Citat:
Ursprungligen postat av Vicious_
HA!
Elfsborg hade första halvlek, ÖSK dominerade andra.
ÖSK fick ett mål bortdömt, IFE försökte filma till sig en straff.
Utvisningen var solklar.
Såg du ens matchen?
Första halvlek var jämn, andra halvlek kan inte ens den mest inbitne ÖSK:aren påstå att Elfsborg inte ägde.
ÖSK fick ett korrekt mål bortdömt.
Ishizaki filmade verkligen inte, vilket syntes jävligt väl på repriserna, dock är det osäkert om om det skulle varit straff eller frispark.
Angående utvisningen så snubblade ÖSK-spelaren på sina egna ben.