2007-05-20, 19:06
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Du måste följt matchen?
Sorry, försökte skämta. Ska skriva det nästa gång så du förstår.

Men jag förstår dig fullständigt, domaren var dålig, gräset av plast, bollen skev, ÖSK kass, vattnet ljummet, motvind i båda, MFF lysande och trots det blev det bara 1-1.
Citera
2007-05-20, 19:07
Moderator
vfs avatar
Bajen får stryk, MFF lyckas bärga en poäng mot erkänt starka ÖSK.

Ser bra ut får jag säga, kom igen nu Blåvitt piska upp IFE.
Citera
2007-05-20, 19:08
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Sorry, försökte skämta. Ska skriva det nästa gång så du förstår.

Men jag förstår dig fullständigt, domaren var dålig, gräset av plast, bollen skev, ÖSK kass, vattnet ljummet, motvind i båda, MFF lysande och trots det blev det bara 1-1.

Det var bättre , jag säger inte att Malmö spelade någon sambafotboll, men det var definitivt inte rättvist... Och domarinsatsen var verkligen dålig.
Citera
2007-05-20, 19:10
Medlem
Nina Hartleys avatar
Fy helvete vad jag hatar Örebro. Fy fan vad jag hatar konstgräs. Både Ofere och Dixon skadade(långtidskade möjligtvis) för att de vrider sig i plastmattan.

Sämsta domarjäveln någonsin och ett äckligt jävla turmål från deras äckliga jävla fittmålvakt.

Hata Yksel!
Citera
2007-05-20, 19:20
Medlem
Allsvenskan fortsätter att bjuda på godbitar.
Citera
2007-05-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Fy helvete vad jag hatar Örebro. Fy fan vad jag hatar konstgräs. Både Ofere och Dixon skadade(långtidskade möjligtvis) för att de vrider sig i plastmattan.

Sämsta domarjäveln någonsin och ett äckligt jävla turmål från deras äckliga jävla fittmålvakt.

Hata Yksel!

Det var ju en snygg nick, han var riktigt högt upp.

För övrigt berodde ingen av skadorna på plastgräset.
Citera
2007-05-20, 19:36
Medlem
Cruachans avatar
Fyfan, det var längesedan jag var såhär besviken.

Yksel drar på sig världens onödigaste kort och gör bort sig enormt. Domaren sög, alla sög. Fyfan!
Citera
2007-05-20, 19:43
Medlem
ÖSK var värda MINST ett kryss.
Citera
2007-05-20, 20:16
Medlem
Agent|Os avatar
Tre välförtjänta poäng till Gefle. Bajen var TOTALT värdelösa, enda spelarna med godkänt betyg är Eguren och Kingson.

Känns tyvärr som smekmånaden är över för TG och Hammarby.
Citera
2007-05-20, 20:18
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det var bättre , jag säger inte att Malmö spelade någon sambafotboll, men det var definitivt inte rättvist... Och domarinsatsen var verkligen dålig.

Håller med, de hade en målchans värd namnet i andra (förrutom Richardssons mål). Vi fick dem precis dit vi ville och lät dem rulla boll, sen att de gör mål när våra nickstarkaste spelare, Ola, Jimmy och Eddie inte är på banan. Ja det suger ju så otroligt kävla mycket. Grymmt orutinerat av Yksel att dra på sig ett andra gult kort, hur fan tänker han?
Citera
2007-05-20, 20:21
Medlem
Det finns ingen rättvisa i världen, speciellt inte inom fotbollen som är ett tävlingsspel. Vänj er.
Citera
2007-05-20, 20:35
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Det var ju en snygg nick, han var riktigt högt upp.

För övrigt berodde ingen av skadorna på plastgräset.

Är du fin eller?

Både Ofere och Dixon vred sig i (ert?) vidriga jävla konstgräs. Ner i superettan för helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in