Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
I all hast och i all korthet
Plus
- Spelet, såväl framåt som bakåt
- Chanserna, vi var närmare 3 än hbk 2
- Det hårda jobbet, Jonson - Komac - Davids regerade
- Djurgårdspubliken regerade som vanligt
Minus
- Oförmågan att göra mål på hörna, jösses ...
- Arneng, har inte funnit formen
- Ingen plan i anfallsspelet, chanser kom och gick men var är spelidén?
- Publiksiffran ... de som inte kom
Summa summarum
- En dag på jobbet
- 3 välförtjänta poäng
Övrigt
- Snäll match med ett par heta situationer
- DIF tillät inte HBK att spela sitt spel, men Djuric och någon till HBK som jag inte minns just nu arbetade både hårt och bra
Tack för detta + Kahnweilers liknande kommentar. Publiken kommer nog, det kan vara segt i april... fast vädret var ju mycket bra
Tror Jonson går mot en bra säsong, nu kan han släppa landslaget och satsa allt i Allsvenskan. Han passar mycket väl in i truppen, det har jag sagt ända sedan han kom... adopterad järnkamin. Det finns en kultig intervju med honom i senaste Offside, han beklagar sig över att han är alldeles för snäll
- F.G