2007-04-16, 23:15
  #1489
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukasz
Ja, det var ju bra, men segern var det enda positiva i hela matchen.
MFF var helt åt helvete efter 10 min.
Nä, detta duger inte på långa vägar, rejäl skärpning krävs. Endast 17602 på stadion en solig vårdag inte så bra det heller, även om motståndet hette GAIS.
Kan notera att insläppet funka dåligt, jag hann precis in för att se 1-0 och då var det 80 meter kö bakom mig.

Tror att de var det tidiga målet som störde Malmös spel enormt. Om dom fått komma in i matchen lite mer så tror jag att de kunnat bli bättre.

Det var dock duktigt bra tryck på Norra stundtals och det var skoj att återse Kindgren iförd en tysk kaptensbindel eller något.
Citera
2007-04-16, 23:16
  #1490
Bannlyst
jobbade idag under DIF mot Halmstad. bra match, sämre supportrar. Bengaler och rasistiska ord var minus matchen.
Citera
2007-04-16, 23:22
  #1491
Medlem
melackos avatar
När de gäller elitserien så kan man ju gå in på hockeyligan.se och läsa om nyheter och framförallt kolla på highlights efter matcherna.

Finns de någon liknande sida för allsvenskan ?
Citera
2007-04-16, 23:35
  #1492
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
När de gäller elitserien så kan man ju gå in på hockeyligan.se och läsa om nyheter och framförallt kolla på highlights efter matcherna.

Finns de någon liknande sida för allsvenskan ?

Fotbollskanalen.se och då och då på svenskafans.se
Citera
2007-04-16, 23:36
  #1493
Medlem
Tizors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
När de gäller elitserien så kan man ju gå in på hockeyligan.se och läsa om nyheter och framförallt kolla på highlights efter matcherna.

Finns de någon liknande sida för allsvenskan ?

http://fotbolldirekt.se/
http://svenskafans.com/
http://fotbollskanalen.se/

finns nog fler, kanske borde samlas i en speciell tråd
Citera
2007-04-16, 23:42
  #1494
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
ser på fotboll....ej på allsvenskan....knappast troligt att hammarby är med i champions league i närmaste framtiden...
Så du är en plastsupporter som inte har något i den här tråden att göra. Imponerande.
Citera
2007-04-16, 23:53
  #1495
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
I all hast och i all korthet

Plus
- Spelet, såväl framåt som bakåt
- Chanserna, vi var närmare 3 än hbk 2
- Det hårda jobbet, Jonson - Komac - Davids regerade
- Djurgårdspubliken regerade som vanligt

Minus
- Oförmågan att göra mål på hörna, jösses ...
- Arneng, har inte funnit formen
- Ingen plan i anfallsspelet, chanser kom och gick men var är spelidén?
- Publiksiffran ... de som inte kom

Summa summarum
- En dag på jobbet
- 3 välförtjänta poäng

Övrigt
- Snäll match med ett par heta situationer
- DIF tillät inte HBK att spela sitt spel, men Djuric och någon till HBK som jag inte minns just nu arbetade både hårt och bra

Tack för detta + Kahnweilers liknande kommentar. Publiken kommer nog, det kan vara segt i april... fast vädret var ju mycket bra

Tror Jonson går mot en bra säsong, nu kan han släppa landslaget och satsa allt i Allsvenskan. Han passar mycket väl in i truppen, det har jag sagt ända sedan han kom... adopterad järnkamin. Det finns en kultig intervju med honom i senaste Offside, han beklagar sig över att han är alldeles för snäll

- F.G
Citera
2007-04-16, 23:56
  #1496
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Bajen körde 13,2 ni fick ihop 10,7.
AIK leder överlägset med 26 och bp fick ihop 15.

Kan vi ana den slutgiltiga positionen, 08-lagen emellan?

Kan vi ana att de som vill snacka om publiksiffror och supporters gör det i en egen tråd, som förra säsongen? Finns nog inget som är så tjatig och icke-konstruktivt som detta ämne... omöjligt att få till en vettig diskussion.

De som ändå vill försöka, starta en egen tråd. Tack.

- F.G
Citera
2007-04-17, 00:02
  #1497
Medlem
melackos avatar
Vilken är den bästa ? Har hört att fotbollskanalen ska va en av dom bättre ?
Citera
2007-04-17, 01:30
  #1498
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Vilken är den bästa ? Har hört att fotbollskanalen ska va en av dom bättre ?
Smaken är som baken?
Ärligt, välj och vraka, det finns så det räcker och blir över om du vill ha info.
Om du är ute efter den bästa enskilda nyhetskällan så är det nog bara upp till dig.
Citera
2007-04-17, 08:00
  #1499
Medlem
the head honchos avatar
Var var Sjölund? Bra match annars utan att vara fenomenal. Varför blev "första" 2-0 målet bortdömt?
Citera
2007-04-17, 08:02
  #1500
Medlem
Vagabondens avatar
www.Allsvenskan.se VIll minnas att den aldrig uppdaterades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in