Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Medan man i Stockholm kör över guldkandidaten Helsingborg, kämpar man i Göteborg för att besegra mittenlaget IFK Göteborg och gör så efter att IFK Göteborg gjort självmål.
Skilda världar.
Haha, hybrisen är tillbaka där den hör hemma! SKÖNT, är ordet. Guldet verkar redan vara säkrat! Ni kommer åka på så jäkla mycket däng i derbyt. Tro mig. Det enda jag fruktar i nuläget är Jonsson. Grymt bra kille, men det visste vi sedan tidigare.
På tal om en annan stjärnspela..r.... fjollspelare menar jag; Qurinio. Han kom in, spelade fem minuter, gick sedan ut först av alla. Tackade inte publiken, sket i medspelarna och inte ett leende på läpparna så långt ögat såg. 14 miljoner åt skogen? Javisst. Men det hindrar er inte att göra en liknande köp.. *vakna GUD*
Jag mår faktiskt ovanligt bra idag, vet inte varför. Kanske är det för att Norra är slutsålt. Mer än 25000 (apa hade 11127 eller något sådant idag. Fint väder, men vart är publiken?) biljetter sålda och det är tre fucking dagar kvar. Tre dagar kvar. Det blir MINST 30000. Härliga Gnaget!
Och sist, men inte minst. Vända 1-0 till 1-2 i Göteborg inför nästan 16000 göteborgare kontra 0-1 till 3-1 inför 11000 åskadare på hemmaplan. Jag undrar jag..
Kahnweller: Stundtals spelar ni riktigt bra. Stundtals spelar ni riktigt uselt. Det är svårt och sia hur bra ni är efter tre omgångar spelade. Men ni hör till toppen, absolut.