2007-05-17, 09:24
Medlem
lastninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
www.makrill.com

för fan, bättre än så kan ni väl? förra årets var ju åtminstånde rolig.

Kom tillbaka när din klubb gör något för att hetsa derbyt...
Citera
2007-05-17, 10:33
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastninja
Min klubbledning är inkompetent ang. marknadsföring. Inget jag sticker under stol med, sängvätare.
Citera
2007-05-17, 12:04
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Min klubbledning är inkompetent ang. marknadsföring. Inget jag sticker under stol med, sängvätare.

Citat:
GAIS BJUDER HELA QVIDING TILL ULLEVI:
På måndag den 21/5 spelar GAIS hemma mot Kalmar FF. Alla medlemar är inbjudna till matchen. Ledarna i respektive lag ringer Barbara på kansliet senast fredag och anmäler hur många biljetter ni vill ha. PASSA PÅ ATT GÖRA NÅGOT KUL MED LAGET. Vi tackar GAIS för inbjudan

Från Qvidings hemsida

Tycker att er marknadsavdelning verkar grym

Lite märkligt dock då Qviding känns som IFK´s slaskhink
Citera
2007-05-17, 12:14
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastninja

Sant förvisso, även om vi inte har samma resurser som lillebror (eller, fan vet i dessa dagar)...

Men marknadsföring är ett eftersatt område i GAIS, även om det finns tecken på att det börjar röra på sig.
Citera
2007-05-17, 12:16
Medlem
erikbes avatar
Så alla makrillar, hur tror ni att det går? IFK är väl grymt favorittippade känns det som

Jag tippar på 3-0 till blåvitt
Citera
2007-05-17, 12:21
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Så alla makrillar, hur tror ni att det går? IFK är väl grymt favorittippade känns det som

Jag tippar på 3-0 till blåvitt

Gillar skarpt att blåvitt är uppskrivna som tusan nu! Allt att vinna liksom. Tippa... well, 1-1? Alla derbyns default-resultat...

Apropå hetsen så kanske GAIS marknadsavdelning väntar med hetsen till dess att det är vår tur att vara hemmalag. Med tanke på att vi inte längre splittar intäkterna för derbyna. Kanske.
Citera
2007-05-17, 12:49
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Gillar skarpt att blåvitt är uppskrivna som tusan nu! Allt att vinna liksom. Tippa... well, 1-1? Alla derbyns default-resultat...

Apropå hetsen så kanske GAIS marknadsavdelning väntar med hetsen till dess att det är vår tur att vara hemmalag. Med tanke på att vi inte längre splittar intäkterna för derbyna. Kanske.

Ja vi blåvita har väl något mer att förlora på den här matchen men jag har svårt att tro på annat än seger. Vi har hittat kreativiteten och skönspelet igen
Citera
2007-05-17, 14:27
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Tycker Yksel gör ännu en riktigt jävla bra match. En artist och slitvarg på samma gång, han är flera klasser bättre än ifjol.

Jag måste hålla med. Trots att han trillar bara man tittar på honom så visar han oerhörda kämpartakter!

För övrigt anser jag att hela backlinjen gjorde ett väldigt bra jobb i derbyt. Det börjar se stabilt ut nu tycker jag!

Safari växer mer och mer. Han gör ett par misstag, men håller emot väldigt bra tycker jag!
Citera
2007-05-17, 15:34
Medlem
jackees avatar
Ok, jag måste fråga, Vad fan har hänt med Sölvi Ottesen?!
Citera
2007-05-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Ok, jag måste fråga, Vad fan har hänt med Sölvi Ottesen?!

Hur menar du?
Citera
2007-05-17, 15:51
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Hur menar du?

Han har ju inte varit med de senaste matcherna och inte idag heller, han satt ju inte ens på läktaren. Är han fortfrande skadad, eller har han blivit petad för gott?
Citera
2007-05-17, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Han har ju inte varit med de senaste matcherna och inte idag heller, han satt ju inte ens på läktaren. Är han fortfrande skadad, eller har han blivit petad för gott?

Ryggen strular lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in