2007-04-28, 23:53
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Vad kan du förvänta dig för kommentarer när aik genomför en sådan urusel prestation, superlativ? Anledningen till mitt intresse av fotboll är inget jag kopplar samman till solna föreningen och det är knappast en klubb jag följer, utan mer konstaterar dess existens och erkänner våra klubbars rivalitet. Det finns alldeles för många problem/glädjeämnen inom den klubb som jag följer, så att lägga energi på en rival är knappast något jag prioriterar.

Därav dina inlägg som präglas av... AIK???
Citera
2007-04-29, 00:32
Medlem
NoTruces avatar
Betyder detta att Mendes mål mot Hammarby bara var röta?
Citera
2007-04-29, 02:08
Medlem
Giggis avatar
Kul att se att Ola verkligen kan vara så bra som det förväntas av honom! Han är värd alla pengar MFF fått betala om han fortsätter så som idag!

Även Yksel får en klapp på axeln, vilken sprinter han är! Han kämpar på alla bollar. Cred för det!

Nyss hekommen, lite hes i halsen, men väldigt glad över vinsten!
Citera
2007-04-29, 07:38
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Mff fortsätter att blanda och ge. Uselt mot Trelleborg, inte allför bra mot GAIS, helt ok mot Elfsborg och nu så denna segern. Men tydligen så är både Elfsborg och AIK helt under isen, vilket då i slutändan bör innebära att Malmö bör hamna runt samma placering som förra året.

Men som det känns hitills så beror nästan allt på inställning. Med rätt inställning till matcherna så är inte guldet långt borta, men med fler matcher som den mot Trelleborg lär guldet bara vara en avlägsen dröm. Att potentialen till guldet finns är nog alla medvetna om, det gäller bara att visa det vecka efter vecka.

Den största frågan är hur länge A.A. kan fortsätta så här. Klart över förväntan än så länge.
Citera
2007-04-29, 08:23
Medlem
Über_menschs avatar
Det är dags att peta Yksel, han håller inte måttet.
Om man bara lyckas springa mycket när laget vinner med 4-0, då har man fan inte mycket att tillföra.
Han är ingen bra passningsspelare, han har dålig fysik, ett mkt tamt skott och alla mff-supportrar är tacksamma för att han äntligen har insett att han inte kan dribbla av en vägkon.
Citera
2007-04-29, 10:58
Bannlyst
Osäkert inför dagens match. Batan har varit förkyld, Jonson har problem med pollen, Arneng utgick från cupmatchen med kramp och Davids har haft problem med ett lår om jag inte missminner mig.

Vågar inte tippa inför denna matchen, men helt klart blir jag besviken om vi inte behåller serieledningen.
Citera
2007-04-29, 11:59
Medlem
BjenSBCs avatar
Yksel borde inte petas , han borde skjutas... Yksel kan fan inte stå upp i någon duell.. Kvinnor som han, fallerstedt och runström babyface borde bara avlivas......... Äcklas av att se såna fittor på plan som inte kan stå upp i någon duell, tycker även zengin borde bry sig mindre om frissan och försöka hålla sig på benen istället annars hamnar han snart i detta sällskapet av kvinnor som borde avlivas.... Men gott med 3 poäng...
Citera
2007-04-29, 12:23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjenSBC
Yksel borde inte petas , han borde skjutas... Yksel kan fan inte stå upp i någon duell.. Kvinnor som han, fallerstedt och runström babyface borde bara avlivas......... Äcklas av att se såna fittor på plan som inte kan stå upp i någon duell, tycker även zengin borde bry sig mindre om frissan och försöka hålla sig på benen istället annars hamnar han snart i detta sällskapet av kvinnor som borde avlivas.... Men gott med 3 poäng...

Om du är på riktigt och verkligen vill diskutera i sportforumet så är du välkommen. Men då får du nog skriva på ett sätt som gør att du kan tas på allvar.

/moderator
Citera
2007-04-29, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Osäkert inför dagens match. Batan har varit förkyld, Jonson har problem med pollen, Arneng utgick från cupmatchen med kramp och Davids har haft problem med ett lår om jag inte missminner mig.

Vågar inte tippa inför denna matchen, men helt klart blir jag besviken om vi inte behåller serieledningen.

Arneng ser jag inte som någon större förlust faktiskt, vore intressant att se Komac i hans roll som defensiv mittfältare.

DJUU!
Citera
2007-04-29, 15:19
Medlem
williamwallaces avatar
Ingen som vet var man kan tanka ner match mellan MFF och AIK, från igår.
Citera
2007-04-29, 15:22
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Ingen som vet var man kan tanka ner match mellan MFF och AIK, från igår.
http://www.aikhubben.info.se/ kanske
Citera
2007-04-29, 15:23
Medlem
Fula Gubbens avatar
Oavgjort kan vara acceptabelt borta mot Kalmar FF.

Hata Kalmar!

- F.G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in