2007-10-09, 18:50
  #7573
Medlem
ghostrider...........s avatar
Anledningen till att domaren inte bröt matchen mellan AIK och gais var ju att det endast återstod någon minut av matchen.
Om det skett tidigare hade säkert den matchen också avbrutits.

Enda sättet att få stopp på kastandet är nog att identifiera kastarna och låta dem betala böterna.
Citera
2007-10-09, 18:53
  #7574
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Heh. Som vad?

AIK ska vara glada om de ens klarar sig i top 6 så dåligt de spelar just nu. All väl önskningar till gnaget (njaaa), men just nu är ni inte bra.
Nej, jag har väl aldrig nämnt att vi är bra just nu? Jag har inte hybris som vissa andra här inne.
Citera
2007-10-09, 22:28
  #7575
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Nä, kanske inte helt ute och cyklar. Andra spelare har lyft sig mycket sen Arí stack, men jag tror nog att han hade platsat i startelvan fortfarande ... Fast Kalmar spelar mer varierat nu.

Med försäljningen av Arí Ferreira försvann magin, men KFF känns som ett starkare lag i dag, ett brutalt effektivt ”organisationsmonster”, som Simon Bank skriver.
Nej, inte kan jag säga att jag fruktade Elm-bröderna inför DIF:s första match mot Kalmar. Nu är det helt klart dem jag fruktar mest. Men annars hade ju självklart Arís målfarlighet varit nyttig nu också, trots att Kalmar redan gör en del mål.
Citera
2007-10-10, 00:06
  #7576
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
väl önskningar
Särstavning likt denna borde bestraffas med döden. Min hövligaste ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Nej, jag har väl aldrig nämnt att vi är bra just nu? Jag har inte hybris som vissa andra här inne.
Sorry. Fick för mig att du tidigare bröstade upp dig och klankade ner på flertalet andra lag i ett tidigare inlägg, därav min respons.
Citera
2007-10-10, 16:30
  #7577
Medlem
Patetiskt av domaren att blåsa av matchen mellan Hammarby - Helsingborg
Citera
2007-10-10, 16:58
  #7578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Pink
Patetiskt av domaren att blåsa av matchen mellan Hammarby - Helsingborg

Jaha och vad grundar du denna sjukt djuplodande utläggning på?
Citera
2007-10-10, 17:03
  #7579
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Pink
Patetiskt av domaren att blåsa av matchen mellan Hammarby - Helsingborg

Det som är patetiskt är att fansen inte fattar att det blir sådär när de gör bort sig. Borde införas en lagstiftning för sån skit!
Citera
2007-10-10, 17:24
  #7580
Medlem
Power_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Pink
Patetiskt av domaren att blåsa av matchen mellan Hammarby - Helsingborg

Även om jag verkligen ogillar bajen och deras fans så måste jag säga att jag tycker så med, när vi spelade på Gamla Ullevi så bombaderades domaren hela tiden när det inte gick våran vägg och där blåste det inte av någon match
Citera
2007-10-10, 22:28
  #7581
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Mmm sure precis som ni gjorde förra året mot Elfsborg borta då era "försvarare" helt plötsligt stod still och lät Elfsborg toffla in en boll och NI skrek av orgasm över Elfsborgs mål.

Oj, träffade visst en känslig sida. Det var absolut ingen läggmatch - fan, inte ens gnagarna tyckte det. Du sitter och svamlar som om du hade förstånd. Att några muppar på läktaren jublade - var inte över att IFE vann utan för att ni förlorade. Förstår du inte skillnaden har du inte förstått någonting. Men eftersom du är solnait så kräver jag inte att du skall förstå.
Citera
2007-10-10, 23:03
  #7582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Oj, träffade visst en känslig sida. Det var absolut ingen läggmatch - fan, inte ens gnagarna tyckte det. Du sitter och svamlar som om du hade förstånd. Att några muppar på läktaren jublade - var inte över att IFE vann utan för att ni förlorade. Förstår du inte skillnaden har du inte förstått någonting. Men eftersom du är solnait så kräver jag inte att du skall förstå.

Muppar? De flesta Djurgårdare blev glada över att vi släppte in det målet.
Citera
2007-10-11, 10:07
  #7583
Medlem
Corduners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Så klart att en riktig Djurgårdare hellre ser att det egna laget vinner även om alla i Sverige ogillar när AIK vinner. Så klart att det finns och fanns de som muppade sig kring detta.
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Det var absolut ingen läggmatch - fan, inte ens gnagarna tyckte det. Du sitter och svamlar som om du hade förstånd. Att några muppar på läktaren jublade - var inte över att IFE vann utan för att ni förlorade.
Du sträckte på dig när Bosse Lunkan klargjorde vilka som var "riktiga" djurgårdare och inte, antar jag?

Tyck vad du vill i den här frågan, men du är knappast representativ bland oss som var i Borås förra året, i Gävle förra helgen och som åker till Halmstad nästa måndag. Och det är vi som är Djurgår'n.
Citera
2007-10-11, 11:26
  #7584
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corduner
Du sträckte på dig när Bosse Lunkan klargjorde vilka som var "riktiga" djurgårdare och inte, antar jag?

Tyck vad du vill i den här frågan, men du är knappast representativ bland oss som var i Borås förra året, i Gävle förra helgen och som åker till Halmstad nästa måndag. Och det är vi som är Djurgår'n.

Jaha, så du är en sådan som gärna ser DIF förlora. Grattis då. Kul för dig, inte lika kul för oss Djurgårdare.

Du lade dig förmodligen under bordet och grinade för att Lunkan inte tyckte som du i bengalbrännarfrågan, i inkastandet av prylar på plan/mot spelare/funktionärer et cetera, slåss med firman och andra. Vad synd att du blir ledsen då. Det är sorgligt när en Djurgårdare hellre ser sitt lag förlora än att ett annat lag, även om det råkar vara satans svärsöner som vinner. Ynkedom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in