Jag antar att du följer kvällens matcher via text-tv, för att kunna skriva ovanstående text efter att ha sett första halvleken mellan AIK-IFK så måste man vara kraftigt underbegåvad.
Underbegåvade är endast de som tror att xxx gör sitt allra yttersta för att slå IFK. Löjligt att påstå annat. En kvittering kan endast tillkomma efter monumentalt klantspel efter IFK då man i princip sparkar in bollen i eget mål.
Underbegåvade är endast de som tror att xxx gör sitt allra yttersta för att slå IFK. Löjligt att påstå annat. En kvittering kan endast tillkomma efter monumentalt klantspel efter IFK då man i princip sparkar in bollen i eget mål.
Då avsluten i skrivande stund är 11-2 i AIK-favör så har jag, som inte anser mig vara underbegåvad, svårt att se hur laget "lägger" sig. Är man å andra sidan lätt efterbliven så kan man bortse från hårda fakta och rullande, inte text-tv-skrivna, matchbilder när man ordbajsar vidare i Internetdjungeln.
Då avsluten i skrivande stund är 11-2 i AIK-favör så har jag, som inte anser mig vara underbegåvad, svårt att se hur laget "lägger" sig. Är man å andra sidan lätt efterbliven så kan man bortse från hårda fakta och rullande, inte text-tv-skrivna, matchbilder när man ordbajsar vidare i Internetdjungeln.
Du ska dock ha plus för "xxx". Mycket fyndig!
Hårda fakta? Hur många mål har IFK gjort - hur många har xxx gjort? Lägg ned för helvete. Läggmatch kan spelas på många sätt - det finns inte bara ett sätt att förlora, men det finns bara ett sätt att vara gnagare - det är att vara förlorare.
Nu till något helt annat som jag funderat på. Har det funnits någon kvinna som varit assisterande tränare i Allsvenskan eller Superettan. Kan inte påminna mig att det funnits någon huvudtränare.
Någon som vet mer än undertecknad och kan förtälja?
Nu till något helt annat som jag funderat på. Har det funnits någon kvinna som varit assisterande tränare i Allsvenskan eller Superettan. Kan inte påminna mig att det funnits någon huvudtränare.
Någon som vet mer än undertecknad och kan förtälja?
Så lägligt att både Valdemarín och Rubarth fått varsitt gult kort. I Rubarths fall är det väl standardpraxis, men ändå. Anfallschanserna minskas drastiskt. Nu har man något att skylla måltorkan på.
Jag är ju nästan kvinna - har simultankapacitet så det sjunger om det; lyssnar på två matcher om vartannat, skriver här, kollar Aftonbladets zoom, planerar morgondagens arbete och dricker kalasmust.
Jaha va skönt med Djurgården som Serieledare, 0-0 i Solna är ok bra resultat. Vad säger ni SvFF vill se guldet i Göteborg? Jaha då bjuder vi på ett mål då.