2007-04-24, 20:23
  #1945
Medlem
karlsbergs avatar
Fan! Äckliga Mendez bara förstör och förstör, nu sprack ju mina tidigare tips om hur matchen skulle utveckla sig

Jävla Zoom-funktionen är ju Fear and Loathing in Las Vegas goes fotboll.
Citera
2007-04-24, 20:42
  #1946
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Fyfan vad besviken jag är, finner inga ord för det.
Värdelösa Gefle som får in ett jävla turmål och sedan backar hem och bildar en jävla köttmur där nere.
Vi borde fan vunnit matchen med 5-0.

Angående publiksiffran kan jag bara hålla med om att den är pinsam, extra pinsamt är det eftersom Elfsborg bjöd in massa ungar att se matchen för endast 20kr, det kom 2000, alltså är den "riktiga" siffran 7400.
I år har vi inte lika stor hjälp av arenan som tidigare år och snart sjunker väl snittet ner till ~7000 som på gamla Ryavallen.

Till råga på allt har man gått och skaffat sig feber med, KUKEN!
För övrigt hoppas jag på ett trevligt derby ikväll.

OT: Hur gör man när man skaffar sig feber med kuken?
Eller vem gör man?
Citera
2007-04-24, 20:42
  #1947
Medlem
the head honchos avatar
1-0 till Aik!

Vem leder serien?
Citera
2007-04-24, 20:49
  #1948
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
1-0 till Aik!

Vem leder serien?
Är du Djurgårdare som blir glad för för AIK-mål eller är du AIK-are som inte kan räkna?
I min tabell leder DIF ända till AIK leder matchen med 3 baljor iaf.
Citera
2007-04-24, 20:57
  #1949
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
OT: Hur gör man när man skaffar sig feber med kuken?
Eller vem gör man?
Observera kommatecknet.

Rätt trist derby förresten, mest kamp och slit istället för skönspel.
Enda positiva är väl klackarna som båda låter riktigt bra, med en liten fördel Bajen.
Citera
2007-04-24, 20:59
  #1950
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Enda positiva är väl klackarna som båda låter riktigt bra, med en liten fördel Bajen.

Ett evigt trummande? Ja, det är oerhört bra med Borås-mått mätt.
Citera
2007-04-24, 21:02
  #1951
Medlem
Tebos avatar
Jag hoppas verkligen Terror-Tony gör ändringar i backlinjen till nästa match. Både Sulan och Monteiro gör alldeles för mycket misstag som leder till livsfarliga chanser. Mot Gais släppte vi in ett mål, TFF fick ett par guldlägen och nu släpper vi in ett mål mot gnaget pga slarv i försvaret.

Matchen som sådan är ju än så länge inget att hänga i julgranen men det känns som om vi är det bättre laget och borde satt minst en boll.
Citera
2007-04-24, 21:31
  #1952
Medlem
the head honchos avatar
Bajen är stabila, först den här sörjan med Jefferys namn på tröjan och nu försökte Petter A. springa in med Harris tröja.
Citera
2007-04-24, 21:37
  #1953
Bannlyst
Figuireido är en riktig fitta. Om han inte filmar så armbågar han folk i ansiktet. Hoppas han blir avstängd i efterhand. Gärna för resten av säsongen, men helst skulle jag se att man deporterade tillbaka honom till Brasilien. Där kan ha bo i en kåkstad och ruttna bort.
Citera
2007-04-24, 21:43
  #1954
Medlem
oj oj, bajen kör rökisar..

sen, ni som skryter om er stora publik kan inte ens fylla råsunda en derbymatch? lite klent
Citera
2007-04-24, 21:51
  #1955
Medlem
Hahaha Zengins idol är Rivaldo.

Måste vara den mest pinsamma filmningen på länge i AS.
Citera
2007-04-24, 22:05
  #1956
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otzi
Yes!!!!


Jäkla oväntat att en bonde håller på gnaget. Aja DIF behåller serieledningen, dessutom visade AIK inget större spel. Man får väl vara ganska nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in