2007-05-12, 16:11
Medlem
yeahyeahyeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det är svårt att säga att det blir överdrivet när det typ visas världen runt. Peruanerna ska skicka ett tv-team till Göteborg under nästa vecka för att snacka med Vasquez, BBC visar målet, The Sun har det på sin hemsida, en halv miljon har sett klippet på Youtube, o s v, o s v.

Visst får man tycka att det finns mål som är snyggare, men man kan ju inte på allvar påstå att det är "ett helt OK mål - so what?" med tanke på ovanstående. Hade fler tyckt som du Kahnweiler, borde väl PA:s båda mål ha rönt lika stor uppmärksamhet runt om i världen?

/feldgrau

Tror mycket handlar om unikheten med målet. Man kan tycka att Petter Anderssons kassar var snyggare, men under en vanlig europeisk fotbollsvecka görs säkert ett dussin liknande. Så är inte fallet med Vasquez.
Citera
2007-05-12, 16:35
Medlem
Ganska stor aik-övertag hittils, även om BP haft en del chanser.

Haha, där kom andra filmningen från Rubarth.
Jävlar vad lite publik det är förresten, 6-7000?
Lite komiskt att köra eran ramsa "Vi är överallt" (Uttrycket ni bajtade från oss) när ni är så få. Rätt dålig stämning förutom "Heja heja aik" i den 30:e minuten, var fick ni den ljudnivån ifrån? Ni låter knappt under hela matchen och sen så steg ljudnivån 10x, höjde de micen eller?

Fan, 1-0 till aik.
Citera
2007-05-12, 16:36
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
"Heja heja aik" i den 30:e minuten, var fick ni den ljudnivån ifrån? Ni låter knappt under hela matchen och sen så steg ljudnivån 10x, höjde de micen eller?
Var väl efter Rubarths filmning

neeeej 0-1
Citera
2007-05-12, 16:37
Medlem
ubersantas avatar
Lite intressanat iaktagelser idag

1. Rubarth är en jävla cunt som faller lättare än lättast
2. TV4 sporten är så otroligt AIK fixerade som alltid med Hasse Backe som fanbärare
3. Nu leder AIK med 1-0 och man kan hoppas att de faller tillbaka
Citera
2007-05-12, 16:40
Medlem
Gurrams avatar
Dubbelchans för BP! Nära 1-1 där 2 gånger om. Örlund imponerar, inte backlinjen. Förut fick Bp en gratischans också av en pass från AIK-back som gick rakt in i mitten.
Citera
2007-05-12, 16:46
Medlem
Vart fan står aik-klacken?
Gör riktigt ont i hjärtat att se sorkarna spela på Stadion.
Citera
2007-05-12, 16:52
Medlem
Meanmachines avatar
AIK:arna faller fler gånger i straffområdet på en halvlek än vad de flesta lag gör på en hel säsong.
Citera
2007-05-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
TV4 sporten är så otroligt AIK fixerade som alltid med Hasse Backe som fanbärare
Herre gud min skapare. AIK kanske har ett bollinnehav på 70-75% och är en av sveriges bästa klubbar. Hur kan du gnälla över att det snackas mycket gnaget?
Citera
2007-05-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Herre gud min skapare. AIK kanske har ett bollinnehav på 70-75% och är en av sveriges bästa klubbar. Hur kan du gnälla över att det snackas mycket gnaget?

Måste de visa alla aik:s matcher bara för det? Typ 5 i rad nu.
Citera
2007-05-12, 17:35
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz

Som för 10 sekunder sen hade brommapojkarna guterstam en fin fin chans. Gissa vad en av kommentatorerna spontant utbrister...

- Neeeej!

Subjektivare kommentatorer och redaktion får man fan leta efter.

"En av Sveriges bästa klubbar" Tillåt mig att småle

Och som sades tidigare. AIK:arna faller mer i straffområdet under en halvlek än vad alla andra lag gör tillsammans under en hel säsong. Lättare att spela fotboll när man står upp.
Citera
2007-05-12, 17:37
Medlem
Publiksiffra: 6051.
Citera
2007-05-12, 17:37
Bannlyst
BP - AIK: 6051
BP - DIF: 15,092

Jag kommer lyfta det här inlägget tills jag får svar på det. Klevis, Vagabonden, Shuyin, Triggerhappy och allt vad ni heter - HUR FÖRKLARAR NI DET HÄR?

"Vi är överallt".
Jag skrattar inombords. Pinsamma aik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in