Citat:
Ursprungligen postat av Corduner
Du sträckte på dig när Bosse Lunkan klargjorde vilka som var "riktiga" djurgårdare och inte, antar jag?
Tyck vad du vill i den här frågan, men du är knappast representativ bland oss som var i Borås förra året, i Gävle förra helgen och som åker till Halmstad nästa måndag. Och det är vi som är Djurgår'n.
Jaha, så du är en sådan som gärna ser DIF förlora. Grattis då. Kul för dig, inte lika kul för oss Djurgårdare.
Du lade dig förmodligen under bordet och grinade för att Lunkan inte tyckte som du i bengalbrännarfrågan, i inkastandet av prylar på plan/mot spelare/funktionärer et cetera, slåss med firman och andra. Vad synd att du blir ledsen då. Det är sorgligt när en Djurgårdare hellre ser sitt lag förlora än att ett annat lag, även om det råkar vara satans svärsöner som vinner. Ynkedom.