2007-10-23, 20:38
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ja du, mer intrasslad i sitt eget svammel än vad du är nu blir nog svårt för någon att toppa.

Skillnaden mellan oss är att du försöker så mkt att du bajsar på dig på vägen medans jag bara är.

Jag har ruskigt svårt att ta detta forum på allvar och skriver därefter
Citera
2007-10-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Skillnaden mellan oss är att du försöker så mkt att du bajsar på dig på vägen medans jag bara är.

Det förklarar varför det allt som oftast går åt helvete för dig.
Citera
2007-10-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Då Örlund är 194cm lång så är det kanske inte konstigt om han låg långt in i målet. Men om då även bollen låg långt inne i målet, som du säger, samtidigt som han petade ut den med foten undrar jag inte om du tror Örlund kanske låg så långt in som uppe på läktaren.

Om du skulle tittat på repriserna så hade du sett, örlunds fötter långt in i målet => bollen långt in i målet för att han ska nå den. Mer logik?
Citera
2007-10-23, 21:22
Bannlyst
Ranige eller vad han hette verkade ganska pigg, man får hoppas att IFK inte har en blivande storspelare hos honom. Snabb utmanande och teknisk, ingen dålig kombination.
Citera
2007-10-23, 22:03
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Lita ni på er enda kille i motståndarlaget så litar vi på våra 3 i backlijen hos våra , känns lite mer mumma

Obehaglig aspekt...

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ingen grinar, många i tråden är fortfarande positiva, det är bara Lemassive som yrar om skattefusk. Snarare är det ju ni som redan har tagit ut guldet i förskott, vad hände med er trademark-skyddade pessimism som har hjälpt er genom året? Kan avsaknaden av den vara ett tecken på att Djurgården nu vänder på steken i sista?

Nåja, denna omgång kan ju ytterligare stärka oss i pessimismen inför kommande säsonger, alternativt skicka detta spöke till Gaisgården där det hör hemma. Win-win...

Citat:
Ursprungligen postat av rocky69

Vi något seriösare skribenter här har ruskigt svårt att ta dig på allvar. Det märker du på att nära nog alla trådar du skriver i utmynnar i pajkastning och kraftigt OT. FB-bajjarnas finaste...
Citera
2007-10-23, 22:11
Medlem
Nina Hartleys avatar
Snälla snälla DIF, gör många många mål!
Snälla snälla Trelleborg, släpp inte några mål!

Tur i oturen om IFK vinner är att man flyr landet ett par månader och slipper höra alla goa gubbar som hittar ut ur garderoberna.
Citera
2007-10-23, 22:14
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Snälla snälla DIF, gör många många mål!
Snälla snälla Trelleborg, släpp inte några mål!

Tur i oturen om IFK vinner är att man flyr landet ett par månader och slipper höra alla goa gubbar som hittar ut ur garderoberna.

Ja det här känns jobbigt... Men trelleborg kan nog fixa det ändå!
Citera
2007-10-23, 22:49
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa

Vi något seriösare skribenter här har ruskigt svårt att ta dig på allvar. Det märker du på att nära nog alla trådar du skriver i utmynnar i pajkastning och kraftigt OT. FB-bajjarnas finaste...

Du är ju jätteseriös grabben.
Jag kan väl inte hjälpa att många vill paja mina kast.
Citera
2007-10-23, 22:56
Medlem
the head honchos avatar
"Nu är vi i pole position" - Stefan Rehn.

Så härligt! Kan räkan så kan vi!
Citera
2007-10-23, 23:02
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley

Nina, jag kan posta en ljudfil här där jag snackar lite om gölldet och Kamråtgåården. För gammal vänskaps skull...
Citera
2007-10-24, 06:39
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Om du skulle tittat på repriserna så hade du sett, örlunds fötter långt in i målet => bollen långt in i målet för att han ska nå den. Mer logik?

Titta på reprisen en gång till, tycker du fortfarande att BÅDA Örlunds fötter är långt in i målet då så tittar du med röven så är det bara.
Jag har iaf kurage nog att erkänna att det handlade om otroligt små marginaler.
"långt in i målet"
Åh, visst ja du kanske heter Glenn? Isf förstår jag
Citera
2007-10-24, 09:30
Moderator
vfs avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/brommapojkarna/article1080654.ab

Markus Karlsson utsatt för telefonterror efter sitt mindre smarta
uttalande. Hade han räknat med att det inte skulle få några konsekvenser?

Vi har fullt förtroende för att Markus kommer att göra sitt bästa mot Djurgården.

Jo men visst, 6-0?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in