjudna. End of story. Bryt mot reglerna och du har inget där att göra. Det är inte ens sunt förnuft. Det är en simpel regel som till och med den mest korkade av huligan borde kunna fatta ... sedan att den i praktiken inte verkar få några efterföljder är ju en annan femma.
Eller så är det huligarnerna som sköter insläppet.
Citera
2007-05-29, 00:29
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Hest
Pyro är och kommer alltid att vara en rejäl stämningshöjare.
Du såg inte heller Tyska cupfinalen gissar jag på?
Citera
2007-05-29, 00:29
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantsjuk
Erkänn att du var jävligt rädd för dom "ytterligt värdelösa" ett tag Mmmhh.

För det första så borde du veta att derby alltid innebär ångest, magont, elände och skräck. Alldeles oavsett om vi förnedrar er som vi gjorde i afton eller om vi får stryk. Känslan till dess att det är klart är alltid densamma. Den som påstår något annat ljuger. Att ni sög spelar ingen roll.

Citat:
Om vi hade varit totalt värdelösa hade jag varit bitter. Det känns som en OK förlust endå när jag hämtat mig lite.

Jaha.

Citat:
Hasse Backe summerade AIK-DIF bra tycker jag. Fast även han kan väl ha en dålig dag på jobbet...

Jag var där, jag ser inte våra "hemmamatcher" på TV. Har ingen aning om vad han sade, men jag kan upprepa vad jag skrev:

Vi vann.
Välförtjänt.
Och vi ber inte om ursäkt för segern.

Det stämmer alltjämt. Alldeles oavsett vad Hasse Backe sade eller inte.
Citera
2007-05-29, 00:30
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
För det första så borde du veta att derby alltid innebär ångest, magont, elände och skräck. Alldeles oavsett om vi förnedrar er som vi gjorde i afton eller om vi får stryk. Känslan till dess att det är klart är alltid densamma. Den som påstår något annat ljuger. Att ni sög spelar ingen roll.

Jaha.

Jag var där, jag ser inte våra "hemmamatcher" på TV. Har ingen aning om vad han sade, men jag kan upprepa vad jag skrev:

Vi vann.
Välförtjänt.
Och vi ber inte om ursäkt för segern.

Det stämmer alltjämt. Alldeles oavsett vad Hasse Backe sade eller inte.
Jag såg matchen på TV
Citera
2007-05-29, 00:30
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Jag såg matchen på TV

Jaha, och?
Citera
2007-05-29, 00:34
Medlem
cecels avatar
East Clintwood: varför så grinig? ni vann ju...
Citera
2007-05-29, 00:34
Medlem
Relays avatar
Citat:
Jaha, och?
Den slog inte den Tyskla Cupfinalen i stämning och intensitet. Sedan åker jag hellre till Berlin och ser en match än åker upp till provinshuvudstaden i norrland.
Citera
2007-05-29, 00:35
Medlem
Villons avatar
Citat:
Jaha, och?
Relay verkar av allt att döma inte fungera riktigt som vi andra, försök inte kommunicera med honom.

Angående AIKs usla passningsspel och att resultatet i slutändan var välförtjänt kan jag inte annat än hålla med, men det kändes ändå så förbannat onödigt att släppa matchen på det sätt som nu gjordes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in