Citat:
Ursprungligen postat av hjon
ÖSK var värda MINST ett kryss.
Ja, eller hur? Ni hade inte en målchans på hela matchen bortsett från hörnan.
Malmö hade ett skott i stolpen och två långskott som vara några centimeter från att dyka ner innanför ribban.
Malmö gör rent spelskickligt en av de sämre matcherna jag sett. Men Örebro var fan klasser sämre.
Rent taktiskt och defensivt spelar Malmö riktigt bra.