2007-05-15, 10:18
  #2893
Medlem
Nina Hartleys avatar
0-1 J. Johansson
0-2 Yksel
0-3 Ofere
Citera
2007-05-15, 11:53
  #2894
Medlem
Så fort någon halvsvensk gör mål i allsvenskan så kräver dem i praktiken att vara med i svenska landslaget på någon nivå. Annars spelar dem för ett annat land.

Varför?
Citera
2007-05-15, 12:11
  #2895
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Snart kan du börja hetsa inför derbyt BMUS, med eller utan alkohol i blodet!

Först ska vi bara spela ett låtsasderby mot lillebror från landet...

/feldgrau

Bara för att du är MOD kan du inte bestämma när hetsen kan böja. Eller?
Citera
2007-05-15, 12:54
  #2896
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Medieträna aldrig Andres Vasquez!

1:28 in i klippet.

/feldgrau
Tyvärr...
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1069771,00.html
Citera
2007-05-15, 13:38
  #2897
Medlem
Vryzass avatar
Hade ju alla rätt innan matchen, med undantag för att resultatet blev 0-1 istället för 1-0. DIF hade spelet och bollen, men skapade noll. Riktigt trist match, Gais är verkligen ett dåligt lag. Vilket gör förlusten än värre.

Nästa år då jävlar...
Citera
2007-05-15, 13:48
  #2898
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Så fort någon halvsvensk gör mål i allsvenskan så kräver dem i praktiken att vara med i svenska landslaget på någon nivå. Annars spelar dem för ett annat land.

Varför?
Du tror inte att det kan vara så att spelare tar alla chanser de får att spela landslagsfotboll över huvud taget?
Citera
2007-05-15, 13:54
  #2899
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Så fort någon halvsvensk gör mål i allsvenskan så kräver dem i praktiken att vara med i svenska landslaget på någon nivå. Annars spelar dem för ett annat land.

Varför?

Egoism, avsaknad av ödmjukhet och brist på uppfostran.

Som tur var har inte Vasquez de egenskaperna.

/feldgrau
Citera
2007-05-15, 14:03
  #2900
Medlem
Cruachans avatar
Snart bär det av till Helsinghulla och jag har tusan i mig aldrig varit mer nervös. Tror på en ganska jämn match men MFF räcker inte till ikväll. 2-0 till Hif

Nina,

Ta dig till Helsingborg så bjuder jag på en öl så att samtliga fördomar om mig kan suddas ut.
Citera
2007-05-15, 14:11
  #2901
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Snart bär det av till Helsinghulla och jag har tusan i mig aldrig varit mer nervös. Tror på en ganska jämn match men MFF räcker inte till ikväll. 2-0 till Hif

Nina,

Ta dig till Helsingborg så bjuder jag på en öl så att samtliga fördomar om mig kan suddas ut.

VAD FAN ÄR DETTA? Tror du inte på vårt kära MFF?

Vinst idag är det som räknas, allt annat känns som en förlust. Plockar MFF fram spelat som man spelade delvis mot IFE och mot AIK, så har inte HIF någon chans.

Givitvis har den obligatoriska klumpen i magen varit där hela dagen, och den har bara blivit större ju närmare matchen jag kommer.

Ses på Olympia!
Citera
2007-05-15, 14:16
  #2902
Medlem
jansdieters avatar
Det känns skönt att Hulsker är den enda på två gula kort i AIK. Med andra ord så lär det inte bli så många avstängningar (eller ingen alls) efter matchen mot HBK inför derbyt. Det känns iallafall som nåt ljus i mörkret efter att Burgic skadats.

Snacka om behov av att fylla på med en anfallare nu. Mendes, Hulsker, Gerndt.. Give me a break.
Citera
2007-05-15, 14:16
  #2903
Medlem
ubersantas avatar
Med tanke på hur svagt HIF börjat säsongen är det mer troligt med en MFF seger än HIF seger.

Skall nu sätta 500 kr på en MFF seger. Då blir matchen extra spännande (som om det skulle behövas)

Dock skall nerverna lugnas innan matchen med några turer med HH-ferries

Jag går med några från jobbet, så det blir ingen norra för min del Får väl göra mitt på sittsektion K (ljusblå, hehe )
Citera
2007-05-15, 14:18
  #2904
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Det känns skönt att Hulsker är den enda på två gula kort i AIK. Med andra ord så lär det inte bli så många avstängningar (eller ingen alls) efter matchen mot HBK inför derbyt. Det känns iallafall som nåt ljus i mörkret efter att Burgic skadats.

Snacka om behov av att fylla på med en anfallare nu. Mendes, Hulsker, Gerndt.. Give me a break.

Rubarth & co, kanske drar på sig några utvisningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in