2007-05-23, 16:30
Medlem
Med tanke på att jag åkte till Borås igår helt utan optimism så är jag varken förvånad, knäckt eller så värst konfunderad över gårdagen, det var helt enkelt väntat från mitt håll.

Hata Gais!
Citera
2007-05-23, 16:47
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Med tanke på att jag åkte till Borås igår helt utan optimism så är jag varken förvånad, knäckt eller så värst konfunderad över gårdagen, det var helt enkelt väntat från mitt håll.

Hata Gais!

Jag satte en hundring på elfsborgsseger igår för att vara på den säkra sidan
Citera
2007-05-23, 16:58
Medlem
feldgraus avatar
Att Ragnar Sigurdsson blev uttagen till Islands A-trupp (för första gången) mot Sverige var ju en kul nyhet. Tyder väl på att det inte bara är vi Blåvita som tyckt att han varit grymt bra under de inledande omgångarna.

/feldgrau
Citera
2007-05-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag satte en hundring på elfsborgsseger igår för att vara på den säkra sidan

Haha du tog det ett steg längre du
Citera
2007-05-23, 17:02
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Att Ragnar Sigurdsson blev uttagen till Islands A-trupp (för första gången) mot Sverige var ju en kul nyhet. Tyder väl på att det inte bara är vi Blåvita som tyckt att han varit grymt bra under de inledande omgångarna.

/feldgrau

Han är för mig en blivande kultspelare. Med ett leende på läpparna dribblar han som siste man och bjuder på glidtacklingar a´la Antonsson/Risp
Citera
2007-05-23, 17:07
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

/feldgrau

Ja, till skillnad ifrån Hjalmar Jónsson så har han visat för mig att det finns duktiga isländska försvarare.
Citera
2007-05-23, 17:33
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ja, till skillnad ifrån Hjalmar Jónsson så har han visat för mig att det finns duktiga isländska försvarare.

Hehe.

Vilka är det som brukar spela mittbackar i Island förresten? På Uefas sida hittar jag bara vilka försvarare som spelar men inte vilka som spelar på kanterna och vilka som spelar i mitten.

/feldgrau
Citera
2007-05-24, 14:11
Medlem
Made of stones avatar
När ni snackar om straffar så kommer jag osökt att tänka på Anders Frisk (nej han är inte frisk). Hur många straffar gav han Sthlms klubbarna under sin karriär? Skönt att fanskapet har gått i pension

Vad gäller Nils-Eric Johansson så tror jag att han kan tillföra Gnaget mycket..
Nu fattas det bara en ny grym anfallare.
Citera
2007-05-24, 14:42
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone
När ni snackar om straffar så kommer jag osökt att tänka på Anders Frisk (nej han är inte frisk). Hur många straffar gav han Sthlms klubbarna under sin karriär? Skönt att fanskapet har gått i pension

Menar du att anders dömde för eller emot Stockholmslagen??
Citera
2007-05-24, 16:25
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone

Undrar också lite varför gnaget valde att köpa honom, vem ska han placera på bänken. Mittbackarna har väl fungerat rätt bra ändå? Det som jag ser som mest troligt är att han kan lyfta laget med sin närvaro, men annars vet jag inte. Har hört att han är rätt seg i steget, stämmer detta?

DIF testar finsk talang: http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=7795&typ=1

Får se om det blir något lån att placera på bänken. 180 lång och endast 68 kg. Styrketränar man inte på Chelseas ungdomsakademi?

Nu är det inte långt kvar till derbyt. Hoppas att:
1. Det går bättre än förra året.
2. Jonson är med.
3. Gnaget inte börjar rycka i grinden så att man får se hela matchen.
4. Gnaget inte får någon straff.
5. Figureido har gått vilse på BB.
Citera
2007-05-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
4. Gnaget inte får någon straff.

Hah, stor chans?
Citera
2007-05-24, 16:40
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Hah, stor chans?

Nej, tyvärr inte. Man får hoppas på att den går över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in