2007-04-14, 18:05
Bannlyst
I beg to differ, Rocky... TFF hade tre rejäla chanser och borde ha satt åtminstone en av dem, kanske t.o.m. två. Sundins friläge hade t.o.m. jag själv satt och Mensahs avslut var fjäderlätt när han var fri i straffområdet. 3-0 var rejält i överkant även om Hammarby var det bättre laget för dagen. Backar och mittfält var någorlunda jämnbördiga, Hammarby vann eftersom deras anfall var något vassare. TFF har i dagsläget problem med anfallet, Björn Westerbladh håller inte allsvensk klass och Tony Bathiri är alldeles för lätt för allsvenskan. Bathiri kan bli riktigt bra (t.o.m. landslagsklass) om några år, men i dagsläget är han för svag och för lätt. Mensah springer mycket men är för odiciplinerad. Hammarby vinner rättvist, men siffrorna springer iväg lite i slutet.

// Roger P.
Citera
2007-04-14, 18:05
Medlem
CS-bögens avatar
Jag tyckte inte Bajen dominerade direkt, men visst var dom det klart bättre laget.
Jag tror faktiskt dom är lite väl underskattade i år, slipper dom skador kan dom mycket väl hamna på Royal League-plats
Citera
2007-04-14, 18:12
Medlem
Crookens avatar
Bajen var bättre, men inget av lagen idag var väl bra?
Tycker det mest var en uppvisning i kamp, mycket vilja och sådär kunskap.
Citera
2007-04-14, 18:17
Bannlyst
Thylle tycker jag gjorde en kanonmatch, bäst i TFF för dagen.

// Roger P.
Citera
2007-04-14, 18:18
Medlem
Crookens avatar
Nån mer som reagerade på Aybunn?
Citera
2007-04-14, 18:25
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Nån mer som reagerade på Aybunn?

På att han inte hann få kramp, menar du?

/feldgrau
Citera
2007-04-14, 18:27
Medlem
Vagabondens avatar
Vad var det Erkan-nissen hade för sig vid målet? Höll han inne målglädjen tills han kom fram till sin kusin elelr vad det nu kan ha varit för typ han kramades med?
Citera
2007-04-14, 18:29
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
På att han inte hann få kramp, menar du?

/feldgrau

Nej, snarare att det stog Aybunn på tröjan och inte Aubynn
Citera
2007-04-14, 18:37
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Nej, snarare att det stog Aybunn på tröjan och inte Aubynn

Ahh, haha, nä det såg jag inte.

/feldgrau
Citera
2007-04-14, 18:37
Medlem
Agent|Os avatar
3-0, och så här ser det ut när ett bonngäng gästar ett topplag. Bajen kommer vara vidrigt tråkiga att se i år men kommer gneta sig till en topplacering.

En notering är att Castro-Tello är som Pablo, fast sämre - och det vill inte säga lite!
Citera
2007-04-14, 18:48
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Fullsatt nere på Söderstadion, inte fullsatt på Råttsunda när AIK hade premiär. Ska det bli fullsatt på Stadion på måndag?

Eh, hehe. Alltid fyndigt ifrån dig 'Klevis'.

---

Ack, trodde att Tony G skulle bli utbuad och avgå skyltarna skulle fixas fram, men så blev det inte. Ingen jättebedrift att segra över TFF, Bajen har ju haft enkelt hittils, Gais och TFF.

Vore hemskt om vi förlorar mot dem );

För övrigt så kommer nog AIK att sälja mest årskort i år om man fortsätter såhär, ligger ca 300 kort efter MFF.

Jag reagerade också på Jefferys namn på tröjan, snacka om utfrysning .
Citera
2007-04-14, 18:52
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Vad var det Erkan-nissen hade för sig vid målet? Höll han inne målglädjen tills han kom fram till sin kusin elelr vad det nu kan ha varit för typ han kramades med?
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1045678,00.html

Lite udda måste jag säga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in