Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
OT: Hur gör man när man skaffar sig feber med kuken?
Eller vem gör man?
Observera kommatecknet.
Rätt trist derby förresten, mest kamp och slit istället för skönspel.
Enda positiva är väl klackarna som båda låter riktigt bra, med en liten fördel Bajen.