Nån som vet när fyrverkierna börjar komma till öob snart?
Snart lär det inte vara kan jag lova dig. Förra året ringde jag runt som en galning för att få tag på något tidigt. Dem fick in fyrverkerina runt 15/12, men vägra sälja något tidigare än 27.
Snart lär det inte vara kan jag lova dig. Förra året ringde jag runt som en galning för att få tag på något tidigt. Dem fick in fyrverkerina runt 15/12, men vägra sälja något tidigare än 27.
Fan va sent finns det någon som säljer nu i sthlm områden?
Jag tror jag kör på samma i år igen nämligen "Hammargrens - Jubileumsbatteri " som jag tycker e deras bästa Batteri samt en del annat smått o gott-Flash har man ju så klart också