2010-10-07, 01:59
  #1093
Bannlyst
Inga jävla ord till den här jävlar va grymt http://www.youtube.com/watch?v=CKhl1uk-7Hw&feature=related


Hittade en till http://www.youtube.com/watch?v=fjtFJ3QiNzo&feature=related
__________________
Senast redigerad av fiskendisken 2010-10-07 kl. 02:01.
Citera
2010-10-07, 10:24
  #1094
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Vah menar du att du har riktiga TK???



Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Inga jävla ord till den här jävlar va grymt http://www.youtube.com/watch?v=CKhl1uk-7Hw&feature=related


Jävlar, den vart det drag i
Citera
2010-10-07, 17:18
  #1095
Bannlyst
Jävlar, den vart det drag i [/quote]

Ja dem har riktigt grymma kolla deras kanal på youtube
Citera
2010-10-09, 16:21
  #1096
Bannlyst
Nån som vet när fyrverkierna börjar komma till öob snart?
Citera
2010-10-09, 17:28
  #1097
Medlem
FlightNAEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Nån som vet när fyrverkierna börjar komma till öob snart?

Snart lär det inte vara kan jag lova dig. Förra året ringde jag runt som en galning för att få tag på något tidigt. Dem fick in fyrverkerina runt 15/12, men vägra sälja något tidigare än 27.
Citera
2010-10-09, 17:32
  #1098
Medlem
eckick1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blp
Visst känns det mycket trevligare att göra eget och lyckas men en hel tårta kan vara jobbigt att jobba ihop.
Vemfan gör tårtor? Man skjuter ju bomberna seriekopplade i mörsare istället -.-
Citera
2010-10-09, 18:05
  #1099
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Nån som vet när fyrverkierna börjar komma till öob snart?

28:e eller 29:e december var det förra året.
Citera
2010-10-09, 21:29
  #1100
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
28:e eller 29:e december var det förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av FlightNAE
Snart lär det inte vara kan jag lova dig. Förra året ringde jag runt som en galning för att få tag på något tidigt. Dem fick in fyrverkerina runt 15/12, men vägra sälja något tidigare än 27.
Fan va sent finns det någon som säljer nu i sthlm områden?
Citera
2010-10-09, 21:36
  #1101
Medlem
Leksingens avatar
en stor jävla viking deluxe super mega kaboom svea power raket, ska skjuta den mot månen
Citera
2010-10-10, 00:28
  #1102
Medlem
Raskaoverisens avatar
Jag tror jag kör på samma i år igen nämligen "Hammargrens - Jubileumsbatteri " som jag tycker e deras bästa Batteri samt en del annat smått o gott-Flash har man ju så klart också
Citera
2010-10-10, 00:35
  #1103
Medlem
Henry Porters avatar
H&N grejer, klart prisvärda
Förhoppningsvis tillspetsat med några italienska bomber, sen är man hemma
Citera
2010-10-10, 01:30
  #1104
Bannlyst
mina favoriter är oxå hammargrens billiga bra grejer du ska redan bränna pengarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in