Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Undrar också lite varför gnaget valde att köpa honom, vem ska han placera på bänken. Mittbackarna har väl fungerat rätt bra ändå? Det som jag ser som mest troligt är att han kan lyfta laget med sin närvaro, men annars vet jag inte. Har hört att han är rätt seg i steget, stämmer detta?
DIF testar finsk talang: http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=7795&typ=1
Får se om det blir något lån att placera på bänken.
180 lång och endast 68 kg. Styrketränar man inte på Chelseas ungdomsakademi?
Nu är det inte långt kvar till derbyt. Hoppas att:
1. Det går bättre än förra året.
2. Jonson är med.
3. Gnaget inte börjar rycka i grinden så att man får se hela matchen.
4. Gnaget inte får någon straff.
5. Figureido har gått vilse på BB.
DIF testar finsk talang: http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=7795&typ=1
Får se om det blir något lån att placera på bänken.
180 lång och endast 68 kg. Styrketränar man inte på Chelseas ungdomsakademi?Nu är det inte långt kvar till derbyt. Hoppas att:
1. Det går bättre än förra året.
2. Jonson är med.
3. Gnaget inte börjar rycka i grinden så att man får se hela matchen.
4. Gnaget inte får någon straff.
5. Figureido har gått vilse på BB.
Om man är mittback så är man alltid 'seg' undantaget är väl Fabio Cannavaro eftersom han är kortare så är han också 'snabb'.
Och nej AIK's mittbackar har inte fungerat, inte om man jämför med 05 eller 06 säsongen i alla fall, ifjol så hade vi förvisso en Daniel Arnefjord som backup som var ok innan självmålet och Sandberg/Carlsson spelade bra varje match.
Nu försöker NC på sig spektakulära passningar och grejer och det går åt helvete, därför är det konstigt att inte Rönning fått spela något, det är ju förvisso lång tid tills NEJ kommer men det är verkligen upp till bevis för mittbackarna nu att kämpa om sina platser.
Figuiredos fru har redan fött barn, så sorry
.