Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Intressant nog så genererar AIK-matcher alltid minst två sidor här på forumet. Ett forum där majoriteten av minst två personers inlägg handlar om negativa saker rörande AIK.
Jag kan inte hjälpa det, men den gamla devisen "AIK berör" håller faktiskt. Och ni som klagar på devisen, gör inte mycket för att få slut på den...
Du tror inte att det kan bero på att det var en match som sändes på TV 4?

Och återigen, varje gång du skriver "AIK berör" så är det för att du vill att folk ska svara så att du får tesen bevisad, fast du egentligen bara visar hur mycket ni är i behov av uppmärksamhet. Hur fan ska jag få slut på den?
AIK är lite som den där jobbiga killen i klassen, han som var lite efterbliven, som aldrig lyckades med något, men som ändå trodde att han var bäst, och som alltid försökte ta så mycket plats som möjligt för att få uppmärksamhet från klasskompisar och lärare. Alla pratade om honom i matsalen, men det var enbart för att han själv sökte den uppmärksamheten, inte för att folk egentligen var speciellt intresserade av honom. Faktum är att jag nu när jag skrivit detta är förvånad över hur väl det stämmer.
/feldgrau