Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Hur fungerar det med avstängningar i efterhand föressten?
För det borde ju vara solklart på både Daniel Alexandersson och Ari Ferriera.
I ärlighetens namn så är väl inte den "armbågen" så mycket att gapa om, den träffade väl nätt och jämt honom?
Var det ens armbågen som vidrörde honom?
Inte tog den väl heller i ansiktet ens?
Nej den tycker jag att ni skall släppa för den var verkligen inget att tala om.