2007-05-05, 18:10
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hasse Backe verkar positiv till AIKs insats men hur var matchen?

Vad jag såg så var den ganska medioker... Och Backes AIK hjärta lyser igenom...
Citera
2007-05-05, 18:10
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hasse Backe verkar positiv till AIKs insats men hur var matchen egentligen?
Ingen aning men inte var Aik bra iaf. Men Backe sa ju trotsallt endast att detta var Aiks bästa match hittils. Det säger väl mer om tidigare matcher än denna..
Citera
2007-05-05, 18:38
Medlem
Fula Gubbens avatar
Matchen var OK. Varför tittar ni inte själva när det går på TV4?

HeIF var mycket bättre än mot oss (DIF), spelet såg ut att fungera, särskilt offensivt. AIK var inte värdelösa, och hade ett antal bra målchanser. Båda lagen brände flera öppna lägen. Ganska högt tempo och offensivt spel. Samtidigt var det lite gärsgårds-fotboll över det hela, med väldigt långsamma spelare rent tekniskt, dåligt försvarsspel, och (som sagt) förbluffande missar.

Vet inte riktigt vad man ska säga AIK är dock knappast en guldkandidat 2007.

- F.G
Citera
2007-05-05, 18:39
Medlem
Var oerhört rolig med publiksiffran med tanke på alla hårda ord riktade mot siffran på Malmö Stadion förra veckan.
16000 i Malmö.
17000 i Solna

Ingen gigantisk skillnad.
Citera
2007-05-05, 19:46
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det räcker att nämna ett enda namn här och sen skall du ställa dig i skamvrån och knipa käft och inse att som gnagare så har du inte den minsta lilla rättighet att yppa ett ljud om hur andra lags spelare beter sig, någonsin.

Namnet är Dulee.
Så lätt tystar du inte en gnagare. Dulle är just en av de som har uppfört sig idiotiskt, men Mcdonken är snäppet värre. Att klaga efter 4 omgångar och inte dyka upp efteråt är fittigt. Det skulle inte ens Dulle på kola göra.

Övrigt:
Ja vilken skitmatch. Sunkig publiksiffra, dåligt tryck på norra, skitdomare och 0poäng...
Citera
2007-05-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Så lätt tystar du inte en gnagare. Dulle är just en av de som har uppfört sig idiotiskt, men Mcdonken är snäppet värre. Att klaga efter 4 omgångar och inte dyka upp efteråt är fittigt. Det skulle inte ens Dulle på kola göra.

Övrigt:
Ja vilken skitmatch. Sunkig publiksiffra, dåligt tryck på norra, skitdomare och 0poäng...

Pratar vi om samma Dulee nu?
Vet du överhuvudtaget någonting om honom?

Jag skulle kunna rabbla upp så mycket skit om honom så till och med AB skulle tänka sig för ett par gånger extra innan dom publicerade det. Men för att konstatera att han är Allsvenskans i särklass största idiot så räcker det med de historier och sanningar som ju redan har publicerats om honom.
Citera
2007-05-05, 20:00
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Pratar vi om samma Dulee nu?
Vet du överhuvudtaget någonting om honom?

Jag skulle kunna rabbla upp så mycket skit om honom så till och med AB skulle tänka sig för ett par gånger extra innan dom publicerade det. Men för att konstatera att han är Allsvenskans i särklass största idiot så räcker det med de historier och sanningar som ju redan har publicerats om honom.

Jag har förlåtit och gått vidare.
Citera
2007-05-05, 20:01
Medlem
Citat:
Jag har förlåtit och gått vidare.

Suck
Citera
2007-05-05, 20:06
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Övrigt:

Är du alvarlig när du skyller på domaren??? Hybris-AIK's fall lär fortsätta, kolla på er trupp. Ni har bara den där brassen, resten är ju riktiga träben...
Ni har blivit lurade av Aftonbladet
Citera
2007-05-05, 20:07
Medlem
Shuyins avatar
Ah, denna svider mer än MFF förlusten då vi var det sämre laget, nu mötte vi Kalmar igen och såklart blev det samma resultat.

Det finns inte så mycket att säga om matchen, jag tycker att AIK var det bättre laget och kom till avslut men om man inte sätter dem så förlorar man, så enkelt är det.

Mats Rubarth är kung.

Over and out.
Citera
2007-05-05, 20:07
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Suck
Sluta hacka nu, jag är ur balans.

Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
...Ni har blivit lurade av Aftonbladet
Aftonbladet?

Ja, bortdömda straffar, hörnor etc. Jävla fitta är vad han är. Sakerna skedde rakt framför ögonen på mig.
Citera
2007-05-05, 20:46
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Sluta hacka nu, jag är ur balans.

Aftonbladet?

Ja, bortdömda straffar, hörnor etc. Jävla fitta är vad han är. Sakerna skedde rakt framför ögonen på mig.
Det enda Strömbergsson missade var ju att ge Rubarth gult kort för den pinsamma filmningen i slutet. Annars tycker jag han var klockren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in