2007-05-05, 22:54
Medlem
East Clintwoods avatar
Trevlig dag idag med ett finfint resultat. Grattis Helsingborg till att ha gjort Sverige en lite varmare och trevligare plats, just denna dag! Har varit i spenaten och fick reda på resultatet alldeles nyss. Man riktigt myser.
Citera
2007-05-05, 23:13
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Mm, det gör jag. Men visst, tycker du 16000 är en grymt bra siffra för Malmö, så visst.

Nej det gör jag inte. Det roliga är att du hackade på oss som fan men nu när det kom hela 1350 fler till er match så påstår du att det är grymt. Samtidigt som 1350 mindre är skitdåligt, även med allsvenska mått.
Citera
2007-05-05, 23:18
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Läs om, läs rätt:

Vad det gäller AIK:s prestation är jag just nu för deprimerad att ens tänka på saken, desto mindre reflektera.

Spontant säger jag att spelet var bland det sämsta jag varit med om.

AIK var mycket sämre mot MFF.

Strömbergsson... är det Glenn Strömbergs son?

- F.G
Citera
2007-05-05, 23:37
Moderator
vfs avatar
Att Aik får stryk mot Heif är inte så konstigt om man tänker efter.
Dom är inne på andra året i Allsvenskan och andra året är alltid
svårast för nykomlingar.

Bättre lycka nästa gång,
Citera
2007-05-05, 23:37
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Att Aik får stryk mot Heif är inte så konstigt om man tänker efter.
Dom är inne på andra året i Allsvenskan och andra året är alltid
svårast för nykomlingar.

Bättre lycka nästa gång,

Vilka är Aik?
Citera
2007-05-05, 23:45
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Vilka är Aik?

Va? Är du ledsen i ögat?

Citat från sverigescenen:

Nästa match: AIK-Helsingborgs IF, Råsunda, lördag 5 maj kl:16.00.

Till alla Djurgårdares stora missnöje så har vi en ny lördagsmatch (vad orättvist livet är va!?) i antågande. Nu på lördag hälsar vi Helsingborgs IF hjärtligt välkomna (fy fan vad vi ljuger!) till Råsunda, Solna och Stockholm. Vi hoppas och förväntar oss en både spelmässig som resultatmässig uppryckning från våra spelares sida. I bortalaget kommer gamle demontränaren Stuart Baxter att mötas av hyllningar och applåder medan göteborgsfittan och före detta AIK spelaren Fredrik Björck ska mötas av sedvanliga häcklingar och burop. Väl mött!

Grattis Aik. göteborgsfittan

Hata Aik......
Citera
2007-05-06, 00:15
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Vilka är Aik?

Ett bonngäng som spelar i Superettan nästa säsong.
Citera
2007-05-06, 00:19
Medlem
Vagabondens avatar
Intressant nog så genererar AIK-matcher alltid minst två sidor här på forumet. Ett forum där majoriteten av minst två personers inlägg handlar om negativa saker rörande AIK.

Jag kan inte hjälpa det, men den gamla devisen "AIK berör" håller faktiskt. Och ni som klagar på devisen, gör inte mycket för att få slut på den...
Citera
2007-05-06, 00:56
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Intressant nog så genererar AIK-matcher alltid minst två sidor här på forumet. Ett forum där majoriteten av minst två personers inlägg handlar om negativa saker rörande AIK.

Jag kan inte hjälpa det, men den gamla devisen "AIK berör" håller faktiskt. Och ni som klagar på devisen, gör inte mycket för att få slut på den...

Du tror inte att det kan bero på att det var en match som sändes på TV 4? Och återigen, varje gång du skriver "AIK berör" så är det för att du vill att folk ska svara så att du får tesen bevisad, fast du egentligen bara visar hur mycket ni är i behov av uppmärksamhet. Hur fan ska jag få slut på den?

AIK är lite som den där jobbiga killen i klassen, han som var lite efterbliven, som aldrig lyckades med något, men som ändå trodde att han var bäst, och som alltid försökte ta så mycket plats som möjligt för att få uppmärksamhet från klasskompisar och lärare. Alla pratade om honom i matsalen, men det var enbart för att han själv sökte den uppmärksamheten, inte för att folk egentligen var speciellt intresserade av honom. Faktum är att jag nu när jag skrivit detta är förvånad över hur väl det stämmer.

/feldgrau
Citera
2007-05-06, 01:06
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Du tror inte att det kan bero på att det var en match som sändes på TV 4? Och återigen, varje gång du skriver "AIK berör" så är det för att du vill att folk ska svara så att du får tesen bevisad, fast du egentligen bara visar hur mycket ni är i behov av uppmärksamhet. Hur fan ska jag få slut på den?

AIK är lite som den där jobbiga killen i klassen, han som var lite efterbliven, som aldrig lyckades med något, men som ändå trodde att han var bäst, och som alltid försökte ta så mycket plats som möjligt för att få uppmärksamhet från klasskompisar och lärare. Alla pratade om honom i matsalen, men det var enbart för att han själv sökte den uppmärksamheten, inte för att folk egentligen var speciellt intresserade av honom. Faktum är att jag nu när jag skrivit detta är förvånad över hur väl det stämmer.

/feldgrau

Du glömde bort att killen alltid fick raseriutbrott om det inte gick som det skulle på prov etc. Men allt stämmer mycket riktigt in på Sveriges smutsigaste klubb AIK. Det är ju bara att kolla på vad AIK förknippas med: Nynazister och mobboffer. Det är iaf inte för era meriter som ni "berör"
Citera
2007-05-06, 01:21
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

/feldgrau

Jo för man är ju fult normal själv om man ödslar tid på ett fullblodsmongo.
Faktum är att jag är förvånad hur mycket ni hugger tillbaka varje gång vi skriver: "AIK berör"

Skit som samma. Det är massa fel på AIK just nu och livet känns allt för dräpligt för att kräva massmord och kvartsamtal.
Helt enkelt kanske det är så att man fått mer tålamod. Och det är inget att vara stolt över
Citera
2007-05-06, 01:29
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Jo för man är ju fult normal själv om man ödslar tid på ett fullblodsmongo.
Faktum är att jag är förvånad hur mycket ni hugger tillbaka varje gång vi skriver: "AIK berör"

Du minns väl själv hur det var när det där mongot började gå loss i klassrummet och kasta suddgummi på en. Det var inte direkt så att man bara gick ut genom dörren, eller satt helt oberörd kvar på sin stol och väntade ut honom. Man reagerade naturligtvis, och så fick mongot vatten på sin uppmärksamhetskvarn. Eller var det du som var mongot?

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in